11 🔞🔞🔥🔥🔥

11 4 0
                                    

Είχε περάσει ένας μήνας από το πρώτο μας φίλι με την Κατερίνα και περνούσαμε υπέροχα.
Βγαίναμε πιο συχνά πλέον και με είχε πάει σε πολλά μέρη της Θεσσαλονίκης και πάντα περνούσαμε υπέροχα.
Δεν είχαμε ολοκληρώσει ακόμα την σχέση μας αλλά λάτρευα την κάθε στιγμή του περνούσα  μαζί της.
Τα πρωινό τα περνούσα στα γραφείο δουλεύοντας και την υπόλοιπη μέρα την περνούσαμε μαζί.
Τα φιλιά μας κρατούσαν ώρες ατελείωτες και κάθε βράδυ κοιμόμασταν μαζί αγκαλιά.
Γενικός ήταν ένας υπέροχος μήνας που είχα ξεχάσει όλα τα προβλήματα μου και ένιωθα φυσιολογικός χωρίς να σκεφτώ στιγμή ότι δεν μπορώ να περπατήσω και όλα αυτά χάρη στην Κατερίνα.
Της τελευταίες τρεις μέρες όμως η Κατερίνα είχε ύποπτη συμπεριφορά έφευγε τα πρωινά και γυρνούσε το μεσημέρι και δεν μου έλεγε που ήτανε.
Σήμερα όμως δεν είχα καταφέρει να τη δω καθόλου γιατί έφυγε πιο αργά και γύρισε το απόγευμα και πήγε κατευθείαν στο δωμάτιο της.
Περίμενα λίγο και τελικά αποφάσισα να πάω στο δωμάτιό της και όταν μπήκα είδα ότι αυτή είναι στο μπάνιο.
Έκατσα στο κρεβάτι της και την περίμενα να βγει και εκείνη τη στιγμή είδα στο κομοδίνο της μία εφημερίδα.
Την πήρα στα χέρια μου αν και ήταν στα ελληνικά μπορούσα να καταλάβω ότι έχει σημειώσει αγγελίες για δουλειά.
Κοιτούσα τις αγγελίες και προσπαθούσα να καταλάβω τι έχει γίνει και θέλει να με αφήσει όταν βγήκε από το μπάνιο.
Φορούσε μπουρνούζι και όταν με είδε έτρεξε προς το μέρος μου και πήρε την εφημερίδα από τα χέρια μου.
Yoongi "ψάχνεις για δουλειά?"
Κατερίνα "δεν ήθελα να το μάθεις έτσι."
Yoongi "γιατί θέλεις να με αφήσεις? Νομίζω ότι είμαστε καλά."
Κατερίνα "να σε αφήσω?? Δεν πρόκειται να συμβεί κάτι τέτοιο."
Yoongi "τότε γιατί ψάχνεις για δουλειά?"
Κατερίνα "γιατί πλέον είμαστε μαζί δεν είναι σωστό να πληρώνομαι."
Yoongi "δεν με πειράζει."
Κατερίνα "πειράζει όμως εμένα και θέλω να το καταλάβεις."
Yoongi "δεν θέλω να βρεις άλλη δουλειά αλλά ναι μπορώ να σε καταλάβω. Αλλά δεν πρόκειται να δεχτώ να φύγεις από το σπίτι θα συνεχίσεις να μένεις μαζί μου κανονικά."
Κατερίνα "Yoongi...."
Yoongi "άσε τα Yoongi δεν πρόκειται να με πείσεις. Είσαι η κοπέλα μου και θέλω να σε φροντίζω."
Κατερίνα "εντάξει. Είναι και κάτι άλλο που πρέπει να μάθεις αλλά θέλω να μου υποσχεθεί ς ότι δεν θα γελάσεις."
Yoongi "δεν θα το κάνω."
Έβγαλε κάτω από το κρεβάτι μία σακούλα η οποία ήτανε γεμάτη βιβλία.
Κατερίνα "όπως ξέρεις όταν αρρώστησε ο πατέρας μου παράτησα σπουδές μου. Αλλά πάντα ήθελα να συνεχίσω τις σπουδές μου και αποφάσισα να το κάνω. Σε τρεις μήνες θα δώσω εξετάσεις ώστε να μπω στο πανεπιστήμιο."
Yoongi "και πίστευες ότι θα γελάσω με αυτό?"
Κατερίνα "δεν είμαι και μικρή για να κάνω κάτι τέτοιο."
Yoongi "δεν έχει σημασία η ηλικία Κατερίνα σημασία έχει να ακολουθήσεις τα όνειρά σου και εγώ θα κάνω τα πάντα για να σε βοηθήσω."
Άρχισα να κοιτάω τα βιβλία που είχε και ήταν όλα στα ελληνικά.
Yoongi "μακάρι να μπορούσα να σε βοηθήσω στο διάβασμα αλλά είναι όλα στα ελληνικά ίσως μπορώ να σου προσλάβω κάποιο δάσκαλο."
