Ay helloooo
Öncelikle Sezen Aksu'nun tutuklu şarkısını hazır edin. Emoji koyduğum yerde açmanızı talep ediyorum. Lütfen imkanınız varsa yapın fbnfjf
Sonra ben bu boraya işkence cektiremiyorum elim hep kisse varıyor jfjfjfnfjf
İyi okumlarrrrrr
🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞
Odadan çıkmadan önce son kez rujunu tazeleyip aynada şöyle bir kendine baktı "demek benden ayrı kalmak istedin. Öyle olsun bora efendi seni süründürmezsem o iki ayın acısını senden çıkarmazsam bana da nida demesinler"
Odadan çıktıktan sonra merdivenlerden aşağı adeta süzüldü. Uzaktan bile yüzüne renk geldiği anlaşılıyordu. Gözlerinin ici gülüyordu. Ona gözünü dikmiş borayı umursamadı bile.
Erik dalı açılmış oynuyorlardı. Yerine gececekken çemberin içine cekti Ayşe. Kulağına eğildi "hayırdır niye sırıtıyorsun" cilveli bir hâl aldı nidayı "yoo sırıtıyorum en yakın arkadaşım evleniyor ondan" sonra Ayşe kıza gözünü dikmiş boraya bakış attı "borayla alakası yok yani" cilveyle omuzunu silkip yanından çekildi
"Şu hareketlere bak" mutlu etti yaklaşık iki ay sonra arkadaşının yüzünün gülmesi . Pek üstünde durmadı
Nida gelirken kızdan gözlerini alamayan boraya dayanamadı artık Sabiha teyze. Oğlanın yanında kimse olmamasını fırsat bilince yanına vardı hemen
"Sürekli böyle bakacak mısın?" Yanına oturduğunu konuşana kadar fark etmemişti bora. Anlamaz gibi baktı kadına "efendim"
"Diyorum ki benim akılsız oğlum artık ne zaman söyleyeceksin kıza?"
"Neyi"
"Kızı sevdiğini"
Utana sıkıla bir bakış attı "söyledim zaten"
"Ne? O ne dedi?"
"İnanmadı. Konuşmak istemiyor benimle"
"Ne yaptında sinir ettin kızı?" Üzüntüyle omzunu silkti soylemek istemez gibi
"O zaman kızın gönlünü al bora. Aylardır karışmayım karışmayayım diyorum ama sen de yani." Elini omzuna koydu "eğer sen sevgine sahip cikmazsan şu sarı oğlan gibi biri gelir alır elinden. Güzelim kız senin keyfini bekleyecek değil ya"
Sinirle gözünü emre denen adama dikti "onun elini kırarım kimi kimden alıyormuş"
"Boşuna sinirlenme bora. Ben diyeceğimi dedim. Eğer gül gibi kızı kaçırırasan bir daha gözüme gözükme" omzundaki elini çekip kalktı yanından .
🙈
Önce gözünü nidaya dikmiş Emre'ye dikti sonra kuğu gibi süzülen sevdicegine . Haklıydı Sabiha teyze hızla kalkıp orkestrasınin yanına vardı. Birkaç bir şey söyleyip kızın yanına doğru yol aldı.Oyun havası kesilince herkes ortada kalırken bir anda tutuklu çalmaya başladı. Kimse anlam veremezken nida ona bakışları takılı kalmış adamın yaklaştığını görünce kalbi hızlandı. Nefesini tuttu farketmeden.
Bora kızın yanına vardığı zaman onlara bakan kimseyi umursamadı. Sevdiği kadından baska hiç kimse umrunda değildi. Elini tutup kendine çekti.
Büyülenmiş gibiydi nida. Gününü göstereceğim demişti ama günü oyken gününü kendi görmüştü.
Kızın beline elini sararken bakışları bir gram oynamadı ait olduğu yerden. Usulca yaklaştırdı bedenini kendine.
Nida hiçbir şey diyemedi hatta tepki bile veremedi. Sadece o ne diyorsa onu yapıyor gibiydi. Teslim etti kendini adama. Normalde olsa şuan herkesin gözünü onlara dikmesi yerin dibine sokardi ama umrunda bile değildi. Umrunda olduğu tek şey vardı o da bedenini sevdiği adam tarafından sarmalanmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevda sarmalı / Bornid
Ficción Generalkomşuluktan can yoldaşlıgına uzanan bir sevdanın hikayesi 🌼