BÖLÜM 3

751 61 188
                                    


Ay helloooooooo

İtiraf zamanı aslında bu yazdıklarım da yazacaklarım da kendim için düşündüğüm istediğim bir şeydi. Aslında hayal ettiğimde çok güzel sahneler ama nasıl size geçiriyorum bilmiyorum.

İyi okumlarrrrrrr

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

En az bir saat uğraştılar mutfakta . Neredeyse bitmek üzereydi her şey . İkisi de sessizce yaparlardı yemekleri . Nida arada kaçak bakışlar atıyordu ama Bora bazen durup izliyordu. Nida daldığından farketmiyordu ama Bora bildiğin nida'yı inceliyordu . İri gözleri, gözlerinin önüne düşen percemi , elma gibi yanaklari , incecik beli... ayrı bir güzelliği vardı ,saatlerce yüzünü izleyebilirdi, kiz gıcıklık etmese saatlerce böyle kalabilirdi tabi patlıcanlar yanmazsa .

Burnuna gelen kokuyla döndü önüne biraz daha öyle kalsa yanacaktı patlıcanlar . Durduk yere kızın ağzına laf verecekti . Ocağın altını kapattı hemen

Nida o sırada tatlısını fırına atmış mezeleri tabakalardı. En üst rafta olan tabağa ihtiyacı vardı. Ne kadar zorlasa da boyu yetmezdi , yanındaki Nezaket yoksunu adamdan da isteyemezdi , gururu buna elvermezdi . Ayaklarının ucuna basıp tezgaha yaslandı, uzanmaya çalışırken arkadan tabağa uzanan adamı fark edince bir anlık refleksle arkasını döndü. İkisi de bilmezdi ne denli yakın olduklarını. İkisi de bilmezdi birbirlerine ne denli muhtaç olduklarını. Oglanin gözü kızın dudağına ilişince Nida heyecandan dengesi kaybolup düşecekken yine sarıldı ince belinden . Farketmeden kızı kendine daha çok çekti . Bir anlığına gözlerinde kaybolurken kızın kokusu daha çok çekti oğlanı kendine. Bilinçsizle kıza sokuldu .

Bu kızda ne vardı da bu kadar kendine çekiyordu? Aşık desen değil seviyor desen değil. Hiçbir şey hissetmezken ne demeye sürekli surati aklında sürekli yüzü gözünün önündeydi?

Nida'nın vücuduna anlayamadığı hisler akın etti. Daha önce hissetmediği. Vücudu öyle kasıldı ki eğer kızın belini tutmasa düşecekti yere. Nida ne kadar yakın olduklarını farkettiginde kendini geri çekti. Eğer biraz daha kalırsa olacak olanlardan korktu . Bora o kadar dalmıştı ki yine ne yaptığını farketmemisti bile , utançla kızın beline doladığı elini çekti "Ozur dilerim" oğlanın yüzüne dahi bakmadı utanmaktan korktuğundan "Nida ben.." dinlemedi bile "ben .. Ben geliyorum " kaçar gibi tuvalete gitti . Aynanın karşındaki kendine baktı, o kadar kızarmıştı ki .. "aferin Nida aferin sana" sanki bir suçu varmış gibi kendine kızıyordu. Musluğu açıp soğuk suyu yüzüne çarptı. Kalbi deli gibi çarpıyordu.

Sıkıntıyla alnını ovaladi , avcunu alnına vurdu "salak ne yaptığını sanıyorsun sen ? Kıza yaklaşmak da ne demek ? " aslında böyle bir şey yapacak biri değildi ama o da anlamamıştı neden öyle yaptığını

Biraz sonra kiz geldi. Şu davet işi olmasa direkt eve gidecekti ama Sabiha teyze için kalmak zorunda kaldı. Hızlıca oğlanın yanından geçip fırının kapağını açtı, pişmiş olan tatlıyı çıkardı. Mahcup bir şekilde kızın yüzüne bakıyordu ama Nida hiçbir şekilde göz temasına geçmiyordu "Nida.." oğlana bakmadan tatlıyı tezgaha koydu "ocaktan şerbeti verir misin ?" Kızın komutuyla şerbeti uzanıp kıza verdi . Verirken bile kızın gözüne bakardı ama kiz kafasını kaldırıp bakmazdi "Nida ben" şerbeti tatlının üzerine dokecekken bir anda kaldırdı kafasını. Sonunda gözünün içine bakabilmisti "Bora tamam biliyorum yanlışlıkla oldu, uzatmayalım. Arkadaşların gelmek üzere biz daha bitirmedik bile . " hoşnutsuzca kafasını salladı Bora . Başka ne yapabilirdi ki ? Ne diyebilirdi ?

Geri kalan sürede sessizce işlerini hallettiler hatta masayı dahi kurmuşlardı geriye misafirlerin gelmesi kalmıştı. Öylece oturdular içeri

Baktı Bora da mahcup uzatmanın manasız olduğunu düşünüp lafa girdi.

Sevda sarmalı / Bornid Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin