Alaz Soysalan.
-Soysalan Üniversitesi-Yazılım Mühendisliği 2. Sınıf ( hazırlık okudu.)
-Biraz egoist, kendine güvenen biri.
-Sesi üniversitede de meşhur. Gitar, piyano çalabiliyor.
- Çoçukluk arkadaşı Rüya'yı sevdiğini düşünüyor ama açılmaktan çekiniyor.
- Asi ile arası limoni.
Asi Dağdeviren
-Soysalan Üniversitesi- Müzik Öğretmenliği 2.sınıf.
-Neşeli,arkadaşlarının favorisi.
-Annesi onu küçükken terk etti. Babası ile bir iyi bir kötü ilişkisi var. Babası üniversite hocası.
-Kardeşi yok. Kedisi var.
-Alaz'a ilk gördüğünden beri ısınamadı. Bu yüzden çok iletişim kurmuyor.
-Üniversitede de ayrı eve çıktı.
-Kadıköy'e LeeBur's barda haftada iki gün güzel sesiyle sahne alıyor.Çağla Soysalan
-Alaz'ın ikizi, Asi'nin en yakın arkadaşlarından biri.
-Soysalan Üniversitesi- Psikoloji 2. Sınıf öğrencisi (hazırlık okudu)
-Dans etmeyi seven, neşeli, flört etmeyi seven, cana yakın.
-Asi'nin ev arkadaşı.Rüya Sualp
-Soysalan Üniversitesi- Çoçuk Gelişim ikinci sınıf öğrencisi.
-Gönüllü olarak Soysalanların kreşinde erkenden staj yapmaya başladı. Tek çoçuk.
-Babası ve annesi Soysalanlar hastanesinde doktor.
-Yaman ile gizli sevgili 18. yaş gününde Yaman yüzünden kaza yaptıkları için ailesi Soysalanların büyük oğlunu sevmiyor bu yüzden saklıyor (Çağla ile Asi bilmiyor.)
-Asi'nin ev arkadaşı.Yaman Ali Soysalan
-Soysalan Üniversitesi hukuk 3.sınıf öğrencisi (hazırlık okudu.)
- Sevdiklerini korumayı seven yapısı var, kardeşlerine düşkün, komik.
-Rüya ile kendi hatası yüzünden gizli sevgili olduğu için üzgün (Kendi kardeşlerine bile söylemedi).Cesur Dağdeviren
-Asi'nin kuzeni.
-Soysalan Üniversitesi- Çevre mühendisliği 2.sınıf.
-Abisi var.
-Komik, vurdumduymaz, eğlence adamı.
-Alaz ile Yaman'ın en yakın arkadaşı.
Ekin Yılmaz
-Soysalan Üniversitesi Kimya Mühendisliği 3.sınıf öğrencisi. (bir sene bırakıp sonra tekrar devam etti.)
-Araba yarışı, kumar, eğlence adsmı bunların yanında bölüm birinciliği elinde.
-Ablası var hatta Alazdan hoşlanıyor.
-Sürekli sevgili değiştirir. Arkadaşları ile uğraşmak hobisi.
Leyla Demirhan
-Soysalan Üniversitesi-Mimarlık ikinci sınıf öğrencisi.
-Sürekli başkalarından hoşlandım havasında, çok iyi arkadaş ve eğlence kızı.Ne yaptığımı bilmiyorum tek bildiğim üniversiteli aslaz sevdiğim bir de bir gözüm kapalı yaptım vay bana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı hayal kırıkları
FanfictionBenim hayal kırıklıklarım kırmızı Alaz.... Annemin bıraktığı simsiyah hayal kırıklığına kırmızı hayal kırıklıkları ekledin. En acısı da ne biliyor musun? Her gitmelere karşı senin de bir gün gideceğini bildiğim halde seni sevmeyi seçtim.