Quatre

602 38 13
                                    

Özel Mesaj

Alaz: Asi?
Asi?
Üstten okuyorsun tahmin ediyorum, bak buraya.

Asi:  Ne var, Alaz?

Alaz: Ne oldu birden kafede moodun düştü. Sonra kalkıp gittin.

Asi: Alaz sanane. Rüya ile yan yana gelmek istiyordun geldin. Yanına oturup en sevdiği yemeği sana söyledim. Ondan önce garsona söyledin. Rüya sana gülümsedi, teşekkür etti. Benim gitmem mi battı sana?

Alaz: Yaptın yapacağını, Asi Kız.
Bunun için teşekkür ederiz.
Konumuz senin birden kalkman, ne oldu?

Asi : Biz arkadaş değiliz, biliyorsun değil mi?
Sen benden faydalanıyorsun  ben de senden?
O yüzden sana hesap vermek zorunda değilim.

Alaz: Kendimi tek gecelik ilişki yaşayıp kenara atılmış gibi hissettim sağ ol Asi Kız.
Neyse ben öğrenirim.
Birden yüzün düştü. Yemeğini bile yemeyip kalktın. Nedensizce merak ediyorum. (gönderilmedi.)

Asi: Zevzeklik etme, Alaz oğlan.
Benden sonra konuştun mu Rüya ile?

Alaz : Alaz Oğlan? Abisi mükemmel okul anılarını anlattığı ve araya girdiği için konuşmadım. Rüya da hep onu dinledi. Bu kızın insan sevgisi beni benden alıyor. Rüya bir şey dedi mi?

Asi:  Sen Asi Kız derken bir şey yok? Beğenmedin mi? Sen de olmadığı için olabilir.
Demedi dese bile demem. O kadar uzun boylu değil.
Yarın beni kreşe çağırdı çoçuklara müzik söylemem için kabul ettim.

Alaz : Yok beğendim :D
Zaten sana laf taşı demiyorum. Yardım et diyorum. Kreş... bizim kreş. Yarın boş günüm, ben de geleyim.

Asi : Ne yapacaksın? Ben müzik çalarken şaklabanlık ya da dansözlük mü?

Alaz : Çok komiksin, Asi.
Ben hani gitar çalıyorum hatta bateri üstelik piyano.
Ses yarışmasında sen de izlemiştin beni birinci oldum ya. Stüdyom da var. Sen ben düet?

Asi: Sen ben düet?
Senle düet yapacağım?
Yok, sen uçmaya başladın. Başta sana hayır mı deseydim.

Alaz: Benle düet yapmaya korkuyor musun, Asi kız?

Asi: Bazen kafanı aynaya vurasım geliyor. Hatta çoğunlukla. Senden korkmak?
Tamam gel. Hangi şarkıda düet yapmak istiyorsun?

Alaz: Müzik öğretmenliği okuyan sensin, seç sen ben uyarım. :D

Asi: Yaş grubu belli çok bir ağır bir şey olmaz.
Şıkır şıkır şarkısını biliyor musun?

Alaz : Mustafa Sandal'a şarkı konusunda yardım etmişliğim bile var, Asi kız.

Asi: Egonu çek, seni göremiyorum.
Yarın saat 3'de okulun önünde. Bir dakika geç kalırsan, beklemem giderim.

Alaz: Merak etme ne seni bırakmaya ne de geç gelmeye niyetim var. Sen gitar al. Ben de benimkini getiririm.

(Görüldü.)

Powerpuff Girls 💅

Çağla: Asi sen iyi misin?
Kafana darbe filan mı aldın?

Asi: Çağla abartma.
Restuarantta sürekli Alaz ile bana baktın. Siz değil miydiniz iletişiminizi düzeltin diye yaptık işte.

Kırmızı hayal kırıkları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin