Κεφάλαιο 20ο

73 12 3
                                    

Γυρνώντας είδα έναν τύπο με κουκούλα, καπέλο και γυαλιά και αμέσως κατάλαβα ποιος είναι. Στην θέα του χαμογέλασα.

"Γειά" είπα διστακτικά αλλά απάντηση δεν πήρα.

Τον είδα να κάθεται στην εξέδρα και να με κοιτάζει.

Αμέσως να μάγουλα μου πήραν φωτιά. Ήμουν μόνο με τα εσώρουχα μου. Μπορεί να βρισκόμουν μέσα στο νερό και να μην φαινόταν αλλά και πάλι ένιωθα ντροπή.

Τον είδα να μου χαμογελά και αυτό το χαμόγελο μου φάνηκε γνωστό.

Τον είδα να γράφει κάτι σε ένα μπλοκακι και να έρχεται προς το μέρος μου.

Θα σου δώσω ένα μαντίλι και θα δέσεις τα μάτια σου αν θες να κάτσω και άλλο μαζί σου.

Σήκωσα το κεφάλι μου και τον είδα να κρατάει ένα κόκκινο μαντήλι.

Διστακτικά άπλωσα τα χέρια μου και το πήρα και έδεσα τα μάτια μου.

Ακούστηκε ο ήχος από την βουτιά του στην πισίνα και ένιωσα αμήχανα μιας και ήμουν μόνο με τα εσώρουχα. Το τονίζω ξανά. Είμαι μόνο με τα εσώρουχα.

Τον ένιωσα δίπλα μου και ξεροκατάπια.

Ένιωσα το χέρι του στο μάγουλο μου και το χαϊδεψε απαλά. Μετά τα χέρια του πήγαν προς τα βρεγμένα μου μαλλιά και τα χαϊδέψαν.

Ακούμπησα διστακτικά τα χέρια μου στον ώμο ενώ ένιωσα τα δικά του στην μέση μου.

"Λοιπόν δεν θα μου μιλήσεις;" τον ρώτησα αλλά απάντηση δεν πήρα. "Τι βίτσιο είναι αυτό αγόρι μου;" συνέχισα και πάλι δεν πήρα απάντηση. "Δηλαδή θα κάτσουμε ετσι;" τον ρώτησα.

Ένιωσα το δάχτυλο του στα χείλη μου και κατάλαβα πως δεν ήθελε άλλο να μιλήσω.

Πήγα να βγάλω το μαντήλι από τα μάτια μου αλλά με σταμάτησε.

Με έφερε πιο κοντά του και ένιωσα τα χείλη του στον λαιμό μου.

Ξεροκατάπια καθώς τον ένιωσα να ανεβαίνει προς τα πάνω και να δίνει αρκετά φιλάκια στο μάγουλο μου.

Τα χέρια του χαϊδευαν την μέση μου όταν ένιωσα τα χείλη του να με φιλάνε.

Έπαθα ένα σοκ για μερικά δευτερόλεπτα αλλά όταν συνήλθα ανταπέδωσα στο φιλί του.

Ήταν τόσο γλυκό και ήρεμο μέχρι που έγινε πιο άγριο.

Τον κόλλησα περισσότερο πάνω μου όπως έκανε και εκείνος και φιλιομασταν σαν να μην υπήρχε αύριο.

Όταν απομακρυνθηκαμε παραπονέθηκα και τον άκουσα να του ξεφεύγει ένα γελακι.

"Μην γελάς γιατί γίνεσαι σαν τον ψυχακια" του είπα ειλικρινά και τον ένιωσα να με σφίγγει δυνατά στα πλευρά μου με τα χέρια του. "Αουτς" κλαψουρισα. "Τι στο διαολο" συνέχισα.

Τον ένιωσα να απομακρύνεται και να βγαίνει από την πισίνα.

Τι στο καλό έπαθε τώρα;

Ενώ εγώ μιλούσα με τον εαυτό μου η ώρα είχε περάσει και όταν εγώ το είχα καταλάβει ήταν αργά μιας που όταν έβγαλα το μαντήλι ο τύπος είχε εξαφανιστεί.

Ψυχακιας νούμερο δύο. Γλιτώνω από τον έναν εμφανίζεται ο άλλος.

Βγήκα από την πισίνα και βρήκα μια πετσέτα δίπλα από τα ρούχα μου.

Χαμογελασα.

Συγγνώμη που τον είπα ψυχακια νούμερο δύο. Αυτός είναι ένας γλυκας.

Σκουπιστηκα και έπειτα φόρεσα τα ρούχα μου.

Καθώς έστρωσα την φούστα μου γυρνώντας είδα τον ψυχακια να μπαίνει μέσα.

Τι στο διαολο ήθελα και τον μελέτησα. Δηλαδή να μου χαλάσει την στιγμή ήρθε.

"Τι έγινε φίλος;" τον ρωτησα ειρωνικά και τον είδα να ακουμπά στην κάσα της πόρτας και να σταυρωνει τα χέρια μπροστά από το στήθος του.

"Τίποτα, έκανα ένα μπάνιο σε μια από τις ντουζιέρες " μου είπε και τον κοίταξα ειρωνικά.

"Και πολύ καλά έκανες" του είπα. "Που και που πρέπει να κάνεις κάνα μπανακι... με τόσες κυκλοφορείς, κάποια μπορεί να σου κολλήσει κάτι" του είπα ειρωνικά και εκείνος γέλασε.

Με πλησίασε με αργά και σταθερά βήματα και όταν στάθηκε μπροστά με κοίταξε.

"Με φτιάχνεις ρε πουστη μου, πολυ" μου είπε ειλικρινά και η παλάμη μου βρέθηκε στο μάγουλο του.

"Μαλακα" του είπε αηδιασμένη.

"Ο δικός σου μαλακας" μου είπε πειράζοντας με και το χέρι μου βρέθηκε πάλι στο μάγουλο του.

Μου το έπιασε και άφησε ένα φιλί.

"Αυτό μην ξανά βγει μην στο κόψω" με απείλησε και πήγα να τον ξανά χτυπήσω αλλά με σταμάτησε δίνοντάς μου ένα ακόμα φιλί στο χέρι.

Πήρα το χέρι μου από το δικό του και βγήκα έξω από τον χώρο αφήνοντας μόνο του.

Ο γελοίος θέλει να ξανά παίξει μαζί μου αλλά δεν θα του βγει το παιχνιδακι.

Πρέπει να του δώσω ένα γερό μάθημα και δεν ξέρω ακριβώς τι.


Story by ~ ntani_ela

Don't Blame Me Donde viven las historias. Descúbrelo ahora