Özel Mesaj
Asi : Burnun iyi mi, Çağla durduğunu söyledi...
Alaz : Burnuma kafa attın Asi.
Bildiğin şak diye geçirdin, sonra iyi misin diye soruyorsun?Asi : Sadece burnun ile kaldığına ya da kırılmadığına şükret.
Alaz : Haklısın, teşekkür ederim Asi.
Burnumu kırmadın.Asi : Yok keşke, kırsaydım.
Geliyorsun mekana, şarkı söylerken dik dik bakıyorsun. Sonra Tolga.... Koluma dokununca o senin bildiğin kızlardan değil, geri bas diyorsun. Seni uyarıp Alaz dememe rağmen karışma diye herkesin içinde bana bağırıyorsun sonra da Tolga, her şey senin etrafında dönmüyor dediğinde yumruk atıyorsun .Alaz : Sen de beni dışarı çıkarıp bana kafa atıyorsun?
Benim yumruk atmam anormal, senin kafa atman normal yani?Asi : Tolgayı önerenlerden biri sendin. Ne oldu, birden Tolgaya gıcık olmaya başladın? Ya ne hakla karışırsın üstelik benim hayatıma, Alaz?
Alaz : O, o zamandı. Bu şimdi.
Hareketleri beni rahatsız ediyor, bilmediğin şeyler var.
Hem karışırım ben anlamadın mı?Asi : Bilmediğim ne var. Ne olabilir?
Tolga'da mı Rüya'ya aşık?
Ne mesele bu mu?
Karışırsın, bana.
Ben sana çok yumuşak davrandım, iki ağladım diye yanımda oldun. Bu hakkı buluyorsun, öyle mi?Alaz: Siktirme Tolga'sını o kim Rüya'ya aşık olacak?
Mesele başka anlatamam.
Evet, yumuşak davrandın.
Stüdyo da şarkı yazarken gülüyordun bana gözlerin kısılarak. Okulla ilgili konuştun, yapmak istediklerini anlattın. Şimdi hakkı olmayan sıradan biri oldum öyle mi?Asi : Sana içimi dökmemi biraz kendimi rahat hissetmemi yüzüme mi vuracaksın?
Biliyor musun, beni hiç şaşırtmıyorsun?
Ne bekliyorum ki senden Alaz?
Mükemmel biri olacağını mı?Alaz : Ben buyum, Alaz Soysalan bu anlamadın mı?
Elimizde bu var.
Senle iyi olmaya çalışıyorum Asi.
Çabalıyorum, her bir adımda beni kendinden itiyorsun. Bir zırh kuşanmışsın kendine kimseyi geçirmiyorsun.
Neden?Asi : Çünkü ben buyum, tamam mı?
Sen nasıl buyum diyorsan, ben de buyum. Bir adım atıyorsun sonra o attığın o adımın içine ediyorsun. Adım atma daha iyi. En azından bırak toparlamıyorsan dağınık kalsın.Alaz: Hata benim haklısın, sadece Rüya için başlamıştım, öyle devam etmeliydim.
Sana da karışmamalı hatta Tolganın orada çalış biliyor musun, çok iyi olur.Asi : Aynen senin tek derdi Rüya, Rüya ve yine Rüya.
Ben ya da başkası değilim, hatta Rüya bile değil kendinsin.
Zaten çalışacağım. Bügün sahne alacağım.Alaz : Çalışacaksın..... Tolga'nın bana yumruk atmasından sonra gideceksin?
Asi: Alaz.... İlk sen yumruk attın, ne saçmalıyorsun ne?
Alaz : Tolga'yı mı seviyorsun?
Asi: Sen,ne ?
Alaz gerçekten siktir git, gözükme gözüme.Alaz: İşte şimdi belli oldu, Asi Kız.
Asi: Tolgayı ben yeni tanıdım... Bana nasıl bunu dersin? Biliyor musun, sikik herifin tekisin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı hayal kırıkları
FanfictionBenim hayal kırıklıklarım kırmızı Alaz.... Annemin bıraktığı simsiyah hayal kırıklığına kırmızı hayal kırıklıkları ekledin. En acısı da ne biliyor musun? Her gitmelere karşı senin de bir gün gideceğini bildiğim halde seni sevmeyi seçtim.