Bir nidaya silah çeken adama bir de korkudan ayakta öylece kalakalan sevdiğine baktı. Adam silahı kaldırınca yüreği ağzına geldi sanki.
Ne ara farketti ne ara o kadar hızlı koştu o da bilmiyordu.
Kızı tuttuğu gibi arabanın yanına atılmalarını sağladı. O an bir el ateş etti adam. Arabanın arka sağ kısmını sıyırdı gitti.
Kadınlar kendini saklarken korkuyla bağırdı saadet "Nidaaaa" öyle bir bağırdı ki yer gök inledi sanki
Bora ise hiç vakit kaybetmeden arabanın ön kapısını açıp torpidodan silahıni aldı. Kızı arkasına aldi sanki saklamak ister gibi.
Gidecekken kolundan tuttu nida . Korkudan çenesi dahi titriyordu "gitme bora"
Sesini çıkarmadı eliyle biraz iteledi "geride dur sakin çıkma"
Tam arkasını dönüp gideceği zaman adam silahı uzattı onlara doğru. Bora yakınlığından faydalanarak tekme attı adamın silah tutan eline. Öyle sert vurmuştu ki yere düştü silah. Adamın boşluğundan faydalanarak bu sefer yüzüne bir yumruk indirdi. Geri yalpaladı adam. Bu sefer o atağa geçip yumruk attı boraya. Canı acısa da dudağı kanasa da umursamadı. Bir yumrukta diğer yüzüne attı adamın. Sonra yakasından tutup esaslı bir kafa attı. Yere düştü bu sefer. Yere düşmesini fırsat bilince üstüne çıktı. Sayısız yumruk salladı adama.
Bora nerdeyse sinirden kendini yiyecekti. Eğer o mermi isabet etmiş olsaydı...
"Benim kadınıma" Sinirle bir yumruk daha salladı adamın ağzı gözü kan içinde kalmıştı artık
Dizlerinin üstüne çöktü, adamın yakasından tutup biraz havaya kaldırdı. Gözlerinden sanki ateş çıkıyordu
"SEN BENİM SEVDİĞİM KADINA NASIL SİLAH DOĞRULTURSUN?" bir daha kafa attı artık adam bayılmak üzereyken son bir kez yumruk attığında bayıldı adam. Bayıldığını elini yumruk atmak için kaldırdığında anladı. Gözlerini yumup derince bir nefes verdi. Sinirden soluk soluğa kalmıştı
Aklına gelen şeyle gözlerini açtı "nida" hızla ayağa kalktı. Yerde oturmuş kalmış sevdiceğinin yanına koştu. Yere çöktü , kızın kollarından tutup uzaktan baktı "bir şeyin var mı?" Nida ise gözünü uzağa dikmiş öylece bomboş bakıyordu. Ses etmedi. Kızın halinden korkarken yavaşça salladı "Nida tepki ver . İyi misin?" Ses etmeyince bu sefer bir daha salladı kollarından
Nida sanki derin bir uykudan uyanır gibi dehşet içinde oğlanın gözlerine baktı "Bora.."
"Söyle guzel gözlüm" bir anda akmayan yaşlar akmaya başladı ceylan gozlerinden
"Beni vuracaktı.." olduğunca kısık çıkan sesi sonlara dogru bağırarak çıkmıştı "bora beni vuracaktı" nida korkuyla debelenmeye başlarken kolarindan çekip sıkıca sarıldı "bir şey olmadı geçti"
"Bora beni vuracaktı " hala debelenmeye devam ederken oğlanın verdiği huzurla biraz olsun sakinletmeye başladı.
Kızın sakinleştiğini anlayınca saçına bir öpücük bıraktı "Ben varken kimse kılına dahi dokunamaz" biraz kendinden ayırıp yüzüne şefkatle baktı "buna asla izin vermem" verdiği huzurla daha da ağlamaya başlarken başını oğlanın göğsüne yasladı.
İkisi de saatlerce böyle kalabilirdi. Biri güvende hissettiği için diğeri güvende olması için ama öyle olmadı.
Saadet ve Yakup korku içinde koştular biricik kızlarına. "Nida.." annesinin geldiğini görünce hızla boradan ayrılıp boynuna atıldı kadının "anne" kızının saçını sevdi usul usul "çok korktum nida aklım çıktı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevda sarmalı / Bornid
Ficção Geralkomşuluktan can yoldaşlıgına uzanan bir sevdanın hikayesi 🌼