Daltonlar 🔫
Ekin : Alaz :D
Yaman: Abicim?
Cesur : Alaz???
Alaz: Ne var, Alaz Alaz diye başımı siktiniz. Gözlerinizi de alıp size geri sokacağım.
Ekin : Sen ile Asi ne iş? :D
Cesur : Kuzenimi sevmediğini sanıyordum restuarantta baya sohbet halindeydiniz, aranızdan su sızmıyordu maşallah. Bunca zaman niye zora soktunuz o zaman, oğlum?
Yaman : Üstelik... Bügün kreşe gitmiş Asi ile birlikte şarkı söylemişler onu unuttunuz.
Alaz : Ne iş olabilir? Ekin, o ima yapan ellerini sikerim.
Siz demiyor muydunuz, iyi anlaşın diye?
Biz de aramızı düzeltmeye çalışıyoruz, benim yakın arkadaşımın kuzeni benim kardeşimin ev arkadaşı.
Hem Yaman sen nereden öğrendin?Cesur : Yaman dediğinde inanmadım valla doğruymuş oğlum hani istemiyordun ne oldu birdenbire?
Aydınlanma ya da sevgi mi geldi?Yaman : Rüya ile üniveriste de karşılaştık o dedi, nereden duyacağım?
Alaz, gerçekten normal mi?
Bir gün önce sevmediğin biri ile birlikte oturup üstelik ertesi gün düet yapıyorsun.Ekin : Daltonlarım.... Siz geri kalmışsınız ben sarılırken gördüm :D Hatta saçını okşuyordu Asi'nin.
Şimdi ima etmeyeyim de ne yapayım?
Helal be Alaz, helal.Cesur : Lan, sen benim kuzenimden mi hoşlanıyorsun? Üstelik bizden sakladın? Onu üzersen senin kolunu keser ben sana sokarım.
Yaman : Sarılmak?
Öpmek?
Hepsini geçtim bana söylemedin ben de söylemiyorum bunu demem çok büyük-(silindi.)
Belki yeni olduğu için söylememiştir?Alaz : Ekin, sapık mısın oğlum sen?
Beni mi takip ediyorsun ya da Asi'yi?
Cesur beni sinir etme. Asiden hoşlanmıyorum, o kadar zıt karaktersiz ki... Sence böyle bir şey mümkün mü? Sadece morali bozuktu ben de insanlık yaptım, bu kadar.Ekin : Evet sapığınım hatta sana aşığım bilmiyor musun? Asi ile kavga edeceğiz bunun için...
Cesur : Ekin, tam bir bok yaptın diyorum sonra zevzeklik ediyorsun ,övmeme izin vermiyorsun. sağ ol, kardeşim.
Dün konuşmuyordun bügün geldiğiniz hali görünce imkansız gibi gelmiyor, hem zıt kutuplar birbirini çeker derler hiç duymadın mı?
Yaman, sen niye normal tepki veriyorsun?
Bana söylemedin diye ayağa kaldırman gerekmez miydi?Yaman : Kaç yaşında adam vakti gelince söyler, o kadar da kardeş düşkünü değilim. Gerçekten hoşlanıyor musun yoksa arkadaş gözüyle mi bakıyorsun Asi'ye?
Alaz : Ekin... Yok Cesur beklesin ben keseceğim seni, gevşek.
O kadar zıt kutup çeken mıktanıs bile icat olmadı bizi çeksin.
Öyle bir şey yok abisi, arkadaş bile daha tam olamadık. Dediğim gibi, saçma bir iletişim vardı, düzeltmek istedik bu kadar.Cesur : Şimdilik bu kadar olsun.
Asi neden ağlıyordu? Arada şoktan gitti. Bir şey mi oldu? İyi değil mi?Alaz : Ciddi bir şey değil ama yine de benim söylemem doğru olmaz, ben bırakırken iyiydi. Sonra Çağla da iyi dedi bilmiyorum, yine bir sorarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı hayal kırıkları
FanfictionBenim hayal kırıklıklarım kırmızı Alaz.... Annemin bıraktığı simsiyah hayal kırıklığına kırmızı hayal kırıklıkları ekledin. En acısı da ne biliyor musun? Her gitmelere karşı senin de bir gün gideceğini bildiğim halde seni sevmeyi seçtim.