Κατερίνα "δεν χρειάζεται είμαι καλή στο διάβασμα οπότε δεν θα κουραστώ πολύ και έχω τρεις μήνες μπροστά μου για να τα καταφέρω."
Κοιτούσα ακόμα τα βιβλία όταν συνειδητοποίησα κάτι.
Yoongi "δεν σε έχω ρωτήσει ποτέ αλλά πώς και ξέρεις τόσο καλά κορεάτικα?"
Κατερίνα "εξαιτίας του νονου μου. Ο πατέρας μου όταν ήταν 20 χρονών πήγε στην Κορέα για να δουλέψει έμεινε 10 χρόνια εκεί. Εκεί γνώρισε κάποιον και γίνανε καλύτεροι φίλοι ήταν σαν αδέρφια για όσο έμεινε στην Κορέα και όταν γύρισε στην Ελλάδα και γεννήθηκα εγώ του ζήτησε να με βαφτίσει. Η μητέρα μου πέθανε όταν με γέννησε και ο νονός μου έμεινε στην Ελλάδα δύο χρόνια για να βοηθήσει τον πατέρα να με μεγαλώσει."
Yoongi "ακούγεται πολύ καλός άνθρωπος."
Κατερίνα "ναι είναι. Όταν ήμουν αρκετά μεγάλη για να καταλάβω άρχισα να μαθαίνω κορεάτικα για αυτόν. Μέχρι που αρρωστήσε ο πατέρας μου πηγαίναμε κάθε χρόνο στην Κορέα ή ερχόταν αυτός στην Ελλάδα. Έχει ένα εστιατόριο στη Σεούλ που το έχει ονομάσει K & J το
K από το δικό μου όνομα και το J από του γιού του."
Yoongi "πόσο καιρό έχεις να το δεις?"
Κατερίνα "περίπου ένα χρόνο."
Yoongi "λοιπόν το καλοκαίρι μετά τις εξετάσεις σου θα σε πάω να τον δεις."
Κατερίνα "δεν χρειάζεται."
Yoongi "πρέπει να τον γνωρίσω και από ότι κατάλαβα είναι οτι πιο κοντινό έχεις συγγενή πρέπει να ξέρει ότι έχεις κάποιον ο οποίος σε φροντίζει."
Η Κατερίνα με κοίταξε λίγο και ξαφνικά ανέβηκε σε ένα αγκαλιά μου και άρχισε να με φιλάει.
Με φιλούσα και εγώ άρχισα σκέφτομαι το γυμνό κορμί της και άρχισα να ερεθίζομαι για ακόμα μία φορά.
Yoongi "Κατερίνα καλύτερα να ντυθείς και να σταματήσουμε."
Κατερίνα "και αν σου πω ότι δεν θέλω να σταματήσω και ό,τι θέλω να βγάλω και τα δικά σου ρούχα?"
Yoongi "το ξέρεις ότι δεν μπορώ να κάνω πολλά πράγματα."
Κατερίνα "άσε με απλώς να πάρω τον έλεγχο."
Yoongi "είσαι σίγουρη!"
Κατερίνα "ναι. Εσύ?"
Yoongi "ναι."
Κατερίνα "αν κάνω κάτι το οποίο θα σε κάνει να νιώσεις άβολα ή να πονέσεις πες μου να σταματήσω."
Yoongi "θα το κάνω."
Με βοήθησε να βγάλω την μπλούζα και άρχισε να με φιλάει πάλι στο στόμα και τα χέρια της χάιδευαν το στήθος μου.
Ταυτόχρονα τριβόταν πάνω μου και εγώ πλέον είχα στύση.
Σταμάτησα να την φιλάω στα χείλη και άρχισα να τη φιλάω στο λαιμό και ταυτόχρονα τις έλυσα το μπουρνούζι.
Η Κατερίνα έβγαλε το μπουρνούζι και εγώ άρχισα να τη φιλάω στο στήθος και μπόρεσα να καταλάβω ότι της άρεσε αυτό γιατί άρχισε να βογκάει απαλά. Άρχισα με τη γλώσσα μου να παίζω με την ρόγα της και αυτή έσφιξε τα μπράτσα μου και τριβόταν όλο και πιο δυνατά πάνω μου.
Άρχισα να χαϊδεύω την πλάτη της και κατέβηκα μέχρι το ποπουδάκι της και αφού το έσφιξα έβαλα το χέρι μου ανάμεσα στα πόδια της και άρχισα να τρίβω την περιοχή της.
Η Κατερίνα με κοιτούσε στα μάτια όταν έβαλα 2 δάχτυλά μου με τη μία μέσα της και συνέχισε να με κοιτάει στα μάτια όσο εγώ έβαζα και έβγαζα τα δάχτυλα μου γρήγορα μέσα της.
Το να την έχω έτσι γυμνή από πάνω μου και να βλέπω το ύφος της όση ώρα έπαιζα μαζί της με άναβε ακόμα περισσότερο.
Μετά από λίγο με σταμάτησε και αφού σηκώθηκε από πάνω μου με βοήθησε να βγάλω τον παντελόνι μου μαζί με το εσώρουχο μου.
Κατερίνα "θέλεις να ξαπλώσεις μήπως?"
Yoongi "όχι προτιμώ έτσι."
Κατερίνα "τότε απλώς απόλαυσε το."
Ξάπλωσε μπροστά μου και αφού μου χαμογέλασε πονηρά έπιασε την στύση μου και άρχισε να παίζει μαζί της.
Το χέρι της ήταν απαλό και το ένιωθα να κατεβαίνει όλο και πιο γρήγορα μέχρι που ξαφνικά ένιωσα τη γλώσσα της την ακουμπάει την άκρη της στύσης μου.
Σε αυτή την επαφή άφησα ένα βογγητο και άρχισα να τρέμω.
Ένιωθα τη γλώσσα της πάνω στην στύση και νόμιζα ότι θα τρελαθώ και όταν την πήρε στο στόμα της άρχισα να φωνάζω το όνομά τής.
Η γλώσσα της έπαιζε με την στύση και ταυτόχρονα με ρουφούσε με αποτέλεσμα εγώ να βογκάω όλο και πιο δυνατά.
Μετά από λίγο άρχισα να της χαϊδεύω το κεφάλι και τη σταμάτησα.
Yoongi "καλύτερα να σταματήσεις αν συνεχίσεις θα τελειώσω πριν ολοκληρώσουμε.'
Κατερίνα "δεν το θέλουμε ακόμα αυτό."
Και αφού σηκώθηκε πήρε ένα προφυλακτικό και άρχισε να μου το βάζει τρέμοντας.
Όταν μου το έβαλε έπιασε τη στύση και άρχισε να τη βάζει μέσα της σιγά-σιγά.
Μπόρεσα να καταλάβω από τα βογγητα της ότι πονούσε λίγο και όταν πλέον ήμουν ολόκληρος μέσα της σταμάτησε και με αγκάλιασε.
Yoongi "είσαι καλά?"
Κατερίνα "μια χαρά απλώς ..."
Yoongi "απλώς τι?"
Κατερίνα "είσαι πολύ μεγαλύτερος σε σχέση με όσους έχω πάει και θέλω λίγο χρόνο να σε συνηθίσω."
Yoongi "πάρε όσο χρόνο θέλεις."
Συνέχισε να της χαϊδεύω την πλάτη και αυτή με κρατούσε σφιχτά στην αγκαλιά της.
Μετά από λίγο με κοίταξε για ακόμα μία φορά στα μάτια και άρχισε να παίζει με τα μαλλιά μου και εκείνη την στιγμή την ένιωσα να κουνιέται απαλά.
Η αίσθηση του να είμαι μέσα της ήταν απίστευτη και ήθελα να μπορούσα να τη ρίξω στο κρεβάτι και να την ικανοποιήσω όπως πρέπει αλλά η Κατερίνα είχε πάρει το έλεγχο και έδειχνε να απολαμβάνει πάρα πολύ όλα αυτά που έκανε όπως και εγώ φυσικά.
Άρχισε να κουνιέται πιο γρήγορα και τα βογγητα της άρχισαν να γίνονται πιο δυνατά.
Άρχισε να με φιλάει στο στόμα και να ανεβοκατεβαίνει πάνω μου όλο και πιο γρήγορα και δυνατά.
Μετά λίγο σταμάτησε να με φιλάει και με κοίταξε.
Κατερίνα "Yoongi????"
Yoongi  "μαζί αγάπη μου."
Άρχισε να κουνιέται πιο γρήγορα και μετά από λίγο το κορμί της τινάχτηκε και φώναξε το όνομά μου και εγώ την έπιασα από την μέση και αφού την σήκωσα λίγο την έβαλα να ξανακατσει πάνω μου με δύναμη και τελείωσα και εγώ μαζί της.
Η Κατερίνα τράβηξε τον εαυτό της ώστε να βγω από μέσα της και ξαναεκατσε στην αγκαλιά μου.
Κατερίνα "είσαι καλά? Ελπίζω να μην έκανα κάτι το οποίο σε πόνεσε."
Yoongi "αυτο θα έπρεπε εγώ να στο ρωτήσω. Άλλωστε είμαι μεγαλύτερος σε σχέση με όσους έχεις πάει."
Η Κατερίνα με χτύπησε ελαφριά στον ώμο και άρχισε να γελάει.
Κατερίνα "μην μη χαίρεσαι τόσο πολύ για αυτό ολό και όλο με τρεις έχω πάει και ένας είσαι εσύ."
Yoongi "και δεν πρόκειται να πας με άλλον από εδώ και πέρα ανήκουμε ο ένας στον άλλον."
Η Κατερίνα σηκώθηκε από πάνω μου και ξάπλωσε δίπλα μου και αφού ξάπλωσα και εγώ χώθηκε στην αγκαλιά μου.
Yoongi "σε αγαπώ Κατερίνα."
Κατερίνα "και εγώ σε αγαπάω Yoongi."
Και έτσι αγκαλιά μας πήρε ύπνος.......

Learning to love again...with youWhere stories live. Discover now