Powerpuff Girls 💅
Çağla: Şu an neredesiniz?
Leyla : İki günlük şehir dışına çıktım ya Çağla dedim sana kaç kere ne oldu?
Rüya: Alaz ile yemekteyim.
Çağla : Asi.... çok kötüydü, ben de şehir dışındayım, biliyorsunuz konferansa geldim.
Hamuşuma araba çarptı, konuşamıyordu Asi.... çok panik olmuştu, veterinere götürüyormuş Rüya gidebilir misin?Rüya : Babam çağırdı, bizde birden kalkmaya çalışıyoruz tamam ben babama derim, gitmeye çalışıyorum. Asi çok kötü olmuştur, arıyorum onu.
Çağla : Sesi çok kötüydü çok panik oldum, Cesur da burada benimle onlarında varmış? Yaman ile Ekini mi arasak? Baban neden çağırdı?
Rüya : Çağla... Alaz ben giderim, dedi. Yaman beni almaya geliyor
Birden restuaranttan çıktı bir hışımla.Çağla : Alaz mı?
Kedi bile sevmez o?
Neyse umarım Asi'ye yardım eder çok panik oldum tekrardan aramam lazım meşgul çalıyor, Alaz'ı mı arayayım?Rüya : Yaman beni almaya geldi, şimdi bindim ben de ulaşmaya çalışıyorum. Ulaşırsan beni ara. Eğer Hamuş'a bir şey olursa düşünmek istemiyorum... Asi' yi kendine getiremeyiz, of.
Çağla : Bir şey olmayacak Rüya ben haber vereceğim, tamam mı?
Ben Alaz'a ulaşırım, sen babana bak. Birden böyle çağırması garip geldi.Rüya : Aklım Asi'de kaldı tamam bekliyorum haberini.
Ben de bilmiyorum sana haber veririm, gelmek üzereyiz eve.(Görüldü.)
Asi boşluktaydı. 6 yaşında en son böyle hissetmişti. Annesi arkasına bakmadan kapıyı çarpıp gittiğinde büyük gözleri ile çaresizce "Anne... Anne" çığlık atarak bağırdığında kendini yere attığında canı acırsa annesinin geleceğini düşündüğünde hissettikleri ile aynıydı. Hamuş.... içerideydi. Veterinerlere yaklaşık 20 dakikadır içeride bakıyordu. Hamuş... şarkı söylediği barın alt katında şans eseri gördüğü yemek için ayağına sırnaşan dostu... Asi'nin belki de uzun yıllar sonra güvendiği ilk dostuydu. Mutsuz hissettiğinde, mutlu olduğunda sarılıp yalnızlığına ilaç olan dostu içeride can çekişiyordu. Suç onundu, son birkaç gündür dikkatsizdi. Alaz'ın hediyeleri ile şoka uğramıştı. Gece ses çıkarmamak için bakmamıştı. Sabah ilk işi çöpleri kapı önüne koyup hediyelere bakmak olmuştu. Kasımpatı.... en sevdiği çiçekti. Friends ise en sevdiği diziydi. Alaz'ın bu kadar onun için anlamlı hediye alması şaşırmıştı kızı... Hediyelere bakarken kaybolmuştu, dış kapıyı açık unuttuğunu fark etmeyecek kadar. Sonra Hamuş'u bulamamış, dışarı koşmuş bağırarak her yerde aramıştı yer de kanlar içinde gördüğünü nefesin kesildiğini hissetmişti. Buraya nasıl geldiğini bile bilmiyordu. "Benim yüzümden... benim yüzümden" canını acıtan kelimeleri söylemeye devam ederken göz yaşları hiç durmadan akıyordu. "Asi... Asi Kız ?" duyduğu sesle kanlı ellerinde olan bakışlarını kaldırarak karşısındaki adama baktı. Nefes nefese gözüküyordu, kumral yapılı saçları dağılmış endişe ile ona bakıyordu. "Alaz...." ağzından hıçkırarak dökülen isimle oturduğu sandalyeden kalkıp adama doğru nasıl gidip boynuna sarıldığını bilmiyordu. "Benim yüzümden Alaz, ben bir an unuttum kapıyı... kan her yer kandı." kesik kesik anlatmaya çalışıp gözyaşları Alaz'ın beyaz ütülğ gömleğinde küçük bir su birikintisi oluşturmaya başlamıştı. "Şşşt.... Senin suçun değil. Hiçbir şey senin suçun değil." adam sakinleştirmek için ağzından dökülen sesler ile bir elini kızın ince beline sarmıştı. Diğer elleri de ilk sarılmaları gibi kızın kısa ve kıvırcık saçlarını incitmekten korkarken kızın ellerinin arasında titrediğini hissediyordu." Hem senin kedin o bir şey olmaz. Asi'dir o da. Hatta Veterinerlere kalkıp zarar vermiş olabilir." Asi... Alaz'ın söylediklerinden sonra kendini gülümserken bulmuştu...... Adamın boynuna daha sıkı sarılıp hafif ekşimsi parfüm kokusunu içine çekerken sakinleştiğinde hissetmişti. Hatta bir süredir hissetmediği güven duygusu doldurmuştu.... Şu an korkudan hissedemediği bundan dolayı endişe sonradan onun içini yiyecekti biliyordu. Sonra ise veterinerler Hamuş'un iyi olduğumu küçük bir ameliyat geçirdiğini söylemişti. Bebeği iyiydi, sadece bir gün burada duracaktı. Onla kalmak istese bile Alaz onu zorla eve götürmüş giderken ona tatlı almış, sürekli güldürmeye çalışmıştı. Hatta onla aynı evde bile kalmaya çalışmıştı, kız onu zorla kovmuştu... Sabah beraber alırız diyip girmişti.... Kız başını yastığa koyarken Alaz'dan eskisi gibi nefret etmediğini düşünmenin korkusuyla hiç uyuyamıştı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı hayal kırıkları
FanfictionBenim hayal kırıklıklarım kırmızı Alaz.... Annemin bıraktığı simsiyah hayal kırıklığına kırmızı hayal kırıklıkları ekledin. En acısı da ne biliyor musun? Her gitmelere karşı senin de bir gün gideceğini bildiğim halde seni sevmeyi seçtim.