Είχαν περάσει δύο εβδομάδες που μικρός εξαφανίστηκε και δεν απαντούσε στα μηνύματα μου. Έκανα τα πάντα για να τον δω αλλά δεν τα είχα καταφέρει.
Πήγαινα κάθε μέρα στο εστιατόριο, πήγα στο σπίτι του ακόμα και στο πανεπιστήμιο πήγα μήπως και τον πετύχω αλλά αυτός με απέφευγε.
Όμως τον αγαπούσα το μικρό και αυτές τις δύο εβδομάδες συνειδητοποίησα ότι δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτόν.
Αλλά το πιο περίεργο σε όλο αυτό ήταν ότι ο πατέρας του ήταν σύμμαχός μου σε αυτό. Την πρώτη φορά που πήγα στο εστιατόριο με έδιωξε και παραλίγο να με χτυπήσει αλλά εγώ πήγαινα συνέχεια μέχρι που δέχτηκε να με ακούσει.
Και του είπα τα πάντα ό,τι ακριβώς έχει γίνει και πώς αγαπούσα τόσο πολύ τον Jungkook που ήμουνα έτοιμος να παραιτηθώ και να φύγω αν δεν τα βρίσκαμε. Και αυτό τον έπεισε ότι αγαπούσα τον γιό του γιατί ήξερε πως ο Yoongi και ο παππούς του ήταν για μένα η οικογένεια μου αλλά ήμουν έτοιμος να τους αφήσω ώστε να με συγχωρέσει ο Jungkook.
Μου έχει πει ότι θα προσπαθήσει να κάνει το μικρό να μου μιλήσει τουλάχιστον αλλά δεν είχε καταφέρει κάτι ακόμα.
Δεν άντεχα όμως να μην τον βλέπω και είχα καταλήξει κάθε βράδυ να είμαι έξω από το σπίτι των γονιών του και να τον βλέπω έστω από μακριά και αυτός το ήξερε γιατί πολλές φορές έχει κοιτάξει προς το αυτοκίνητο μου αλλά ποτέ δεν έκανε την κίνηση να έρθει προς τα εμένα.
Και σήμερα ήταν ένα από αυτά τα βράδια τον είχα δει να μπαίνει στο σπίτι και τώρα καθόμουνα στο αυτοκίνητο και προσπαθούσα να μην κλάψω όταν ξαφνικά τον είδα να βγαίνει από το σπίτι και κοιτάει προς τα εμένα........
............
............
Βγήκα από το σπίτι σχεδόν τρέχοντας και έψαξα το αυτοκίνητο του Jin γιατί ήμουνα σίγουρος πως για ακόμα μία φορά θα ήταν εκεί περιμένοντας να με δει.
Όταν τελικά βρήκα το αυτοκίνητό τον κοίταξα λίγο και άρχισα να τρέχω προς το μέρος του, αυτός βγήκε από τα αυτοκίνητο και εγώ έπεσα στην αγκαλιά του.
Μετά από λίγο τον άφησα και αφού το κοίταξα στα μάτια του χαϊδεψα το μάγουλο.
Jungkook "πρέπει να μηλισουμε."
Ανεβήκαμε στο αυτοκίνητο του και πήγαμε στο σπίτι του.
Όταν φτάσαμε στο καθίσαμε στον καναπέ και εγώ γύρισα και τον κοίταξα.
Jungkook "σε ακούω. Θέλω να μου πεις τα πάντα και όλη την αλήθεια. Γιατί έκανες ότι έκανες και δεν προσπάθησες τουλάχιστον να προστατεύσεις λίγο την Κατερίνα. Ξέρω ότι όλα ξεκίνησαν γιατί η Κατερίνα χώρισε με το χειρότερο τρόπο τον Yoongi εγώ θέλω να μου πεις από κει και πέρα τι έγινε."
Jin "όταν η Κατερίνα χώρισε τον Yoongi αυτός τώρα σε πολύ άσχημη κατάσταση. Ένιωθε άσχημα γιατί ήτανε παράλυτος και η Κατερίνα τον έκανε να νιώσει σκουπίδι. Τον πλήγωσε αλλά και ταυτόχρονα τον θύμωσε τόσο πολύ που το μόνο πράγμα που σκεφτόταν επί δύο χρόνια ήτανε πως θα την εκδικηθεί. Δεν ξέραμε ότι η Κατερίνα βρίσκεται στην Κορέα την βρήκαμε εντελώς τυχαία και ο Yoongi δεν μπορούσε με τίποτα να βγάλει το σχέδιο εκδίκησης άπο το μυαλό του όσο κι αν προσπάθησα να τον πείσω να μην το κάνει."
Jungkook "τον βοήθησες όμως τελικά."
Jin "προσπάθησε να με καταλάβεις είναι σαν αδερφός μου και τον πρώτο καιρό ήταν τόσο άσχημα που με έκανε να θέλω και εγώ να εκδικηθώ την Κατερίνα."
Jungkook "νομίζεις ότι αυτά τα δύο χρόνια ήταν μόνο για τον Yoongi δύσκολα? Η Κατερίνα το πρώτο χρόνο δεν σηκωνόταν κάν από το κρεβάτι. Πονούσε και σωματικά και ψυχικά και της έλειπε ο Yoongi. Έχω και ο πατέρας μου παλέψαμε για να τη βοηθήσουμε για να ξεφύγει από την κατάθλιψη. Και εσείς παραλίγο να χαλάσετε όλα."
Jin "το ξέρω. Και όταν έμαθα την αλήθεια έκανα τα πάντα για να διορθώσω ότι είχα κάνει. Μπορεί να μην το πιστεύεις αλλά την αγαπάω την Κατερίνα γιατί όταν πρωτογνώρισε τον Yoongi τον βοήθησε πολύ."
Jungkook "θα σε ρωτήσω κάτι και ελπίζω να μου απαντήσεις ειλικρινά."
Jin "σου υπόσχομαι ότι δεν πρόκειται να σου ξαναπώ ψέματα."
Jungkook "η σχέση τους είναι ένα ακόμα σχέδιο εκδίκησης του Yoongi?"
Jin "όχι. Την αγαπάει όσο τίποτα άλλο και έχει μετανιώσει για ότι έχει κάνει."
Jungkook "σας άκουσα εκείνο το πρωί Jin . Σε άκουσα να λες ότι δεν θέλεις να πείτε την αλήθεια και αυτό με τρομάζει και με κάνει να μην ξέρω αν μπορώ να σε εμπιστευτώ."
Jin "το ξέρω ότι ήταν λάθος αυτό αλλα και οι δυο φοβόμασταν ότι αν μάθει την αλήθεια η Κατερίνα θα μας μισήσει. Μετά όμως σε γνώρισα και σε ερωτεύτηκα και ήξερα ότι αυτό θα σε πληγώνε και σένα και δεν ήθελα να σε χάσω."
Jungkook "σε αγαπάω Jin και θέλω να σε συγχωρέσω αλλά φοβάμαι να το κάνω."
Ο Jin μου έπιασε το χέρι και μπορούσα να καταλάβω ότι με το ζόρι κρατιέται να μην κλάψει.
Jin "δεν θέλω να φοβάσαι γιατί σου υπόσχομαι ότι δεν πρόκειται να σου ξαναπώ ψέματα. Μπορεί να γνωριζόμαστε μόνο λίγους μήνες αλλά σε αγάπησα πραγματικά Jungkook και είμαι έτοιμος. να κάνω τα πάντα για να μη σε χάσω."
Σηκώθηκα από τον καναπέ και πήγα στο παράθυρο και άρχισα να κοιτάω έξω.
Jungkook "πρέπει να ξέρεις όμως ότι θέλω να σταθώ στην Κατερίνα ό,τι κι αν αποφασίσει. Οπότε μην περιμένεις από εμένα να γίνω φίλος με τον Yoongi αν δεν τα ξανα βρουν με την Κατερίνα."
Jin "το ξέρω και δεν πρόκειται να σου συζητήσω κάτι τέτοιο. Οι σχέση μας αφορά μόνο εμάς τους δύο και δεν πρόκειται να αφήσω κανένα να μπει ανάμεσα μας."
Jungkook "ούτε εγώ πρόκειται να σου πω να σταματήσεις να κάνεις παρέα με τον Yoongi γιατί ξέρω ότι είναι σαν αδερφός σου."
Jin"σου είπα η σχέση μας αφορά μόνο εμάς του δύο και μπορούμε να τα καταφέρουμε αν το θέλουμε πραγματικά και οι δύο."
Jungkook "το θέλω πραγματικά και είμαι έτοιμος να σου δώσω μία δεύτερη ευκαιρία αλλά μη με ξαναπληγώσεις σε παρακαλώ."
Ο Jin ήρθε κοντά μου και έπιασε και τα δύο χέρια μου.
Jin "στο υπόσχομαι ότι δεν πρόκειται να το ξανακάνω."
Τον κοίταξα και η καρδιά άρχισε χτυπάει σαν τρελή και ήξερα οτι μου λέει την αλήθεια για αυτό έπεσα στην αγκαλιά του και άρχισα να τον φιλάω.
Μετά από λίγο θα σταματήσαμε και αυτός άρχισα να μου χαϊδεύει το μάγουλο.
Jin "σε αγαπάω μικρέ μου και είμαι έτοιμος θα περάσω όλη τη ζωή μου μαζί σου."
Jungkook "και εγώ σε αγαπάω Jin."
Με ξανα αγκάλιασε και περάσαμε όλο το βράδυ έτσι αγκαλιά..........
YOU ARE READING
Learning to love again...with you
FanfictionΗ αγάπη σε βρίσκει ακόμα και τον πας για μία απλή δουλειά. Yoongi "η μοίρα μας ένωσε Κατερίνα. Ό,τι και να γίνει πάντα θα μας ενώνει." Μου τα έλεγε αυτά και με κοιτούσε στα μάτια και εγώ ήξερα ότι έχει δίκιο γιατί ότι και να έκανα για να μείνω μακρ...