"πάλι το ίδιο κόλπο παππού?"
Ki Sun "αμάν βρε Yoongi δεν μπορούσες να έρθεις σε μισό λεπτό. Σε λίγο θα υπόγραφε και μετά δεν θα μπορούσε να κάνει τίποτα."
Κοιτούσα μία τον Ki Sun και μια τον Yoongi και προσπαθούσα να καταλάβω τι γίνεται.
Ο Yoongi ηρθε κοντά μου και με κοίταξε.
Yoongi "φαντάζομαι θα ήθελες να γνωρίσεις πρώτα αυτόν που υποτίθεται ότι θα κρατάς παρέα."
Γύρισα και κοίταξα τον Ki Sun.
Κατερίνα "νόμιζα ότι θα προσέχω παιδί αυτός είναι ολόκληρος άνδρος."
Ki Sun "ποτέ μου δεν είπα ότι πρόκειται για παιδί σου είπα ότι πρόκειται για τον εγγονό μου."
Τον κοιτούσα και δεν μπορούσα να πω τίποτα γιατί είχε δίκιο ποτέ δεν μου είπε ότι πρόκειται για παιδί.
Yoongi "ξέρεις ο παππούς μου είναι αποφασισμένος να βρει κάποιον για να μου φτιάξει την διάθεση και επειδή δεν μπορεί να βρει άτομο που να μπορεί να με ανεχτεί αποφάσισε να χρησιμοποιήσει διάφορα κόλπα. Αλλά δεν μπορεί να καταλάβει ότι δεν έχω ανάγκη από κανέναν και ότι όποιον και να μου φέρει εγώ θα τον διώξω στο τέλος"
Κατερίνα "με λίγα λόγια ο παππούς σου πιστεύει επειδή έχει χρήματα μπορει να κάνει ό,τι θέλει καί εσύ είσαι ένα κακομαθημένο παλιόπαιδο."
Ο Ki Sun με κοίταξε και άρχισε να γελάει καί ο Yoongi με κοίταξε νευριασμένος.
Yoongi "πρόσεχε πώς μου μιλάς?"
Κατερίνα "γιατί τι θα μου κάνεις?"
Yoongi "έχε χάρη που είμαι σε αυτή την καταραμένη καρεκλά."
Κατερίνα "ναι καημένε σε λυπάμαι. Δεν μπορείς να περπατήσεις έχεις ένα τεράστιο σπίτι, δεν χρειάζεται να ανησυχείς για τίποτα γιατί έχεις χρήματα και έναν άνθρωπο ο οποίος σε λατρεύει. Πολύ σε λυπάμαι."
Ο Yoongi έδειξε πολύ νευριασμένος και προσπάθησε να έρθει πιο κοντά μου αλλά εγώ απομακρύνθηκα και πήγα πίσω από ένα καναπέ.
Κατερίνα "λυπάμαι κύριε Ki Sun αλλά θα πρέπει να αρνηθώ την πρόταση που μου κάνετε. Και όσο για σένα Yoongi πρέπει να καταλάβεις ότι δεν είσαι ο μόνος που έχει προβλήματα στη ζωή του. Αντίο σας."
Ξεκίνησα να φύγω και είχα φτάσει στην πόρτα όταν ξαφνικά ο ki Sun με φώναξε.
Ki Sun "θα αρνηθείς την πρόταση ακόμα και αν θα σου κάνω τον μισθό 5.000 το μήνα? Και αν είσαι ακόμα εδώ σε 6 μήνες θα ξεχρεώσω όλα τα χρέη που έχεις εξαιτίας του πατέρα σου."
Γύρισα και τον κοίταξα και είδα ότι δεν ήτανε πλέον εκείνος ο ευχάριστος άνθρωπος που ειχα γνωρίσει, ξαφνικά είχε σοβαρέψει.
Κατερίνα "πώς ξέρεις για τα χρέη?"
Ki Sun "γιατί από τη στιγμή που σε γνώρισα έψαξα για σένα και έμαθα τα πάντα. Ξέρω σε πόσο άσχημη οικονομική κατάσταση είσαι. Ξέρω οτι έχεις χρήματα για ένα ακόμα ενοίκιο. Ξέρω τα πάντα και μπορείς να καταλάβεις τι εννοώ."
Κατερίνα "πώς? Δεν ήξερες καν το επίθετο μου."
