BÖLÜM 22

409 42 147
                                    

Bora'nın gözünden

Bu gece bana uyku yoktu anlaşılan. Kollarımın arasında dünyalar güzeli kadınım uyuya kalmışken nasıl uyuyacaktım ki? Haddime miydi?

Nefes alış verişi her göğsüme değiğinde, sıcaklığını her hissettiğimde, her hareketlenmesinde belimi saran eli, burnumun dibinde mis gibi kokan saçı... Bugün olmezsem iyiydi

Bir kadının her haline aşık olunabilir miydi? Bir kadının her zerresine aşık olunabilir miydi? Ben olmuştum işte.

Gül yüzünü gölgeleyen perçemine aşık olmuştum. İpek gibi uzun kirpiklerine, bembeyaz tenine, baldan tatlı dudaklarına, gözümü alamadığım yüzüne, ısırmak icin adeta yalvaran yanaklarına, iri iri boncuk boncuk gözlerine, fındık gibi burnuna aşık olmuştum işte. Farketmeden anlamadan aşık etti beni kendine deli kızım.

Ayrı kalırım sandım kalabilirim sandım ama öyle olmadı. Yanındayken bile deli gibi özlediğim yarimden nasıl ayrı kalabilirdim?

Bugün affedildim mi bilmiyorum ama hayatımın geri kalanında gül yüzlümun gül yüzü gülsün diye elimden geleni yapacağımdan eminim. O mutlu olsun geri kalan hiçbir şey önemli değil

🦋🦋

Elinin altındaki teni daha çok çekti kendine. Hemen gideceğim demişti ama oğlanın sıcaklığından günün yorgunluğundan, verdiği huzurdan olduğu yerde uyukalmıştı.

Önce uyuyana kadar rahatsız etmek istemediği için sadece sarıldı gözlerinin içine bile bakmadı. Uyuduğunu nefes alışından anlayınca hafif kafasını geriye çekip en yakından izledi bakmaya doyamadığı yüzünü. Sonra avucunun arasına aldı, birkaç kez öptü yanağından.

Sabah olduğunda kolundaki saate baktı yedi olduğunu görünce ayrilma vaktinin geldiğini anladı. Kolları arasındaki kızın yanağına bir öpücük kondurdu "nida.." kaşları çatıldı uyku sersemi. Bu sefer alnından öptü "nida

"Hi" bu sefer dudakları gözlerini buldu "nidam.."

"Hıı" bu sefer dudakları tekrar yanağını buldu "kalkmamız gerek" oğlanın bedenini sarmaldi iyice "kalkmak istemiyorum" kızı çenesinin altına sokarken kız memnuniyetile yuvasına sokuldu "ben de istemiyorum ama ifade vermeniz gerekiyor. Bir de Berfin gelebilir" huzursuzca homurdandı oğlanın boynunda "kalkmamı mi istiyorsun" kolunun üstündeki kadını altına aldı "Yoook tövbe. Bana kalsan sonsuza kadar böyle kalırım"

Yavaşça eğilip tekrar yanağına gözüne öpücükler kondurdu. Sonra yavaşça asıl öpmek istediği yere uzandı. Usulca öpüp geri çekildi.

Nazlı nazlı sırıttı nida "hani sadece sarılacaktın" eğilip bir kere daha öptü

"Ne yapıyım? Hem hani sen biraz duracaktın bütün gece kollarımın arasındaydın" üstündeki adamı ittirip çıktı kanepeden

"Senin hiç dilinin kemiği yok mu be adam?" Kız gidince uyuşmuş elini ovusturdu "vicdansız"

"Ne o elin mi uyuştu" kıyamadı oğlanın o haline yanına oturup bileğini eline aldı. Ovusturdu yavaş yavaş "ya keşke kolunda yatmasaydım. Benim yüzümden rahat uyuyamadın" bileğini ovan elini alıp usulca öptü "eğer uyumuş olsaydım dünyanın en huzurlu uykusu olurdu"

"Ne demek uyumuş olsaydım? Bütün gece uyumadın mi yani?"

"Sen varken nasıl uyuyabilirdim ki? Nida.." mahçup mahçup baktı kızın gözüne

"Efendim"

"Beni affettin mi?"düşünceli bir şekilde oğlana baktı "bilmiyorum.. bilmiyorum ama bunu şimdi konuşmak istemiyorum. Güne bu kadar güzel başlamışken de mi?" Yanağından tutup kendine çekti bir öpücük kondurdu yanaklarına "haklısın güzelim. Ne yapsak kahvaltı mi hazırlasak?"

Sevda sarmalı / Bornid Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin