27

5 4 0
                                    

Είχαν περάσει δύο μήνες που ο Ho Yul μου είχε προτείνει ξαναγυρίσω στην εταιρεία με το διπλό μισθό και εγώ μετά από πολύ σκέψη και συζήτηση με τον Yoongi αποφάσισα να το κάνω.
Αυτούς τους δύο μήνες είχα καταφέρει να μαζέψω όλο το ποσό της εγχείρησης οπότε αποφάσισα να την κάνω αν και φοβόμουν πάρα πολύ.
Ο Yoongi όμως δεν με είχε αφήσει καθόλου μόνη και τώρα έχει φτάσει η ώρα της εγχείρησης.
Είχα μπει στο νοσοκομείο μία μέρα πριν την εγχείρηση και περίμενα απλώς να περάσουν οι ώρες για να έρθει η ώρα.
Ήμουνα μόνη στο δωμάτιο και περίμενα τον Yoongi να έρθει που είχε να τακτοποιήσει κάτι τελευταίες εκκρεμότητες στο γραφείο.
Και έτσι μόνη μου ήμουν όταν ξαφνικά άνοιξε η πόρτα και μπήκε μέσα ο παππούς του Yoongi.
Ο Ki Sun αφού με κοίταξε λίγο έκλεισε την πόρτα και ήρθε και έκατσε δίπλα μου.
Το κοιτούσα χωρίς να ξέρω τι να πω και χωρίς να το θέλω άρχισα να κλαίω.
Ήξερα που θα ερχόταν η ώρα που θα έπρεπε να τον αντιμετωπίσω αλλά δεν ήθελα να είμαι σε αυτή την κατάσταση όταν με δει.
Ki Sun "όσο και ένα κλάψεις δεν πρόκειται να με ρίξεις. Πλήγωσες τον εγγονό μου και δεν ξέρω αν πρέπει να σε συγχωρέσω."
Κατερίνα "ότι και να πω ξέρω ότι ήταν λάθος αυτό που έκανα. Αλλά εκείνη την εποχή ήμουνα πληγωμένη, πονούσα πάρα πολύ και δεν ήθελα να γίνω βάρος στον Yoongi για αυτό και πίστευα ότι είναι καλύτερα να τον πληγώσω πάρα να μάθει τι μου συνέβη."
Ki Sun "δεν ξέρεις σε πόσο άσχημη κατάσταση ήταν όταν χώρισες. Το πόσο υπέφερε και το πόσο μίσος είχε για σένα."
Κατερίνα "μόνο να το φανταστώ μπορώ."
Ki Sun "ξέρεις και εγώ στην αρχή ήθελα να σε βρω και να σε κάνω το μετανιώσεις αλλά έπρεπε να μείνω δίπλα στον εγγονό μου και να τον παρηγορήσω και όταν τελικά αποφάσισε να κάνει την εγχείρηση ο καιρός είχε περάσει πάρα πολύ και αποφάσισα να μην κάνω τίποτα και αυτά ήταν το μεγαλύτερο λάθος μου."
Σηκώθηκε και πήγε στο παράθυρο και άρχισε να κοιτάει έξω.
Ki Sun "από την πρώτη στιγμή που σε είδα Κατερίνα σε εμπιστεύτηκα και σε έβαλα στο σπίτι μου γιατί ήμουνα σίγουρος ότι θα βοηθήσεις τον εγγονό μου και εσύ τον πλήγωσες με το χειρότερο τρόπο. Μου είναι πολύ δύσκολο να δεχτώ τη σχέση σας."
Εκείνη τη στιγμή ένιωσα να γκρεμίζεται όλος ο κόσμος, τον αγαπούσα τον Yoongi όσο τίποτα άλλο στον κόσμο και δεν ήθελα να τον αφήσω αλλά δεν θα έμπαινα ποτέ μου ανάμεσα σε αυτόν και τον παππού του.
Κατερίνα "σας παρακαλώ μη μου ζητήσεις να χωρίσω μαζί του. Το ξέρω ότι έκανα λάθος αλλά τον αγαπώ και δεν πρόκειται να τον ξανά πληγώσω. Δώστε μου ακόμα μία ευκαιρία και θα δείτε ότι θα είναι μόνο ευτυχισμένος από δω και πέρα."
Ki Sun "προσπάθησα να σε μισήσω Κατερίνα για αυτό που έκανες αλλά δεν τα κατάφερα γιατί ναι τον πλήγωσες αλλά τον πείσμωσες κιόλας.
Τον έκανες να θέλει να περπατήσει πάλι, τον έκανες να ενδιαφερθεί για τη δουλειά του πάλι, τον έκανες να θέλει να ζήσει και τώρα που σε ξαναβρήκε του έδωσες και το χαμόγελο του. Θέλω να σε μισήσω αλλά δεν μπορώ όπως επίσης δεν μπορώ να δεχτώ και τη σχέση σας έτσι εύκολα. Όμως μην ανησυχείς δεν πρόκειται να σας ζητήσω να χωρίσετε αλλά θα πρέπει να προσπαθήσεις πολύ για να κερδίσεις πάλι την εμπιστοσύνη μου."
Κατερίνα "θα κάνω τα πάντα για αυτό."
Ki Sun "τώρα θέλω να μου εξηγήσεις όλη τη διαδικασία σχετικά με το πόδι σου και μετά με την για την πλαστική."
Κατερίνα "τι να εξηγήσω? Το πόδι μου δεν θα γίνει τελείως καλα αλλά δεν θα χρειάζομαι μπαστούνι και δεν θα κουτσένω τόσο πολύ απλώς μετά τις εγχείρηση θα χρειαστώ και κάποιες φυσικοθεραπείες. Οσο για το πρόσωπο όταν κάνω την πλαστική το σημάδι δεν θα φαίνεται πλέον."
Ki Sun "και πότε θα κάνεις την εγχείρηση στο πρόσωπο."
Κατερίνα "υπολογίζω σε 6 μήνες τότε θα καταφέρω να μαζέψω όλο το ποσό."
Ki Sun "θα σου έλεγα να σου δώσω εγώ τα χρήματα αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν θα τα δεχτείς."
Κατερίνα "ακριβώς. Άλλωστε έχω μία πολύ καλή δουλειά που πληρώνει πολύ καλά και δεν χρειάζεται κάτι τέτοιο."
Ki Sun "ο Yoongi μου είπε ότι επιτέλους κατάφερες να πας και στο πανεπιστήμιο που τόσο ήθελες."
Κατερίνα "ναι αν και δυσκολεύτηκα πάρα πολύ τα κατάφερα τελικά."
Ki Sun "θέλω να είσαι πάντα έτσι δυνατή Κατερίνα. Δεν ξέρω που θα σας οδηγήσει σχέση σας με τον Yoongi αλλά θέλω να θυμάσαι πάντα πόσο τον αγαπάς και πόσο σε αγαπάει."
Κατερίνα "δεν πρόκειται να το ξεχάσω ποτέ."
Ο Ki Sun έκατσε μαζί μου μέχρι που ήρθε ο Yoongi.
Yoongi "τι θέλεις εδώ παππού?"
Ki Sun "ήρθα να δω την Κατερίνα και μην ανησυχείς είναι όλα καλά. Τώρα λέω να πηγαίνω για να σας αφήσω μόνους."
Γύρισε με κοίταξε και μου χαμογέλασε.
Ki Sun "θα έρθω αύριο να σε δω μετά την εγχείρηση."
Ο Yoongi ήρθε και ξάπλωσε δίπλα μου.
Yoongi "είδες? Τσάμπα ανησυχουσες ο παππούς μου σε λατρεύει."
Κατερίνα "μου είπε όμως ότι θα πρέπει να κερδίσω την εμπιστοσύνη του."