Ki sum "το ήξεραν όμως τα άτομα της καφετέριας και εγώ έχω χρήματα Κατερίνα τα οποία μπορούν να κάνουν τα πάντα."
Κατερίνα "ο εγγονός σας είναι ολόκληρος άντρας δεν χρειάζεται βοήθεια."
Ki Sun "και όμως χρειάζεται εκτος από το γραμματέα του Jin κάνεις άλλος δεν μπορείτε να τον ανεχτεί."
Yoongi "είμαι και εγώ εδώ ξέρετε. Μη μιλάτε σαν να μην είμαι."
Ki Sun "μετά την τελευταία βλακεία που έκανες πιστεύεις ότι δώσώ στο σημασία στο τι λες?"
Yoongi "το ξέρω ότι έκανα λάθος και ζήτησα συγνώμη."
Ki Sun "πολλά λάθη μαζεμένα όμως Yoongi και δεν εμπιστεύομαι να σε αφήσω μόνο."
Κατερίνα "τι έκανε?"
Yoongi "δεν σε αφορά."
Ki Sun "για αρχή τα παράτησε όλα στην Κορέα και το έσκασε και τον βρήκα εδώ κρυμμένο. Και μετά προσπάθησε να αυτοκτονήσει."
Κατερίνα "άρα δεν είναι μόνο κακομαθημένος είναι και χαζός?"
Yoongi "σου είπα να προσέχεις πώς πώς μιλάς."
Κατερίνα "δεν μπορείς να με σταματήσεις."
Προσπάθησε για ακόμα μία φορά να με πλησιάσει αλλά εγώ απομακρύνθηκα πάλι.
Ki Sun "θα δεχτείς τελικά την πρόταση?"
Yoongi "αν δεχτείς να ξέρεις ότι θα σου κάνω τη ζωή δύσκολη."
Αυτή τη φορά τον πλησίασα εγώ.
Κατερίνα "πιο δύσκολη από ότι είναι? Δεν νομίζω. Και πίστεψέ με έχω αντιμετωπίσει χειρότερα άτομα από σένα."
Δεν ήθελα να δεχτώ την πρόταση γιατί και μόνο που έβλεπα τον Yoongi τα νεύρα μου χτυπούσαν κόκκινο αλλα ήθελα να τον βοηθήσω γιατί μπορούσα να δω πόσο ανάγκη το είχε. Αλλά αν δεχόμουν θα ξεχρεώνα και θα μπορούσα να συνεχίσω τις σπουδές μου πιο γρήγορα από ότι υπολόγιζα.
Κατερίνα "ναι θα δεχτώ την πρόταση."
Ki Sun "ωραία πρέπει να αλλάξω το συμβόλαιο οπότε θα το υπογράψουμε αύριο που θα μετακομίσεις στο σπίτι."
Κατερίνα "συγνώμη θα μένω εδώ αλλά το σπίτι μου θα το κρατήσω."
Ki Sun " το φαντάστηκα αλλά θα πρέπει να φέρεις κάποια ρούχα να έχεις και εδώ."
Κατερίνα "εντάξει θα πάω να πάρω μερικά και αύριο το πρωί θα είμαι εδώ ώστε να υπογράψουμε το συμβόλου και να ξεκινήσω τη δουλειά."
Ki Sun "θα στείλω να σε πάρουν οπότε μην ανησυχείς."
Yoongi "θα σε κάνω να το μετανιώσεις αυτό."
Πήγα κοντά του και άρχισα να του χαϊδεύω το κεφάλι.
Κατερίνα "σε προκαλώ να το κάνεις."
Και εκεί που δεν το περίμενε έσκυψα και τον φίλησα στο μάγουλο.
Yoongi "το κάνεις?"
Κατερίνα "φιλάω τον καινούργιο καλύτερα μου φίλο."
Και χωρίς να πω τίποτα άλλο έφυγα.
Βγήκα από το σπίτι και σκεφτόμουνα πως θα πρέπει να κάνω πολύ υπομονή μαζί του τουλάχιστον για 6 μήνες.........
YOU ARE READING
Learning to love again...with you
FanfictionΗ αγάπη σε βρίσκει ακόμα και τον πας για μία απλή δουλειά. Yoongi "η μοίρα μας ένωσε Κατερίνα. Ό,τι και να γίνει πάντα θα μας ενώνει." Μου τα έλεγε αυτά και με κοιτούσε στα μάτια και εγώ ήξερα ότι έχει δίκιο γιατί ότι και να έκανα για να μείνω μακρ...