Özel Mesaj
Asi: Alaz sen ne yapmaya çalışıyorsun?
Peşimden geliyorsun sarılıp saçlarımı okşuyorsun sonra ise çok güzel kokuyorsun diyorsun. Rüya ile kalsaydın ya neden benle geliyorsun?
Amacın ne senin?Alaz : Bir amacım yok, Asi.
Ağlayarak çıktın gördüm, Rüya çoçuklara baktığı için gelemezdi, geldim bu.Asi: sarılıp saçlarımı da okşadın çünkü?
Alaz : Çünkü senin kafanda kurduğun ya da düşündüğün kadar kötü biri değilim. Zaman zaman patavatsızım, egoist ya da düşüncesiz bile olabilirim ama gözlerine baktığımda gördüğün acıya belki o an iyi gelecek şey... sevmediğin birinden bile olsa gelen iyi sarılma olabilir diye düşündüm.
Asi: Sevmediğim biri....Öyle bile olsa iyi geldi, teşekkürler Alaz ve nedenini sormadığın için de teşekkür ederim.
Alaz : Söylemek isteseydin söylerdin.... Kokun güzel deme nedenim gerçekten güzel aklıma geleni söyledim. Parfümün ne, Çağla'nınkiler gibi değil.
Asi : Parfüm kullanmıyorum dokunuyor. Şampuanım olmalı... Lavantalı.
Bir daha yine de sarılma. Bu kadar yakın da olma.
Unutma, ben ödev sen Rüya için konuşuyorsun benle.Alaz : Unutmadım Asi Kız. Sürekli tekrarlıyorsun zaten.
O zaman Rüya 9'da bara geliyor değil mi?Asi : Geliyor, beni dinlemeye geleceğini söylemişti. Geç gelme ve Rüya ile iletişim kur, sevdiği filmden bahset mesela en çok 50 ilk öpücük filmini sever ve en sevdiği dizi
how ı met your Mother, izledin mi bunları?Alaz : İzledim, biliyorum.
Seninki ne Asi Kız?Asi : Ben ne alaka Alaz oğlan?
Alaz : Merak ettim, sadece basit bir merak. Bir alt neden yok, alt neden aramana gerek yok. Her neyse, 9'da orada olurum.
Asi : Makas eller.
Alaz :?
Asi: En sevdiğim film makas eller dizi de Friends.
Alaz : Tahmin edeyim, kendini benzettiğin karakter Monica bu yüzden seviyorsun belki de ve benim de en sevdiğim dizi friends ama filme.... Al Pocino klasiği Baba diyeceğim. Film neden makas eller?
Asi: Evet, Monica'yı kendime benzetiyorum bir çok konuda. Düzen ya da bazen olan yükselmeleri aile konusunda görmezden gelinmesi gibi ama gerçekten seven birini buldu sonunda. Tahmin edeyim sen de Joey gibi durulsa bile Chandler seviyorsun ona benzetiyorsun. Makas eller..... bana kalsın.
Alaz : Bingo... Asi kız.
Chandler seviyorum çünkü bazen canı yansa bile şakaya vuruyor benim gibi ya da unutulabiliyor bazen benim gibi aslında çoğu şeyi benim gibi.
Israr etsem, laf yiyeceğimi biliyorum o yüzden susuyorum, Asi kız...Asi: Neden öyle hissediyorsun? Ne merak ediyorsun Asi..(silindi.)
Çok soru sorma, Alaz oğlan.
Hazırlanmam lazım, biliyorsun sahne alacağım.
Geç kalma, Rüya bekleten kişileri sevmez.Alaz : Geç kalmam, biliyorum sevmez
Sen de sevmezsin (silindi.)(Görüldü.)
Gece 12 bardan sonra ;
Alaz : Asi, iyi misin?
(görüldü.)
Asi?
Cevap verir misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı hayal kırıkları
FanfictionBenim hayal kırıklıklarım kırmızı Alaz.... Annemin bıraktığı simsiyah hayal kırıklığına kırmızı hayal kırıklıkları ekledin. En acısı da ne biliyor musun? Her gitmelere karşı senin de bir gün gideceğini bildiğim halde seni sevmeyi seçtim.