Deux

714 34 3
                                    

Powerpuff Girls 💅

Çağla: Aşkuşum, ben eve geçiyorum. Bir şey istiyor musun?

Asi: Hamuş'un maması bitmişti alabilir misin?

Rüya:  Erkenden staj yapmak istemek gibi bir hataya düştüğüm için bazen kendimi sorguluyorum. Çoçuklardan biri üstüme sulu boya döktü yine.

Leyla:  Kızım sana rahatlık battı. Zaten son sınıfta yapacaktın. Gittin savaştan çıkmış gibisin. Bir de zengin çoçuklarını olduğu yerde yapıyorsun. Hepsi şımarık veletler.

Çağla:  Hamuş'um 🥺 Hemen alıyorum. Rüya' nın gelmesine daha iki saat var? Asi senin iki dersin var. En iyisi bügün dışarıda yiyelim yemek yok. 😢

Asi:  Rüya, kıyamam sana ya. Umarım, fazladan puan alırsın. Sağ ol aşkım mama için. Bencede öyle yapalım bana uyar ama Rüya'nın üstü kötü oldu.

Rüya:  Leyla, velet deme çoçuklarıma. Tamam biraz yaramazlar ama seviyorum. Bana da uyar. Yedek kıyafet almıştım yanıma.

Leyla:  Ben bügün aile yemeğindeyim beni eleyin. Demedik çoçuklarına bir şey. Artık alışıp kıyafet taşımaya başlamış.

Çağla:  Çok güzel bir yer ayarlıyorum. Alaz ile hep giderdik, makarna ve etleri  mükemmel oluyor. Onları da mı çağırsak?

Rüya :  Bana uyar, Yaman, Cesur ve Ekin'de gelir hem.

Leyla:  Ekin baya yakışıklı çoçuk. Bu yemeği nasıl kaçırırım? Belki bir şeyler olabilir kızlar.

Asi:  O zaman ben yokum. Sevgili ikizin gelince beni sinir edecek bir şey yapıyor mutlaka. Leyla senin de yürümediğin Ekin kalmıştı gerçi onun da sen.

Çağla:  Alaz biraz başı buyruk, patavatsız filan ama iyi biridir. Kardeşim diye demiyorum. Neden anlaşamadığımızı hâlâ anlamış değilim. Tamam, kız kıza gideriz o zaman.

Asi:  Benle eve çıktın diye söylenen - yaklaşık 2 senedir-o, hatırlatırım. İyi tarafını bir ben göremedim (kardeşin ama gerçekler).

Rüya:  Alaz kavgası mı yapacağız? Tamam kız kıza gideriz o zaman, Asikuşum. Gerilmeye gerek yok.

Asi:  Gerilmiyorum, tercih etmiyorum diyelim.

Leyla : Alaz fena biri değil  üstelik kumral yakışıklısı Asi'cim.

Çağla:  Kardeşimden hoşlanma, ikinizi birlikte çekemem Leyla. 🙄

Asi:  Bana göre değil demek ki...  Alaz bey yoksa konum atın çıkışta geliyorum.

Rüya :  Çağla konum gönder,  buraları toparlayıp çıkarım. Bir saate bügün erken bitiyor işim.

Leyla : Benim yerime de yiyin. Ben de aile draması çekeyim, acıyın bana.

Leyla :  Bügün sana yaktık kıvırcığım.
Konum 📍
Rüya erken geliyorsan beraber buluşup  geçelim.
Asi gelir.

Kırmızı hayal kırıkları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin