Κατερίνα "Yoongi...."
Τον είδα ξαφνικά μπροστά μου και για λίγα δευτερόλεπτα δεν ήξερα πώς να αντιδράσω.
Πήγε να μου μηλισει αλλά εγώ προσπάθησα να κλείσω την πόρτα και αυτός την σκούντηξε και μπήκε μέσα.
Yoongi "πρέπει να μιλήσουμε Κατερίνα."
Άρχισε να έρχεται προς τα εμένα αλλά ο Jungkook μπήκε ανάμεσα μας και εγώ κρύφτηκα από πίσω του.
Yoongi "Κατερίνα σε παρακαλώ. Πρέπει να μηλισουμε άλλωστε μου το χρωστάς αυτό."
Όσο τον έβλεπα τόσο πιο πολύ ήθελα να πέσω στην αγκαλιά του αλλά δεν το έκανα. Δεν ήθελα να μάθει για την κατάσταση μου αλλά δυστυχώς ήταν πολύ αργά, είχα ανοίξει την πόρτα κρατώντας το μπαστούνι και χωρίς μάσκα.
Κατερίνα "Yoongi καλύτερα να φύγεις. Δεν έχουμε τίποτα να πούμε."
Yoongi "τίποτα?? Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Και με ξέρεις πολύ καλά δεν πρόκειται να φύγω αν δεν μηλισουμε πρώτα."
Jungkook "Κατερίνα έχει δίκιο πρέπει να μηλισεις μαζί του."
Ο Jungkook ποτέ δεν συμφώνησε με τον τρόπο που χώρισα με τον Yoongi και πάντα μου έλεγε ότι πρέπει να επικοινωνήσω μαζί του και να του πω την αλήθεια.
Jungkook "τώρα σε είδε οφείλεις να του εξηγήσεις. Και καλύτερα να μείνετε μόνοι."
Γύρισε και κοίταξε τον Jin με το πιο γλυκό και αθώο ύφος που είχε.
Jungkook "τι λες να πάμε μια βόλτα οι δυο μας?"
Ο Jin κοίταξε αυτόν και μετά τον Yoongi.
Jin "ναι πάμε."
Ο Jungkook με φίλησε στο μάγουλο και μου ψιθύρισε στο αυτί.
Jungkook "θα φροντίσω να μη γυρίσω το βράδυ οπότε το σπίτι είναι ολο δικό σας."
Όταν φύγανε έχω πήρα μία μάσκα για να τη βάλω αλλά ο Yoongi με σταματήσε.
Yoongi "δεν χρειάζεται να βάλεις μάσκα."
Κατερίνα "δεν θέλω να με βλέπεις έτσι."
Του γύρισα την πλάτη αλλά αυτός ήρθε και με αγκάλιασε από πίσω.
Κατερίνα "πώς με βρήκες?"
Yoongi "πήγα στο εστιατόριο του νονού σου και όταν σε είδα έψαξα και έμαθα τη σου συνέβη."
Κατερίνα "αφού ξέρεις την αλήθεια τι θέλεις τώρα?"
Yoongi "γιατί με άφησες Κατερίνα?"
Καλημέρα "ήταν το καλύτερο που μπορούσα να κάνω στην κατάσταση μου."
Yoongi "τι εννοείς την κατάσταση σου?"
Κατερίνα "δεν ήθελα να σου γίνω βάρος. Και κοίτα πώς είμαι πώς θα μπορούσες να είσαι με ένα άτομα σαν εμένα."
Yoongi "νομίζεις ότι με νοιάζει αν έχεις σημάδι η όχι ή αν μπορείς να περπατήσεις καλά?"
Κατερίνα "θα έπρεπε να σε νοιάζει όμως."
Yoongi "γιατί όταν ήμασταν μαζί σε ένοιαζε αν περπατάω ή όχι?"
Κατερίνα "δεν είναι το ίδιο."
Yoongi "και όμως το ίδιο είναι Κατερίνα και πρέπει να το καταλάβεις αυτό."
Κατερίνα "σε πλήγωσα Yoongi δεν το ήθελα αλλά ήξερα ότι δεν θα με αφήνες να φύγω."
Yoongi "δεν θα σου το κρύψω Κατερίνα όταν με χώρισες σε μίσησα αλλά και ταυτόχρονα δεν έπαψα στιγμή να σε αγαπώ. Και τώρα που ξέρω την αλήθεια δεν σκοπεύω να σε αφήσω."
Κατερίνα "μπορείς να βρεις κάποια καλύτερη."
Yoongi "για μένα είσαι η καλύτερη Κατερίνα."
Κατερίνα "δεν είμαι αυτή που θυμάσε Yoongi έχω αλλάξει. Και η στιγμή που εμφανίστηκες είναι η χειρότερη για μένα."
Εκείνη τη στιγμή τον ένιωσα να με σφίγγει λίγο παραπάνω στην αγκαλιά του.
Yoongi "αν εννοείς στη δουλειά σου και το πανεπιστήμιο θα φροντίσω ώστε να τα πάρεις όλα πίσω."
Κατερίνα "δεν έκανα αυτό που με κατηγορούν."
Yoongi "το ξέρω."
Με γύρισε και με κοίταξε στα μάτια και άρχισε να χαϊδεύει το μάγουλο στο οποίο είχα το σημάδι.
Yoongi "συγγνώμη που ήμουνα τόσο βλάκας που δεν σε έψαξα και τα πέρασες όλα μόνη σου."
Κατερίνα "συγνώμη για όλα αυτά τα άσχημα πράγματα που σου είπα εκείνη την ημέρα δεν εννοούσα τίποτα. Ήξερα ότι πρέπει να σε πληγώσω πάρα πολύ ώστε να μη με ψάξεις."
Yoongi "και δυστυχώς το πέτυχες. Αλλά τώρα δεν πρόκειται να με ξεφορτωθείς τόσο εύκολα."
Έπιασε το πηγούνι μου και αφού με κοίταξε στα μάτια άρχισε να με φιλάει.
Αυτό το φιλί ήταν καταπληκτικό και εκείνη την στιγμή συνειδητοποίησα πόσο μου έχει λείψει και πόσο πολύ τον αγαπούσα.
Με έσφιγγε στην αγκαλιά του και με φιλούσε και εγώ για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό ένιωθα ασφαλής.
Το φιλί μας κράτησε για πολύ ώρα μέχρι που τον σταμάτησα και προσπάθησα να απομακρυνθώ από αυτόν.
Κατερίνα "Yoongi καλύτερα να με αφήσεις δεν είμαι καλή για σένα. Το σημάδι στο πρόσωπο μου δεν είναι το μόνο που έχω,το πόδι είναι σε χειρότερη κατάσταση και έχω σημάδια και στο σώμα μου και ξέρω ότι αυτό με κάνει αποκρουστική για τους άλλους."
Ο Yoongi με ξανατράβηξε κοντά του και κόλλησε το σώμα πάνω στο δικό μόυ.
Yoongi "σου φαίνεται αυτό να σε βρίσκω αποκρουστική!"
Και μπόρεσα να νιώσω τη στύση του ακουμπάει πάνω μου..........
DU LIEST GERADE
Learning to love again...with you
FanfictionΗ αγάπη σε βρίσκει ακόμα και τον πας για μία απλή δουλειά. Yoongi "η μοίρα μας ένωσε Κατερίνα. Ό,τι και να γίνει πάντα θα μας ενώνει." Μου τα έλεγε αυτά και με κοιτούσε στα μάτια και εγώ ήξερα ότι έχει δίκιο γιατί ότι και να έκανα για να μείνω μακρ...