28

5 4 0
                                    

Κατερίνα "αυτό είναι το μικρό σπίτι που έλεγες?"
Yoongi "ναι. Γιατί?"
Μόλις είχαμε φτάσει στο σπίτι που μου είχε πει ο Yoongi και αυτό ήταν τεράστιο.
Ήταν διώροφο και το σπίτι είχε πισίνα,τζακούζι, ένα δωμάτιο στο οποίο υπήρχε μία τεράστια οθόνη που μπορούσες να δεις ταινίες,ένα δωμάτιο με μπιλιάρδο  και ένα γυμναστήριο.
Κατερίνα "αν θεωρείς αυτό μικρό θέλω να δω τι θεωρείς μεγάλο."
Yoongi "ένα απλό σπίτι είναι."
Στο άκουσμα αυτό εγώ και ο Jungkook αρχίσαμε να γελάμε.
Jungkook "λυπάμαι το άτομο που το καθαρίζει."
Κατερίνα "ευτυχώς δεν είμαι εγώ αυτή."
Jin "σταματήστε το πείραγμα και πάμε στα δωμάτια μας τώρα."
Τα αγόρια πήγανε στο δικό τους δωμάτιο και εγώ με τον Yoongi στο δικό μας το οποίο ήταν και αυτό το τεράστιο. Ο ένας ο τοίχος ήτανε όλος τζαμαρία με μεγάλες μωβ κουρτίνες και μπροστά στην τζαμαρία υπήρχε ένα μεγάλο υπέρδιπλο κρεββάτι.
Ο Yoongi άφησε της βαλίτσες μου και πριν το καταλάβω με έριξε στο κρεβάτι και ανέβηκε πάνω μου.
Κατερίνα "τι κάνεις?"
Yoongi "σου είπα ότι δεν υπάρχει λόγος να κρατηθώ άλλο."
Κατερίνα "δεν μπορείς να κρατηθείς μέχρι το βράδυ τουλάχιστον?"
Yoongi "όχι."
Άρχισε να με φιλάει στο λαιμό κάπως άγρια αλλά εμένα μου άρεσε για αυτό και αποφάσισα να αφεθώ στα χέρια του.
Είχε μπει ανάμεσα στα πόδια μου και το ένα χέρι του είχε πιάσει το ποπουδάκι μου και το άλλο το στήθος μου και τα έσφιγγε.
Συνέχισε να με φιλάει μέχρι που πήγε να μου βγάλει την μπλούζα και εκείνη τη στιγμή άρχισε να χτυπάει το κινητό μου.
Κατερίνα " Yoongi πρέπει να το σηκώσω είναι από την δουλειά."
Yoongi "άφησε το να χτυπάει."
Κατερίνα "σε παρακαλώ."
Yoongi "εντάξει σήκωσε το."
Σταμάτησε να με φιλάει αλλά δεν σηκώθηκε από πάνω μου.
Yoongi "μη με κοιτάς έτσι μόλις κλείσεις το τηλέφωνο θα συνεχίσουμε από κει που μείναμε."
Σήκωσα το τηλέφωνο και αφού μίλησα για λίγο το έκλεισα και ήθελα να με τσιρίξω από τη χαρά μου.
Yoongi "το έγινε?"
Κατερίνα "ένα από τα σχέδια μου κέρδισε βραβείο."
Yoongi "αυτό είναι υπέροχο πρέπει να είσαι πάρα πολύ χαρούμενη."
Κατερίνα "ναι."
Άρχισε να με φιλάει πάλι στο λαιμό το ίδιο άγρια με πριν.
Κατερίνα "Yoongi???"
Σταμάτησε και με κοίταξε λυπημένα.
Yoongi "θέλεις να πάρεις τον νονό σου τηλέφωνο έτσι? Και να το πεις στο Jungkook."
Κατερίνα "ναι."
Yoongi "υποθέτω ότι θα πρέπει να περιμένω μέχρι το βράδυ."
Σηκώθηκε και βοήθησε και εμένα να σηκωθώ.
Yoongi "παμε?"
Κατερίνα "ναι.".........
....,..........
...............
Είχαμε αποφασίσει να μην πάμε στη θάλασσα σήμερα και να κάτσουμε στο σπίτι στην πισίνα.
Ο Jin και εγώ είχαμε ήδη βουτήξει αλλά η Κατερίνα και ο Jungkook  καθότανε στις ξαπλώστρες και συζητούσαν για το βραβείο που κέρδισε.
Εγώ και ο Jin μετά από λίγο αποφασίσαμε να σταματήσουμε και πήγαμε δίπλα τους.
Jungkook "είσαι τυχερή που το βραβείο θα δοθεί σε 3 μήνες."
Κατερίνα "ναι ευτυχώς ένα μήνα σχεδόν που θα έχω κάνει την εγχείρηση οπότε δεν θα έχω και πρόβλημα."
Jungkook "χαίρομαι πάρα πολύ για σένα. Είναι απίστευτο το πόσο καλά πηγαίνουν τα πράγματα για μας τελευταία."
Κατερίνα "το ξέρω. Και πιστεύω ότι θα γίνουν όλα ακόμα καλύτερα."
Jin "για την ώρα ας αφήσουμε τη συζήτηση και πάμε να βουτήξουμε στην πισίνα."
Ο Jin έπιασε το χέρι του Jungkook και πήγανε μαζί.
Yoongi "πάμε και εμείς?"
Κατερίνα "δεν ξέρω. Σου έχω πει ότι δεν τα πάω καλά με το νερό και...."
Σταμάτησε να μιλάει και κοίταξε κάτω.
Yoongi "και?????"
Κατερίνα "δεν θέλω να μείνω με το μαγιό. Ξέρεις ότι έχω πολλά σημάδια."
Yoongi "και εσύ ξέρεις ότι είσαι με άτομα που σε αγαπάνε και δεν πρόκειται ποτέ να σε κρίνουν για αυτό."
Σηκώθηκα και άπλωσα το χέρι μου και αυτή αφού το κοίταξε λίγο σηκώθηκε το έπιασε και πήγαμε μαζί στην πισίνα.
Υπόλοιπη μέρα ήταν υπέροχη.
Φάγαμε όλοι μαζί, κολυμπήσαμε, παίξαμε διάφορα παιχνίδια και γελάσαμε πάρα πολύ.
Τώρα όμως είχε σκοτεινιάσει και ο Jin με τον Jungkook αποφασίσανε να πάνε μία βόλτα στην παραλία και έτσι μείναμε μόνοι με την Κατερίνα.
Καθόμασταν και οι δύο σε μία ξαπλώστρα και την είχα στην αγκαλιά μου.
Yoongi "είσαι ευτυχισμένη Κατερίνα?"
Κατερίνα "ναι πάρα πολύ. Αυτό το βραβείο είναι το όνειρό μου και το ότι είμαστε μαζί έχει συμπληρώσει την ευτυχία μου. Δεν χρειάζομαι κάτι άλλο."
Της έδωσε ένα απαλό φιλί στο μάγουλο και την έσφιξα αγκαλιά μου.
Κατερίνα "Yoongi κάτι μου χρωστάς."
Yoongi "τι?"
Και εκείνη τη στιγμή την ένιωσα να τρίβεται πάνω μου..............

Learning to love again...with youWhere stories live. Discover now