Κεφάλαιο 17ο

79 11 10
                                    

Στο αυτοκίνητο επικρατούσε αμηχανία με την μουσική να σιγο παίζει.

Κανένας μας δεν έκανε το πρώτο βήμα να πει κάποια κουβέντα. Σαν να νιωθαμε και οι δύο ότι το δείπνο δεν θα ήταν ευχάριστο.

"Είσαι καλά;" έσπασα τον πάγο και την είδα να γυρίζει προς τα μέρος μου.

"Καλά είμαι, απλά έχω άγχος μιας και θα συναντήσω τον πατέρα σου" μου είπε παίζοντας με το κάτω μέρος του φορέματος της.

Της έδωσα ένα γλυκό χαμόγελο θέλοντας να την καθησυχάσω. Και εγώ νιώθω το ίδιο. Η καρδιά μου είναι έτοιμη να σπάσει καθώς ξέρω πως ο πατέρας μου δεν είναι ο πιο εύκολος άνθρωπος του κόσμου.

Φτάνοντας μπροστά από το εστιατόριο πάρκαρα αλλά δεν έκανα κανένα βήμα να βγω έξω από το αυτοκίνητο μου.

Έμεινα να κοιτάζω μπροστά χωρίς να έχω κουράγιο να βγω έξω από το αυτοκίνητο.

Ένιωσα το χέρι της πάνω στο δικό μου  να μου το χαϊδεύει θέλοντας να μου δώσει δύναμη και έκλεισα τα μάτια μου.

"Ευχαριστώ" της είπα παίρνοντας το χέρι της και δίνοντας της ένα φιλί.

"Δεν υπάρχει λόγος να μου πεις ευχαριστώ, δεν έκανα κάτι" μου είπε γλυκά χαρίζοντας μου ένα γλυκό χαμόγελο.

"Είσαι μουσιτσα" είπα πιάνοντας της την μύτη.

Άνοιξα την πόρτα του αυτοκίνητου μου και έπειτα πήγα προς την δική της.

"Ωω, μα τι τζεντλεμαν που είσαι"

"Γειά εσάς πάντα κυρία μου" της έκανα μια υπόκλιση και εκείνη γέλασε.

Την έπιασα από το χέρι και κατευθυνθηκαμε προς το εστιατόριο.

Αφού μου έδειξαν το τραπέζι του πατέρα μου πήρα μια βαθιά ανάσα και πήγαμε προς το ζεύγος της κακιάς ώρας.

Ο πατέρας μου μόλις μας είδε σηκώθηκε αμέσως και κοίταξε την συνοδό μου από πάνω προς τα κάτω.

"Καλώς τους" μας είπε με την αυστηρή φωνή του.

"Γειά σου πατέρα" του είπα με τον ίδιο τόνο.

"Καλησπέρα σας, είμαι η Μπεατριξ" χαιρέτησε η Μπεα και είδα τον πατέρα μου να την κοιτάζει υποτιμητικά.

"Χαίρομαι που σε γνωρίζω Μπεατριξ"
Ο πατέρας μου γύρισε και με κοίταξε και κατάλαβα πως δεν ήταν ευχαριστημένος με την επιλογή μου.

Αν ήμασταν μόνοι θα μας πήγαινε στο γραφείο και θα έβαζε κλασική μουσική και θα μου έλεγε την άποψη του για την Μπεα .

Don't Blame Me Donde viven las historias. Descúbrelo ahora