Asi: Alaz, abartma.
Alaz: Abartma mı?
Sabah öpüşüp koklaşmak varken senin yüzüme tokat atmanla uyanıyorum. Sonra beni yataktan atıyorsun.
Daha bitmedi, hanımefendi.
Üstümü nasıl giydiğimi hatırlamıyorum.
Tişörtümü bulamayınca öyle gidersin dedi.
Daha da kötüsü dubleks olan evden bahçeye atlayıp gittim?
Sonra bir teyze gördü sapık diye bağırdı.
Nasıl kaçtım, bilmiyorum.Asi: Alaz.... Rüya ile Çağla'nın sesi geliyordu. Ne yapsaydım, odaya alıp bizi çıplak mı görselerdi. Çağla'ya da kardeşin ile seviştik derdim, güzel açıklama olurdu.
Hem Hamuş arada iniyor oradan, o kadar yüksek değil abartma.
Prensesliğin bozulmaz.Alaz: Bence gayet iyi açıklama olurdu. Onlardan çekinecek değilim. Yani bana
Tek aşk, iki ağız
Tek aşk, bir ev
Gömlek yok, bluz yok diyorsun.
Dün gece sen de arsızdın halbuki :D
Hamuş, kedi Asi
Kediler her yere çıkar, 9 canları var benim 1 canım var, bir.Asi: The Neighbourhood çok severim ve şarkı sözüyle anlamlı karşılık verdin, bir şey diyemeyeceğim. Bana sen de kedi gibi geldin WKAMSMZMSNSSJDJ neyse.
İyisin işte. Hem, sen utanmıyor olabilirsin ama ben değilim.
Dün gece, öyleydi. Bügün böyle. O farklı bu farklı.Alaz: Sevdiğini biliyorum, odasında albümü vardı ve ben de severim. Mesela en sevdiğin şarkılarının "Cry Baby" olduğunu da biliyorum. Sırtımdaki izlerden sonra vahşi kedim sendin bence zaten kadın onları gördü kesin ona bağırdı. Tam bir rezillik eve görünmeden girmek daha zordu. Yine tırmanmak zorunda kaldım, sayende. Ama.... Bence farklı değil, dün çok güzeldin özellikle altımda daha fazlasını isterken.
Asi: Bunu nasıl biliyorsun, bana bu kadar dikkat ettiğini bilmiyordum, senin en sevdiğin şarkıları ne? Alaz..... Seni engellerim daha yorum yapmaya devam edersen.
Alaz: Tamam, Asi Kız. "The Beach" klasik ve çok dinlenen iki şarkısını seçmek benlik değil.
Şimdilik susuyorum, şimdilik ama ve seni bazen dinlerken görüyordum. Hamuş kötü olduğunda biz çalışırken ve ya okulda. Ben seni izliyordum ama sen dikkat etmedin. Yoksa, gözlerimi senden almadığıımı bilirdin.
Neyse eee , beni nereye götürüyorsun?Asi : Doğru, klasik olmak senlik değil. Çünkü Koskoca Alaz Soysalan'sın. Rüya'ya bakıyordun sanıyordum (silindi.)
Seni bir yere mi götürmem gerekiyor?
Dün öyle bir şey dediğimi hatırlamıyorum?Alaz: Bingo, Asi Kız. Aynen öyle. Demedin... Ama evden kovacağını da bilmiyordum.
Çıplak çıktım, sapık denildi. Eve tırmandım, bunu telafi etmen lazım.Asi: Ben telafi edilecek bir şey göremiyorum, Alaz.
Alaz: Aynı şekilde sırtımdaki sizlerle size gelir Çağla'nın karşısına otururum, Asi yaptım derim.
Asi: Manyaksın, gerçekten manyak.
Bir saatte bizim okulun oradaki caffede ol.Alaz: Sen de bu manyakla yatarak manyak oluyorsun. Belki yoğun sevişmemizde geçmiştir.
Hem neden caffe alırım ben seni?Asi: Dün geceyi kapat dedim, hâlâ ima yapıyor.
Gel Çağla ile Rüya'da burada. Senin saçını örer, olanları anlatırız.Alaz: Yine umrumda değil diyeceğim sonra kızacaksın, o yüzden susuyorum şimdilik yine. Çünkü "dün geceden beri" keyfim çok yerinde.
Tamam, geliyorum.
Boynunu çok kapatma, izlerimi yıldız haritalarının üzerinde görmek istiyorum, Asi Kız. :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı hayal kırıkları
FanfictionBenim hayal kırıklıklarım kırmızı Alaz.... Annemin bıraktığı simsiyah hayal kırıklığına kırmızı hayal kırıklıkları ekledin. En acısı da ne biliyor musun? Her gitmelere karşı senin de bir gün gideceğini bildiğim halde seni sevmeyi seçtim.