Ay helloooo
Az olduğunu biliyorum ama valla yazasim gelmedi sizi bekletmek istemedim
İyi okumalar
🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞
Normalde olsa 2 saatte bitirecegi yolu 2.30 saatte gelmişlerdi amacı hazır yanındayken biraz daha onunla kalbilmekti. Zamani biraz olsun durdurmaktı.
Ayrılma vakti gelmişti yine. Arabayı apartmanın önüne park ettikten sonra uyuyan kıza vücudunu çevirdi. Eli yüzüne düşmüş saçına gitti usulca kenara itip istemeye istemeye seslendi "nida.."
"Hı"
"Evimize geldik"
"Hıhı" şuan oğlanı anlamadığı o kadar belliydi ki. Kızın tavrına gülümsedi
"Evimize geldik kalk artık"
"Hangi evimiz?"
"Her gün yatıp kalktığımız ev deli kız" tek gözünü araladı nida "iyi de biz seninle aynı evde yatıp kalkmıyoruz ki."
"İstersen o da olur güzelim" sinsi bir gülümseme aldı yüzünü. Oğlanın o tavrını görünce hızla açtı gözünü .
"Bora"
"Tamam kızma kızma eve geldik hadi kalkta eve gidelim artık sen de uyu" çantasını alıp kapıyi açmaya yöneldi "iyi o zaman sen de sinir etme insanı"
Asasore bindiklerinde kafasını asansöre yasladı biraz daha uyuyabilmek için. "O kadar sert yere yaslanma ha illa bir yere yaslanacağım dersen göğsüm emrine amade" gözlerini aralama gereksinimi bile duymadı nida
"Gerek yok yanlışlıkla kalbine denk falan gelirim zira kalbinde taştan farksız değil" duyduğu şeyle yüzü düştü Bora'nın ama hakettigini biliyordu o da zaten affettirme derdinde degil miydi ?
"İçinde sen varken nasıl taştan olsun senden dolayı olsa olsa gül bahcesidir"
"Aman dikkat et de bu gülün dikenleri batmasın"
"Senden gelecekse ben her şeye tamamım öğretmen hanım"
Gözünü açtığında asansörün kapısı açıldı bir şey demeden çıktı. Çantadan anahtarı çıkarırken konuştu "bu sözlerini hatırlatırım teğmen"
"Başım gözüm üstüne istediğini yap yeter ki beni affet" anahtarı çevirirken arkasını döndü "zannetmiyorum"
Bir şey demesine izin vermeden girdi içeri. Affedecekti bunu ikisi de iyi biliyordu "affedeceksin biliyorum sadece biraz kırgınsın dargınsın. Üzdüğüm her an için yüzünü güldüreceğim öğretmen hanım"
Anahtarı cebinden çıkarıp içeri girdi hava sıcak olduğu için üstünü çıkarıp sadece şort giyip üstüne hiçbir şey giymeden yattı yatağa. Şuan o kadar rahattı ki tek eksiği vardı ona da zaman vardı
Nida yorgun olsa da hicbir zaman makyajını temizlemeden yatmazdı. Önce makyajını temizledi sonra üstünü değiştirdi sonra yatağa attı kendini. Zira şuanda hiçbir şey düşünecek halı yoktu. Bugün olanları yarın süzgecinden gecirecekti.
Sabah olduğunda hiç olmadığı kadar enerjikti. Gece 3'te yattığı için en az 12 de kalkması gerekirdi ama o saat 8'de kalkmıştı. Bugün mutluydu bugun sanki bir baskaydı. Belki dün olanlar etkiliydi.
Mutlu olması gereken kendisi cezasini çekmesi gereken bir sevdiği vardı. Hızla kalktı yataktan. Elini yüzünü yıkadıktan sonra mutfağa gitti. Bir güzel kahvalti hazırladı kendine. Bugün kendi için sadece mutluluk bora efendi için pişmanlık vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevda sarmalı / Bornid
General Fictionkomşuluktan can yoldaşlıgına uzanan bir sevdanın hikayesi 🌼