Daltonlar 🔫
Cesur: Ekin salağı bu grubun adını düzgün yap dememe rağmen bir sikine takmamaya devam ediyorsun.
Ekin: Joe'm sana böyle çok iyi oldu demiştim. Hem kadınlara kalkıyor benimki, kusura bakma. Senin için çok üzücü bir durum, gayet anlayabiliyorum. Benim gibi birinin ilgilenmemesi... Bu da geçer, üzülme.
Cesur: Sorun ben de. Neden senle arkadaş oldum ki? Joe diyor. Pezevenk yeminle pezevenk. Karı olsam bile en son sana bakarım lan.
Abisi : Lan.. Yeter. Valla, yeter. Her gün didişmekten bıkmadınız mı? Kavga etmeyi bırakın. Alaz bügün kayboldu birden. Siz gördünüz mü?
Ekin: Kendine görünmezlik kodu geliştirmiş gibi kardeşin senin. Ders çıkışı onun arabayla karı kız kesecektim, anahtarı vermeden gitti puşt.
Cesur: Hâlâ karı kız derdinde. Yok bu adam olmaz, valla olmaz. Ders bpşluğumuz aynıydı. Oturduk bir kahve içtik sonra kayboldu, Yaman.
Yaman : Kardeşime puşt deme lan, gavat. Evde de yok. Aradım açmadı. Bir gün elimde kalacak.
Ekin: Yaman, ilk avukatlığını kendine yaparsın daha ne? Bir taşla iki kuş.
Yaman: Cesur'un dediği gibi varsın Ekin. Tam dayaklık adamsın.
Cesur: Ekin konusunda hep haklıyım. Gerçekten merak ettim playboy kumralımızı. Aradım birkaç kere meşgule attı sonra hiç çalmadı.
Ekin: Kalbimi kırıyorsun Averell'im. Belki özel işleri vardır anlarsınız ya. Rahat bırakın bir adamı. Çoçuk değil ya kaç yaşında.
Alaz: Ne aramanız bitti, ne mesajınız.
Telefonu siktiniz, kafamı ayrı. Herkese beni aratmak ne abisi? Çoçuk muyum ben? İşimiz vardı, açmadık demek.Abisi: Merak etmekte suç oldu. Oğlum işimiz var deseydin. Çatladım burada. Çağla'ya haber verecektim o daha panik, biliyorsun. Hem ne işi?
Ekin: Jack'de geldi kadro tamam. Ne gibi işler lan?
Cesur: Alaz, benden sonra bizim bölümden Mert görmüş seni. Çok sinirliydi dedi. En kırık dediğin hocanın dersine girmeden gitmişsin. Tabi merak edilirsin.
Yaman: Sinirli ? Abicim, ne oldu? Annem de çok merak etti seni.
Alaz: Sınıfla ilgili bir şeydi. Merak etmeyip bu konuyu kapatsanız keşke. Fındık beyinli Çağla hanıma söyleme. O şimdi ev arkadaşları ile mutludur.
Cesur: Yaklaşık 2 sene oldu. Hâlâ Çağla'nın ayrı eve çıkmasına ilk gün olduğu gibi tepki veriyorsun. Bu hırsını tebrik ediyorum. Sal kızı artık.
Yaman: Kız kardeşimizi sal oğlum.
Okula daha yakın ve seviyor kızları işte.Alaz: Saray gibi evden sırf Asi Hanım'ı sevdiği için sik gibi bir gün içinde taşındı. Artı olarak fikrimizi bile sormadı.
Ekin: Gündelik Asi söylenmesi başladığına göre gayet kendinde.
Cesur: Asi, kuzenim diye demiyorum çok iyi bir kız. Yaman da çok sevdi. Bir sen sevmiyorsun o da seni. Birbirinizi görünce benim Ekin'i görmem gibi bakıyorsunuz. Bu boktan durumu bıraksanız keşke. Kardeşinden dolayı yakın olman daha iyi dedim kaç kere....
Alaz: İlk o bana dik dik baktı. Çağla onun yüzünden gitti mi gitti. Çağla'nın arkadaşı diye sevmek zorunda mıyım?------(silindi.)
Haklısın, aynı şekilde düşünüyorum Cesur.Yaman: Aynı mı düşünüyorsun? Başına bir şey mi düştü senin? Valla bügün bir şey olmuş.
Alaz: İşim var. Konuşmayı kesin.
Ekin: Başka istediğin paşam? Kuş sütü de ister misin?
Alaz: Arabanın anahtarını size bıraktım, Ekin.
Ekin: Vay kardeşim benim. Susalım.
Grubun ayarlarını sadece yöneticiler mesaj gönderebilir olarak değiştirdiniz. (Alaz ve Ekin.)
Özel Mesaj
Bilinmeyen Numara: Asi?
Asi : Evet?
Bilinmeyen Numara: Alaz ben.
Asi: Hangi Alaz?
Bilinmeyen Numara: Asi Kız valla şaka gibisin. Hayatında kaç tane Alaz var? Sanki çok bilindik bir isim, hangi Alaz olabilir? Nasıl kayıtlı değilim sen de? Ev arkadaşının ikiziyim üstelik.
Asi: Sınıf öğretmenliğindeki 80 üstü Alaz hoca bile olabilme sen olma ihtimalinden daha güçlü, Alaz Soysalan. Sanki aramız süper de kaydetmedim. Sanki sen de kayıtlıyım?
Ne var ya da ne istiyorsun?Numarayı "Alaz Soysalan" olarak değiştirdiniz.
Alaz: İlla bir şey mi istemem gerek, Asi Kız?
Öylesine yazmış olamaz mıyım?
Ben de kayıtlısın. Kayıtlı olmamam senin vizdansızlığın.Asi: Dedi Alaz Soysalan. Çağla telefonunun kaybedip seni benden arayınca telefonunda bilinmeyen numara yazdığını görmesem inanırdım. O yüzden direkt konuya geçelim?
Alaz : Gözünden bir şey kaçmıyor. Bu kadar takip ettiğini bilmiyordum, Asi Kız. Gizliden beni mi seviyorsun yoksa?
Asi: Saçmalayacaksan engelliyorum seni, Alaz?
Alaz: Tamam, tamam. Bak, yardımına ihtiyacım var.
Asi: Bir sürü arkadaşın varken beni mi seçtin yardım edecek? Kafan mı iyi?
Alaz: Bak konu Rüya. Rüya'nın yakın arkadaşısın.
Asi: Rüya ne alaka? Kardeşinin de yakın arkadaşı, senin de çoçukluk arkadaşın.
Alaz: Çağla çenesini tutamaz sen de biliyorsun. Rüya... eskisi gibi yakın değiliz.
Asi: Söylemekten çekindiğin Rüya ile ilgili ne olabilir Soysalan ya da Alaz Soysalan bir şeyden çekinir miydi?
Alaz: Bazen sevgi insanın çekinmesine neden olan bir şey olabiliyor, Asi Kız.
Asi: Alaz, yoksa sen?
Alaz: Evet... Rüya'yı seviyorum uzun bir süredir.
(Görüldü.)
Alaz ile Asi birbiri ile mükemmel anlaşan biri değil görüldüğü üzere. Alaz dizideki gibi burada da Rüya'yı sevdiğini sanıyor ve itiraf etmeye korkuyor. Burada çok sevmediği Asi devreye giriyor. Alaz, Çağla farklı eve çıktı diye soğuk. Asi' nin nedeni biraz daha farklı. İleriki bölümlerde öğreneriz. Kızların grubu da var ona da gireceğim. 💃
"Acı mı.... Olsun onu da senin kollarında atlatırım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı hayal kırıkları
FanfictionBenim hayal kırıklıklarım kırmızı Alaz.... Annemin bıraktığı simsiyah hayal kırıklığına kırmızı hayal kırıklıkları ekledin. En acısı da ne biliyor musun? Her gitmelere karşı senin de bir gün gideceğini bildiğim halde seni sevmeyi seçtim.