Bu bölümde +18 sahneler olacaktır. Okumak istemeyenlere belirteceğim orayı atlasın. Sanki hep yazıyor gibi iyi okumalar. 🌼
Asi, Alaz'ın mesajından sonra ekran kararana kadar telefona baka kalmıştı. Alaz'ın dedikleri ile şoktaydı ve vücüt ısısı inanılmaz bir derece artmıştı. İçinde bir yerde gelen o baskı bacaklarını titretiyordu. Küfür etti, Alaz'ı istiyordu, onu hissetmeye ihtiyacı vardı. Ama hâlâ korkuyordu ya Rüya'yı hâlâ seviyorsa, sevgi hemen bitecek bir şey değildi ama Alaz, hiç sevmedim demişti. Gelen hafif gök gürültüsü ile sıçrayarak başını cama çevirdi. Beş dakika olmuştu... Alaz hâlâ dışarıda mıydı? Gitmek istiyor muydu? Birden gelen atak ile uzun gri nevresimi ayağı ile itti. Yataktan alelacele kalktı. Düşünmek istemiyordu, düşünse hiçbir şey yapamazdı. Hızlıca iki katlı evlerinde aşağı doğru koştu. Nefes nefese elini Dış kapının beyaz koluna attı ve açtı. Alaz'ın gitme korkusundan gözlerini kapatmayı ihmal etmedi. "Asi...."
Duyduğu sesle yutkunarak korktuğu gözlerini açtı. "Alaz....." Adam öyle derin bakıyordu ki, bütün benliğini çıplak halde görmüş gibi hissettiriyordu. Üzerindeki yeşil cekette yağmurun hafif hafif çiselemesinin izleri vardı. "Gitmemişsin...." Adam hafifçe gülümseyip kapının içine doğru adım attı. Asi geri çekilmedi, şimdiden burnuna gelen yoğun erkeksi koku kendinden geçirmişti. "Sen de geldin...."
Gelmişti... Açmıştı kapıyı. Hafifçe kafasını eğip tekrardan kaldırdı. Alaz'ın kıvılcım saçan gözlerini kendi istekle dolan gözleri ile birleştirdi. Adam yutkundu. "Biliyor musun, konuşmayı siktir et." Bu lafları sesli e söyledikten sonra bir elini kızın yanağına koyup sertçe eğildi ve dudaklarını sanki uzun süredir sussuz kalmış gibi Asi'nin dudaklarına bastırdı.... Asi'nin dayanma gücü gitti. Geriye adım atarken elini kapının kolundan çekti. Adamın boynuna doladı, daha çok kendine çekti. Daha çok öp beni demek istedi. Alaz, hızlıca tamamen bedenini içeri sokup bir elini de kızın saten geceliğinin üstünden beline getirdi öyle bir hızla duvara yasladı. Dudakları durmuyordu. Kız iki elini de ensesinde birleştirmiş, gözleri kapalı şekilde alt dudağını adamın eziyor, dilini gezdiriyor sertçe emiyordu. Geçmiyordu.... Bu susuzluk, bu açlık. Bir vampir gibi insana susadığını hissetti, sadece bir insana dedi içindeki ses, sadece bir insana. Alaz, bir elini ince saten şortundan bacaklarına doğru indirip yüzüklü parmaklara ile okşadığınds gelen soğukluk ile titredi. Adamın dudağıno hafifçe ısırdı, gelen inilti ile bacağını hızlıca kaldırıp beline dolarken hiçbir şey düşünmedi. "Asi...." yavaşça geri çekilerek kızın hafif kızarmış, dağılmış surat ifadesine bakarak yutkundu. "Eğer durmazsak, durmam." Basit ama tetikleyici bir cümleydi, Asi için. Cevabını tekrardan boynundan sertçe adamı çekip dudaklarına saldırmak ile verdi. Durmak istemiyordu, uzak kalmak istemiyordu. Alaz'ın elleri birkaç dakika önce olan hafif çekinikliğini yitirmiş hpyratça belinden kalçalarına kadar dolaşıyordu. Asi kalçasında hissettiği ellerle küçük bir iniltiyi bırakmaktan kendini almadı. Alaz dudaklarından çekilip kızın açık boynuna yavaşça dudaklarını bastırdı. "Zaten aklımı almıştın, kalanı da alacaksın Asi." Dudakları ustaca boynundan köprücük kemiklerine doğru ustaca yol çıkıyor hafifçe dişleyip diliyle yumuşatmaktan geri kalmıyordu. Asi, daha çok istercesine saçlarından tutup adamı kendine çekiyordu. "Zaten aklın var mıydı ve Odam üst katta." Alaz, duyduğu kelimeyle dudağını yalayıp iki eliyle bacaklarını tutup onu havalandırdığında Asi hafifçe çığlık atmıştı. "Sen de arsız olduğunu biliyor muydun?" Asi cevabı Alaz'ın tekrardan alt dudağına yönelip ısırarak vermişti. Alaz bedenini duvardan çekip merdivenlerden sanki her gün taşıyormuş gibi ustaca çıkarken dudaklarının dillerinin savaşı asla kesilmiyor, daha ne kadar vahşileşebilirsek o kadar vahşileşiyorlardı. Asi'nin yukarıdaki odasına geldiklerinde Alaz, Asi'nin üst dudağını sertçe öpmeye devam ederken narince onu yatağının üzerine bırakmayı ihmal etmemişti. Dudaklarını çekip bir bacağını yatağa yaslayıp kızın üzerine doğru hafifçe uzanırken kızın ince ve güzel fiziğini süzdü, kendini daha çok kaybetmekten alamadı.
Bundan sonrasını isteyen okusun +18
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı hayal kırıkları
FanfictionBenim hayal kırıklıklarım kırmızı Alaz.... Annemin bıraktığı simsiyah hayal kırıklığına kırmızı hayal kırıklıkları ekledin. En acısı da ne biliyor musun? Her gitmelere karşı senin de bir gün gideceğini bildiğim halde seni sevmeyi seçtim.