Özel Mesajlaşma (Asi Bar'a gitmeden önce)
Rüya: Asi eve gelmiyorsun?
Babamda kalacağım demişsin, babanla aran iyi değil, biliyorum.
Telefonu mu açmıyorsun, son mesajıma görüldü atmışsın. Lütfen yapma.Asi: Çünkü yalnız kalmak istedim, biraz yalnız kalmak.
Merak etme, Yaman ile arandakini söylemeyeceğim ama en kısa sürede herkese söylemen lazım.
Alaz'ı kaybedeceksiniz, ikinizde. (silindi.)Rüya : Teşekkür ederim.
Zaten artık.... Daha ne kadar götürebiliriz, herkesi karşımıza alıp söyleyeceğiz, söz veriyorum.
Kızgın mısın hâlâ Asi bana?
Seni kaybetmeye dayanamam, sen benim en yakın arkadaşımsın.Asi : Kızgından çok kırgınım, Rüya. Biz 3 senedir her şeyimizi birlikte yaşadık. Çağla'dan ve Leyla'dan önce hayatımdaydın, en yakınım olmuştun şimdi ise bunu kabullenemiyorum. Benden sakladın ve öyle değil desen bile bana güvenmediğini düşünüyorum.
Rüya : Sana güvenmemek değil, yemin ederim.
Korktuk belki de bunun kısa süreceğini düşündük ama çok aşık oldum, Yaman'a. Nasıl oldu, bilmiyorum. Sanki, onla yeniden kendimden bir şeyler buldum. Yaman normalde ailemin dostu sıradan biriydi benim için şimdi ise benim kalbimin bir tarafı oldu. Her an, her saniye beynimin içinde nasıl oldu bilmiyorum.Asi: Senin için mutluyum. Gerçekten sevilmeyi hakediyorsun ama Rüya seni kolay kolay affetmemi bekleme zamana ihtiyacım var.
Rüya : Söz veriyorum kendimi affetireceğim ve eve dön ben annemlerle kalacağım bir süre babam.... İş gezisine gitti bir süre yok. Annem tek kalmak istemiyor ve baban..
O yüzden buraya gel.Asi: Tamam eve döneceğim. Çağla'ya belli etmemeye çalışıyorum, sen de etme. Çünkü sen bu durumu anlatamazsın, ben de bana sorarlarsa yalan söylemek istemiyorum.
Rüya : Söz halledeceğim, her şeyi.
Senin gönlünü de alacağım.
Soruma cevap vermedin?Asi : Hangi soru ?
Rüya : Alaz?
Asi: Çünkü cevap verilecek bir şey yoktu. Yanlış anlamışsın, ya da öyle gözüktü ama Alaz'a karşı bir şey hissetmiyorum, biraz yakınlaşmaya çalıştık, sizler anlaşıyorsunuz diye o da yok artık. Onu da yapamadık, benim için sıradan biri, bu kadar.
Aramızı düzeltmek istiyorsun, ilk bu konuyu kapatmak lazım.Rüya: İnkar ediyorsun ben de aşık olduğumda ilk inkar edip kaçtım ama benim gibi bakıyorsun Yaman'a baktığım gibi gözlerin gözlerin belli ediyor ama şimdi susuyorum çünkü büyük bir hatamı kapatmam lazım (silindi).
Tamam sen öyle diyorsan, yanlış anladım demek ki.
Seni seviyorum Asi... Çok değerlisin, özür dilerim tekrardan özür dilerim.Asi : Ağladığını hissediyorum, Rüya.
Ağlama, ben de seni seviyorum.
Şimdi babama bakmam gerek.Rüya : En azından hâlâ seni seviyorum diyip beni düşünüyor 😭(silindi.)
Tamam, iyi geceler, lülüğüm. 💞Asi: İyi geceler.
Özel Mesaj
Çağla : Asi.... Bügün de mi gelmeyeceksin Rüya'da yok. Bayılacağım yalnızlıktan.
Asi: Aşkım babam zaten seminere gidecek bir süre o yüzden çağırmış. Arayı düzeltmek istiyormuş ısrar etti ama yarın geleceğim 🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı hayal kırıkları
FanfictionBenim hayal kırıklıklarım kırmızı Alaz.... Annemin bıraktığı simsiyah hayal kırıklığına kırmızı hayal kırıklıkları ekledin. En acısı da ne biliyor musun? Her gitmelere karşı senin de bir gün gideceğini bildiğim halde seni sevmeyi seçtim.