Ay helloooooooo
Uzun zaman oldu işlerim olduğu için o yüzden geç attım. Umarım beklediğinize değmiştir
İyi okumalarrrrr
🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞
Akşam olduğunda oturmaktan sıkılmıştı artık. Nida da yoktu. Ayşe tatilden döndüğü için buluşmaya gitmiş biraz yorulduğu için şimdi uyuyordu.
"Bu kadar yeter uyuyorsa yanımda uyusun" kalktı ayağa bir hışımla. Anahtarını alıp çıktı. Kapıyı çaldı açan olmadı kapıya daha sert vurunca soylenme sesleri duydu. Yüzü gülümsedi istemsizce "geliyorum dedim bir kere ne basıp duruyorsun" uyku sersemiyla kapıyı açtı.
Saçı başı dağılmış uyumaktan sersemlemis bir vaziyette tüm tatlılığıyla karşısındaydı. "Noldu" ileri atılıp yanaklarını avuçlarının arasına aldı büyük bir öpücük kondurdu yanağına "sevgilimi özledim ne olacak" .
Gozlerini yarı açıp kaşlarını çattı nida "niye?"
"Niye mi? Kaç saattir sevgilimi bekliyorum ama o beni yaralı halimde bırakıp arkadaşıyla buluşuyor" oglandan ayrılıp koltuğa yöneldi. Kendini koltuğa bırakıp tekrar gözünü kapattı "daha sabah beraberdik bora"
Kız gidince içeri girip kapıyı kapattı ayaklarının ucuna oturup elini uzanmış kızın ayağına koydu "Ne yani seni ozleyemez miyim sabah beraberdik diye?"
Uyku sersemi bıkkınlıkla çıkmıştı sesi "bora zaten uyansaydım gelecektim yanına ama.." konuşurken esnedi "ama bir türlü uyanamadim" parmaklarını tutup çekiştirdi
"o zaman hadi kalk yemek yiyelim dışarda ben çok acıktım"
"Ben kalkamıyorum diyorum sen dışarı çıkalım diyorsun. Dur evde ye ne yiyorsan. Bak orda mutfak var. Hem sen yaralı halinle nereye çıkıyorsun"
"Ya bana bir şey olmaz yara bile kalmadı ortada. Hadi ama nida"
"Daha yeni yaralı sevgilini neden bırakıyorsun diyordun ne oldu?"
"Boşver onu hadi gidelim"
"Ya bora git sen nereye gidiyorsan benim uykum var"
"Gelmiyeceksin yani kararlısın"
"Evet" gözünü dahi acmayan kıza şöyle bir baktı. Sinsice sırıttı
"İyi günah benden gitti"arkasında boşluk kalan yere uzandı. Canı acısa da önemsemedi. "Se-" kızın kafasını kaldırıp kolunun üstüne koydu. Belinden çekip bedenini bedenini yasladı "Sen gelmiyorsan ben sana gelirim ha gül güzeli?" Gözünün önündeki açıkta olan boynuna bir öpücük kondurdu
Nida ne olduğunu dahi anlamamıştı. Sadece hissettiği beldindeki eli ve vücudunu vücuduna yaslayışıydı. Nefesi hızlandı ve en kötüsü bunu bora duyuyor ve anlıyordu. İyice utandı bu düşünceyle
Yüzüne doğru doğrulup boğuk bir şekilde fısıldadı "ne o daha yeni bıdır bıdır konusuyordun şimdi sessizlestin" gözünü yumdu sıkıca. Bu adama nasıl dayanacaktı bilmiyordu ama bildiği bir şey vardı o da bu adama karşılık vermezse susmuyacağı.
Arkasını döndü usulca Bora'nın başı geriye düşerken dirseginden destek alarak yukardan baktı oğlana. Sağ eli yüzünu buldu usul usul sevdi "Sana diyorum ki uykum var ama yok sen oyun istiyorsan..."
Biraz daha yaklaşıp bekledi. Yanaklarında olan el dudağını buldu. "Oynarız" Bir kere sertçe okşadıktan sonra yapıştı dudaklarına.
Kızın bu tepkisini beklemeyen bora kalakaldı yattığı yerde. Hızla üzerinden altına aldı kızı. O ani hareketle canı acısa da umursamdı. Bacaklarını bacaklarının arasına aldı, sertleşti öpüşleri. Öptükçe öpüyor doymuyordu baldan tatlı dudağına. Alt dudağını sertçe emince izinsizce inleme döküldü nidadan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevda sarmalı / Bornid
General Fictionkomşuluktan can yoldaşlıgına uzanan bir sevdanın hikayesi 🌼