Yoongi "βλακείες. Να σε τρομάξει ήθελε. Όταν του εξήγησα τι έγινε και ότι τα ξαναβρήκαμε χάρηκε πιο πολύ και από μένα."
Κατερίνα "Yoongi το ξέρεις ότι η εγχείρηση μπορεί να μην πετύχει και το πρόβλημα που έχω να παραμείνει. Είσαι σίγουρος για τη σχέση μας?"
Yoongi "στο έχω πει χίλιες φορές δεν με νοιάζει αν περπατάς καλά ή όχι η αν έχεις σημάδι. Σε αγαπάω για αυτό πού είσαι."
Κατερίνα "και εγώ σε αγαπάω Yoongi."
O Yoongi έσκυψε και μου έδωσε ένα πάρα πολύ τρυφερό φιλί.
Οι ώρες πέρασαν πολύ γρήγορα και αυτός δεν έφυγε καθόλου από το πλευρό μου. Έκανα την εγχείρηση η οποία ήταν επιτυχής και μετά από μία εβδομάδα βγήκα από νοσοκομείο.
Όταν βγήκα πήγα στο σπίτι μου και με προσέχανε όλοι τους πάρα πολύ και μετά από 3 μήνες περπατούσα πλέον χωρίς να χρειάζομαι καθόλου τη βοήθεια του μπαστουνιού.
Σήμερα ήταν η τελευταία μέρα που θα έκανε φυσικοθεραπεία και ο  Yoongi ήρθε μαζί μου.
Αφού έκανα τις καθιερωμένες ασκήσεις έμεινε η τελευταία είχα ξαπλώσει στο κρεβάτι και ο φυσικοθεραπευτής μου είχε πιάσει το πόδι μου και προσπαθούσε να φέρει το γόνατο μου προς το στήθος μου όταν ξαφνικά ο Yoongi άρχισε να φωνάζει.
Yoongi "όχι........"
Κατερίνα "τι έπαθες?"
Yoongi "την ξέρω αυτήν την άσκηση. Μπορώ να σε βοηθήσω εγώ."
Έδιωξε τον φυσικοθεραπευτή και έπιασε το πόδι μου και άρχισε να κάνει αυτός την άσκηση. Τον κοιτούσα και μετά από λίγο κατάλαβα γιατί αντέδρασε έτσι (δείτε κεφάλαιο 9 🤣).
Κατερίνα "μήπως ζήλεψες λίγο?"
Yoongi "όχι."
Κατερίνα "ξέρεις αυτή η άσκηση μου θυμίζει εσένα από κάτω μου να μην μπορείς να κρατηθείς."
Yoongi "μην με προκαλείς. Το ξέρεις πολύ καλά ότι τόσο καιρό κρατιέμαι για να μη σε πληγώσω λόγο της εγχείρησης αλλά ξέρω ότι πλέον είσαι καλά και ότι δεν χρειάζεται να κρατιέται άλλο."
Κατερίνα "με απειλής?"
Yoongi "θα δεις το σαββατοκύριακο"
Κατερίνα "ορίστε?"
Yoongi "ααα ναι το ξέχασα. Επειδή εσύ και ο Jungkook δεν έχετε μαθήματα και επειδή επιτέλους τελείωσες με τις θεραπείες σου εγώ και ο Jin αποφασίσαμε να πάμε για μικρή εκδρομή όλοι μαζί. Ο παππούς μου έχει ένα μικρό σπίτι στο νησί Jesu και θα πάμε να μείνουμε εκεί λίγες μέρες."
Κατερίνα "ωραία ιδέα. Ήθελα πολύ να πάω εκεί."
Yoongi "το ξέρω και θα φροντίσω να περάσεις υπέροχα."
Συνεχίσουμε με τη θεραπεία και εγώ σκεφτόμουν πόσα τυχερή ήμουν από τον είχα ξανά τη ζωή μου.........

Learning to love again...with youNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