Dix-huit

732 35 7
                                    

Leyla: Ne demek, Rüya'yı seviyormuş?
Asi olmasın o, belki o şokla yanlış duydun.

Çağla: Yemin ederim, ilk baş aynısını düşündüm.
Babama sordum, Rüya işte dedi Rüya'yı göstererek. Hepimiz şoktan beş dakika konuşamadık.

Leyla : Serhan Amca mı, dedi ?
Bir dakika burada ne sikim dönüyor, açıklar mısın?

Çağla: Leyla, kavga ediyorlardı tamam mı? İşte, Şebnem teyze, biraz daha ılımlı Metin amcayı tuttu işte Cesur ile sakinleşsin diye çıkardı. Babam Yaman'a kızmaya Alaz'ı üzmeye başlayınca Yaman "Saklamam yanlıştı ama bunun için Alaz neden üzülsün?" dedi filan. Babam da çünkü Rüya'yı seviyordu dedi, hepimiz şok geçirdik. Bir beş dakika kendime gelemedim, Alaz, Rüya'dan hoşlanıyormuş meğerse babam o yüzden kızmış Yaman'a. Bunu daha önce söylemeliydin diyordu, daha da diyor ama beynim gitti.

Leyla : Serhan amca saçmalıyor diyeceğim de, affedersin aşkım ama o da ciddi biri ya. Nasıl, Rüya'yı mı seviyormuş?
Asi ile neden böyle.
Açıkca diyeceğim, sen de farkındasın.
Aşık lan Asi'ye.
Peşinde köpek gibi geziyor, kızlar dedikodu yapmasın diye ben susturuyorum. Bütün üniversite farkında onların arasında bir şey olduğunu, Rüya'yı nasıl seviyormuş?

Çağla : Anlamadım, gerçekten beynim durdu.
Bügün bir de Asi ile yakınlaşıp buraya gelmezken ne duyuyorum?

Leyla : Bügün, Asi ile olduğu için mi geldi?
Dallas dizisine döndük, annem zamanında anlatırdı.
Bahçıvan ev sahibi ile, kardeşi onla amcası şunla resmen aynı izlenimin 21.yüzyıl hâli.
Yoksa bunlar yatak arkadaşı olmasın?

Çağla: Salak salak, konuşma.
Benim salak ikizim istedi diyelim, Asi böyle bir şey yapar mı?
Bunda bir şey var, Asi'yi saklamak için mi babama Rüya dedi diyeceğim, o demiş işte.
Ama Asi'yi seviyorlar, hele annem bayılır.

Leyla: Herkesin bir araya gelip konuşması lazım, bu böyle olmayacak.
Rüya ile Yaman ne durumda?

Çağla: İkisi de şokta, Yaman da inanamadı ilk, sonrada bunu ben nasıl yaptım dedi, bilsem yapmazdım gibi bir şey dedi mal gibi Rüya da ihanet etmiş gibi mi görüyorsun ve beni istemezdin yani diyip sinirlendi gitti.
Alaz'ın olayı bomba gibi düştü.

Leyla: Alaz, ortamda olmada bile ortamın bir numaralı adamı.

Çağla: Şimdi de Ekin geldi, hiçbir şeyden haberi yok. Soysalanlar içki içelim getirdim bakın nasıl güzel diyip içeri girdi, ortamı görünce içki ile kaldı.
Gülsem mi ağlasam mı bilmiyorum, sinirim bozuldu.

Leyla: Gül, ben sinirden gülüyorum çünkü KWNWNSNXJSJDJXJDJDKXJ
Hemen Alaz ile Asi'yi bulup bu işi çözüyoruz, sen Rüya ile Yaman'ı getiriyorsun, ben Asi ile Alaz'ı bulup getiriyorum. Sonra aileler, bir Leyla Demirhan elinin değmesi gerekiyor belli oldu.

Çağla: Alaz stüdyoda.
Yine de kapıyı filan çal, tamam mı?
Onları dağ evine getir bir şekilde. Ben de Yaman ile Rüya'yı getirmeye çalışırım, Cesur ile Ekin de benle.
Tek halledebilecek misin?

Leyla : Ekin'i yolla, ben kendime güveniyorum da bunlar kavga edip yolda kendilerini atabilir.
Onun dışında bu iş ben de.
Bir de sevilirken basarım filan tabiki kapı çalacağım?
(Görüldü.)

Operasyon Ekibi 🥂

(Leyla ; Çağla, Ekin, Cesur kişilerini ekledi.)

Kırmızı hayal kırıkları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin