Özel Mesaj (Tuvaletten çıktıktan sonra)
Tolga : Asi, iyi misin?
Tuvalette Alaz bir şey mi yaptı sana?
Birden çıkıp gittin?Asi: Bir şey yapmadı, Tolga.
Gitmek istedim gittim, sahnem de yoktu.Tolga : Yok, biliyorum ama yine de Alaz, bir şey yaptıysa söyleyebilirsin. Susmak zorunda değilsin.
Asi: Tolga sen benim sadece patronumsun.
Alaz bir şey yapmadı, yapsa bile ben kendim hallederim. Biz kavga ederiz, barışırız. Bu bizim Alaz'ın dediği gibi rutinimiz. Kimseyi alakadar etmez.
Sana tekrardan sorduğum soruyu soruyorum, Alaz'a dün barda bir şey yaptın mı?Tolga : Bak, Asi.... Alaz sana Merve olayını anlatmış. Evet, kızgınım. Beni üzen bir şeydi ama bunun için plan yapıp Alaz'dan intikam alacak değilim.
Asi: Pekala.... Öyle olsun.
Tolga : Bak, inanmayabilrisin ama gerçekten dediğim gibi.
Asi: Öyleyse, öyledir. Neyse, yarın görüşürüz.
Tolga : Görüşürüz, Asi.
İyi geceler.Özel Mesaj
Alaz : Asi, aktifsin.
Mesajlarıma bakmıyorsun?
Kimle konuşuyorsun?Asi: Tolga ile.
(Görüldü.)
Alaz: Tolga.... Onla ne konuşabilirsin.
Gerçekten, inanamıyorum sana.Asi: Neye inanamıyorsun o patronum, konuşacağım.
Dediğin gibi bırakmıyorum orayı. Sürekli bar değiştiremem.Alaz: Asi, sana diyorum.
O manyak, intikamcı sikik herifin teki.Asi: Ben bir şey yapmadım mı diyor, Alaz.
Kanıtın da yok, videoda Tolga gözükmüyor.Alaz: Onun yalakaları onsuz bir şey yapacak, yok bu sefer sen saflığa mı yatıyordun yoksa ben olunca mı bu işine geliyor diyecektim ama tuvalette yaşananlardan sonra vazgeçtim.
(Görüldü.)Asi: Alaz..... Tuvalette ne oldu bir şey olmadı. Hem ben sarhoştum, hiçbir şey hatırlamıyorum.
Alaz: Asi Kız bu yalanlarını başkasına anlat. İçmiş olabilirsin ama kafan o kadar iyi değildi. Ya da bizim şehvetli öpüşmemizi ya da Tolga şerefsizi gelmese ilerisine gideceğimizi unutamazsın.
Asi: Utanmadan bunu diyebiliyorsun ya bayılıyorum bu huyuna.
Sen Rüya'ya aşıksın farkında mısın?
Biz öpüştük ya öpüştük.
Bunun ne kadar boktan yanlış olduğumu göremiyor musun? Bu kadar mı kör oldun?Alaz: Beni öpmek istedin, öptün.
Seni öpmek istedim, öptüm.
Bunun arkasından bahane bulup pişman olacak değilim. Sen de pişman değilsin hatta devamı olmadığı için,
Kendini yiyorsun.Asi : Yanlış tahmin.... Köpek gibi pişmanım, seni öptüğüne keşke öpmeseydim. Keşke kapının önünde Tolga'ya yakalansaydık, tamam mı?
Başkasını sevip beni öpen birini mi isteyeceğim?Alaz : Hadi Rüya'yı biliyorsun bilerek öpen sensin, Asi. İlk sen başlattın, ben de devamını getirdim.
Asi: Sen bana ne demeye çalışıyorsun.... Tam bir şerefsizsin. Gerçekten Allah benim belamı versin,tamam mı?
Pişmanım işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı hayal kırıkları
FanfictionBenim hayal kırıklıklarım kırmızı Alaz.... Annemin bıraktığı simsiyah hayal kırıklığına kırmızı hayal kırıklıkları ekledin. En acısı da ne biliyor musun? Her gitmelere karşı senin de bir gün gideceğini bildiğim halde seni sevmeyi seçtim.