Ο Jin με άφησε στο δωμάτιο μου και έφυγε εγώ είχα πάθει πλάκα.
Το δωμάτιο ήταν πιο μεγάλο και από το σπίτι μου.
Είχε ένα τεράστιο κρεβάτι,γραφείο και δικό του μπάνιο.
Έκατσα στο κρεβάτι και σκεφτόμουν ότι είχε συμβεί το τελευταίο 24ωρο.
Εχθές το μεσημέρι όταν συμφωνήσαμε και έφυγα για να μαζέψω τα πράγματά μου δεν ήμουνα ακόμα 100% σίγουρη αν θέλω να δουλέψω εδώ αλλά όταν έφτασα στο σπίτι με περίμενε ο πρώην μου.
Τον είχα χωρίσει γιατί η συμπεριφορά του απέναντί μου ήταν άσχημη, ζήλευε, δεν με αφήνε να βγαίνω μόνη και γενικώς προσπαθούσε να ελέγχει τα πάντα. Πιστεύα όμως ότι με αγαπούσε για αυτό και συνέχισα να μενω μαζί του μέχρι που στον τελευταίο καυγά μας με χτύπησε και εκεί αποφάσισα να τον αφήσω.
Μία μέρα που είχε φύγει για τη δουλειά μάζεψα τα πράγματά μου και έφυγα δυστυχώς όμως δεν μπορούσε να δεχτεί τον χωρισμό μας και δεν έλεγε να με αφήσει σε ησυχία.
Και χθες όταν τον είδα έξω από το σπίτι μου τρόμαξα....
.........Κατερίνα "τι θέλεις Γιάννη?"
Γιάννης "μπορούμε σε παρακαλώ να μιλήσουμε?"
Κατερίνα "σου είπα ότι δεν θέλω να σε ξαναδώ."
Γιάννης "σε παρακαλώ Κατερίνα ξέρεις πόσο σε αγαπάω. Θέλω απλώς να μιλήσουμε και να σου ζητήσω συγγνώμη."
Ήξερα πως δεν θα με αφήνε ήσυχη εύκολα οπότε αποφάσισα να μιλήσω μαζί του.
Κατερίνα "εντάξει ας κάνουμε μία βόλτα και θα ακούσω ότι έχεις να μου πεις."
Δεν υπήρχε περίπτωση να τον βάλω μέσα στο σπίτι μου οπότε αρχίσαμε να περπατάμε.
Γιάννης "Κατερίνα συγνώμη δεν ξέρω τι με έπιασε και σε χτύπησα."
Κατερίνα"η ζήλια σου φταίει για όλα και το ξέρεις πολύ καλά."
Γιάννης "δώσε μου μία ευκαιρία ακόμα σε παρακαλώ. Σου υπόσχομαι ότι δεν πρόκειται να ξανακάνω κάτι κακό."
Κατερίνα "λυπάμαι Γιάννη δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Η σχέση μας ήταν με λάθος από την αρχή."
Γιάννης "υπάρχει άλλος?"
Κατερίνα "όχι."
Γιάννης "και τότε ποιος ήταν αυτός που σε έφερε στο σπίτι?"
Κατερίνα "κάνεις. Απλώς βρήκα δουλειά και ο οδηγός τους με έφερες στο σπίτι."
Γιάννης "δεν σε πιστεύω. Είμαι σίγουρος ότι ήδη βρήκες κάποιον άλλον."
Κατερίνα "και έτσι να είναι δεν σε αφορά πλέον τι κάνω εγώ έχουμε χωρίσει."
Γιάννης "νομίζεις ότι θα σε αφήσω τόσο εύκολα?"
Ξαφνικά με έπιασε από τον καρπό και με τράβηξε σε ένα στενό.
Γιάννης "είσαι μόνο δικιά μου και δεν θα επιτρέψω να με αφήσεις τόσο εύκολα."
Με κόλλησε στον τοίχο και συνέχισε να σφίγγει τον καρπό μου.
Κατερίνα "άφησε με."
Γιάννης "όχι."
Κόλλησε πάνω μου και μπόρεσα να καταλάβω ότι έχει στύση.
Κατερίνα "άσε με."
Αρχισα να φωνάζω αλλά αυτός άφησε το χέρι μου και μου έκλεισε το στόμα.
Άρχισε να με φιλάει στο λαιμό και ταυτόχρονα να ξεκουμπώνει το παντελόνι του και εγώ πάλευα να ξεφύγω από αυτόν.
Είχε πλέον κατεβάσει το παντελόνι του και προσπαθούσε να ξεκουμπώσει και το δικό μου όταν εγώ δάγκωσα το χέρι του και αυτός για λίγο τα έχασε. Τότε βρήκα ευκαιρία και αφού τον χτύπησα με το γόνατο πάνω στη στύση του αυτός με άφησε φωνάζοντας και εγώ άρχισα να τρέχω μακριά του όσο πιο γρήγορα μπορούσα.
Αυτός με κυνήγησε αλλά δεν κατάφερε να με φτάσει και εγώ κατάφερα τελικά να του ξεφύγω.
Πήγα στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα και έκανα καταγγελία και αστυνομικοι καταφέραν να τον βρούνε έξω από το σπίτι μου και τον συλλάβανε.
Πέρασα σχεδόν το μισό μου βράδυ στο αστυνομικό,τμήμα. Αστυνομικοί μου είπαν ότι δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα γιατί δεν είχανε στοιχεία εναντίον του. Ήξερα ότι ήτανε λάθος αυτό αλλά αποφάσισα να μην κάνω τίποτα και μετά από λίγο αποφάσισα να φύγω και να πάω σπίτι μου. Όταν έφτασα σπίτι μου κόντευε να ξημερώσει για αυτό μάζεψα όσο πιο γρήγορα μπορούσα τα πράγματά μου και έφυγα.
Έκατσα κάπου και αφού έφαγα πρωινό πήγα κατευθείαν στην έπαυλη για τη δουλειά.
Ήξερα όμως ότι έπρεπε πρώτα να πω στον Ki Sun για τον Γιάννη.
Όταν πήγα στο σπίτι του ήταν ήδη στο γραφείο του και γραμματέας του με οδήγησε εκεί.
Ki Sun "γιατί δεν περίμενες κορίτσι μου? Σου είπα θα στείλω να σε πάρουν."
Κατερίνα "έπρεπε να φύγω από το σπίτι."
Ki Sun "γιατί?"
Κατερίνα "εχθές το βράδυ ήρθε και με βρήκε ο Γιάννης."
Ήξερα ότι ξέρει για τον Γιάννη γιατί είχε ψάξει για το παρελθόν μου οπότε σίγουρα ήξερε και για αυτόν.
Ki Sun "σου έκανε κάτι?"
Κατερίνα "προσπάθησε αλλά δεν τα κατάφερε. Απλώς ήθελα να σας το πω και αν έχετε αλλάξει γνώμη για μένα δεν υπάρχει πρόβλημα μπορώ να φύγω."
Ki Sun "γιατί να αλλάξω γνώμη?"
Κατερίνα "γιατί με κυνηγάει ένας τρελός."
Ki Sun "αυτό τον τρελό θα τον τακτοποιήσω εγώ εσύ δεν χρειάζεται να ανησυχείς."
Κατερίνα "τι θα κάνεις?"
Ki Sun "δεν χρειάζεται να ξέρεις, εσύ απλώς υπέγραψε το συμβόλαιο."
Αφού το υπέγραψα το πήρε και το έβαλε στο χρηματοκιβώτιο.
Ki Sun "όσο μένεις αυτό το σπίτι θα είσαι ασφαλής μην ανησυχείς."
Και εκείνη τη στιγμή μπήκε ο Yoongi μέσα και σταματήσαμε να μιλάμε για αυτό το θέμα.
Και τώρα είμαι στο δωμάτιό μου για τακτοποιήσω τα πράγματά μου.
Η αλήθεια είναι ότι ένιωθα άσχημα όταν ήρθα στο σπίτι αλλά συμπεριφορά του Yoongi μου έφτιαξε τη διάθεση.
Πιστεύει πως αν κάνει σαν κακομαθημένο θα με κάνει να φύγω.
Και σίγουρα ήταν κόλπο το ότι με έβαλε στο δίπλα δωμάτιο με αυτόν αλλά απογοητεύτηκε με την αντίδραση μου.
Κόντευε μεσημέρι όταν ο Yoongi με φώναξε στο δωμάτιο του.
Όταν μπήκε στο δωμάτιό του δεν φαινόταν πουθενά όταν ξαφνικά τον άκουσα να φωνάζει.
Yoongi "στο μπάνιο είμαι.'
Μπήκα με στο μπάνιο γιατί φοβήθηκα ότι κάτι έπαθε αλλά αυτός ήτανε γυμνός μέσα στην μπανιέρα.
Τον κοιτούσα χωρίς να μπορώ να μιλήσω από το σοκ.
Κατερίνα "τι θέλεις?"
Yoongi "πριν από λίγο τελείωσε η φυσικό θεραπεία μου δυστυχώς όμως αυτός που νε βοηθούσε να κάνω μπάνιο χρειάστηκε να φύγει επειγόντως. Και σκέφτηκα μία που είσαι η καινούργια μου καλύτερη φίλη θα θέλεις να με βοηθήσεις εσύ."
Ήξερα ότι αυτό είναι ένα από τα κόλπα του άλλα συγκρατήθηκα και απλώς τον κοίταξα.
Κατερίνα "τι θέλεις να κάνω?"
Έβγαλε και μου έδειξε ένα σφουγγάρι.
Yoongi "για αρχή να με τρίψεις και μετά να με βοηθήσεις να σηκωθώ και να με σκουπίσεις."
Κατερίνα "έτσι σκοπεύεις να το πας δηλαδή?"
Yoongi "δεν σε καταλαβαίνω. Εγω απλώς ζήτησα την βοήθεια σου."
Κατερίνα "εντάξει θα παίξω το παιχνιδάκι σου."
Πήγα κοντά του και έβγαλα την μπλούζα μου και σκεφτόμουν ευτυχώς που σήμερα έβαλα τα αθλητικό σουτιέν μου.
Ο Yoongi με κοίταξε τρομοκρατημένος.
Yoongi "τι κάνεις?"
Κατερίνα "Βγάζω τα ρούχα μου δεν θέλω να βραχούν."
Και αφού έβγαλα και το παντελόνι μου γονάτισα μπροστά στην μπανιέρα και πήρα το σφουγγάρι.
Αφού έτρυψα την πλάτη του ξεκίνησα να τρίβω μπροστά στο στήθος του και προσπαθούσα να κρατήσω τον ψυχραιμία μου.
Μπορεί να μη χωνευα τον Yoongi αλλά ήταν πολυ ωραίος άντρας με καταπληκτικό κορμί.
Είχα τελειώσει με το στήθος του και ξεκίνησα να τρίβω τα πόδια του.
Έτριβα τα πόδια του και μπορούσα να δω μέσα από το νερό ότι έχει στύση. (Πολύ τρίψιμο ρε παιδιά😂😂)
Είχα τρίψει όλο το κορμί το και είχε μείνει μόνο το μόριό του.
Για λίγα δευτερόλεπτα κοιταχτήκαμε στα μάτια αλλά κανείς δεν έκανε τίποτα.
Μετά από λίγο έσκυψα και ετοιμάστηκα να τρίψω και εκείνο το σημείο αλλά ο Yoongi ξαφνικά έπιασε το χέρι μου και με σταμάτησε.
Yoongi "θα το κάνω μόνος μου. Φύγε."
Κατερίνα "μα πρέπει να σε βοηθήσω να σηκωθείς και να σκουπιστείς."
Yoongi "μπορώ να το κάνω μόνος μου. Φύγε."
Κατερίνα "όχι."
Yoongi "σε παρακαλώ άσε με μόνο."
Και εκείνη τη στιγμή είδα την θλίψη στα μάτια του, δεν ήταν ο ίδιος άνθρωπος που γνώρισα εχθές.
Πήγα κοντά του και αφού τον κοίταξα στα μάτια αρχισα να χαϊδεύω το πρόσωπο του.
Κατερίνα "εντάξει θα φύγω. Αλλά θα περιμένω έξω σε περίπτωση που με χρειαστείς. Πάντα θα είμαι εδώ σε περίπτωση που με χρειαστείς."
Πήρα τα ρούχα μου και βγήκα έξω και τον περίμενα καθισμένη στο κρεβάτι.......
KAMU SEDANG MEMBACA
Learning to love again...with you
Fiksi PenggemarΗ αγάπη σε βρίσκει ακόμα και τον πας για μία απλή δουλειά. Yoongi "η μοίρα μας ένωσε Κατερίνα. Ό,τι και να γίνει πάντα θα μας ενώνει." Μου τα έλεγε αυτά και με κοιτούσε στα μάτια και εγώ ήξερα ότι έχει δίκιο γιατί ότι και να έκανα για να μείνω μακρ...