Δύο χρόνια μετά
Ήμουν ήδη 2 μέρες στην κορέα Κορέα και δεν το πίστευα ότι πέντε χρόνια μετά επέστρεψα εδώ.
Θα έμενα στη Σεούλ μία εβδομάδα για να κλείσω μία επαγγελματική συνεργασία και μετά θα γυρνούσα πίσω στην Ελλάδα γιατί ήταν η ώρα για την εκδίκηση μου.
Τα τελευταία 2 χρόνια είχα καταφέρει πάρα πολλά στη ζωή μου. Μετά από πολύ σκληρή δουλειά κατάφερα επιτέλους να περπατήσω και εκτός αυτού τα πήγαινα πάρα πολύ καλά στη δουλειά και ο παππούς μου όταν περήφανος για μένα. Το πήγαινα τόσο καλά που όλοι λέγανε ότι είμαι ένας απο τους καλύτερος ανερχόμενους επαγγελματίες στον κλάδο των επιχειρήσεων και τελευταία είχα δώσει και συνέντευξη σε ένα μεγάλο περιοδικό της Κορέας.
Όλα πήγαιναν καλά αλλά ήθελα ακόμα να βρω την Κατερίνα και να την κάνω να μετανιώσει που με πλήγωσε τόσο πολύ.
Απλώς έπρεπε να κάνω λίγες μέρες υπομονή.
Είχα πάει στα γραφεία της εταιρείας που ήθελε ο παππούς μου να αγοράσει ώστε να μιλήσουμε για τη συμφωνία.
Η εταιρεία σχεδίαζε και έφτιαχνε κοσμήματα και ήτανε μικρή με λίγους υπαλλήλους αλλά όλοι οι σχεδιαστές της ήτανε πολλά υποσχόμενοι για αυτό και ήθελε ο παππούς μου να την αγοράσει.
Η αλήθεια είναι ότι και εγώ ήθελα να την αγοράσω γιατί μου θύμιζε την Κατερίνα.
Κοιτούσα τα στοιχεία της εταιρείας μέχρι που έφτασα στους υπαλλήλους.
Είχα ζητήσει φάκελο για τον κάθε υπάλληλο χωριστά ώστε να μάθω όσα πιο πολλά γίνεται για αυτούς.
Ήξερα ότι σχεδιαστές είναι τρεις δύο άντρες και μία γυναίκα είδα τους φακέλους των ανδρών και τώρα ήταν η σειρά της γυναίκας και όταν τον άνοιξα παραλίγο να μου πέσει από τα χέρια.
Ήταν η Κατερίνα δεν υπήρχε φωτογραφία της μέσα στο φάκελο αλλά όλα τα στοιχεία της ήταν εκεί.
Και είχε σχεδιάσει μερικά από τα καλύτερα κομμάτια της εταιρείας.
Φώναξα τον Han Joon πού ήταν ο διευθυντής της εταιρείας.
Han Joon "πώς μπορώ να βοηθήσω?"
Yoongi "πια είναι αυτή?"
Han Joon "η Κατερίνα μία της καλύτερες σχεδιάστριες. Αλλά δουλεύει από το σπίτι δεν έρχεται ποτέ από την εταιρεία μόνο αν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος."
Yoongi "στο φάκελο λέει ότι πηγαίνει και στο πανεπιστήμιο."
Han Joon "ναι εδώ και ένα χρόνο."
Yoongi "πώς μπορείς να προσλάβεις κάποια η οποία δεν έχει τελειώσει καν το πανεπιστήμιο?"
Han Joon "γιατί η κοπέλα έχει τρομερό ταλέντο και όταν τελειώσει το πανεπιστήμιο είμαι σίγουρος ότι θα τη θέλουν πολύ για δουλειά."
Yoongi "θέλω οι υπάλληλοι μου να δουλεύουν στην εταιρεία και όχι από το σπίτι."
Μετά από λίγο ο Han Joon έφυγε και ήρθε ο Jin και εγώ του έδωσα το φάκελο.
Jin "πλάκα κάνεις? Πώς βρέθηκε εδώ?"
Yoongi "ότι ξέρες ξέρω ίσως τελικά αποφάσισε να έρθει να μείνει με το νονό της αλλά όπως και να έχει το κάνει πιο εύκολο για μένα να την εκδικηθώ."
Jin "αν μάθει όμως ότι θα αγοράσεις εσύ την εταιρεία ίσως παραιτηθεί."
Yoongi "δεν θα το μάθει. Θέλω να βρεις κάποιον ο οποίος θα πάρει τη θέση μου και θα κάνει ότι του λέω."
Jin "αυτό δεν είναι δύσκολο θα φέρω κάποιο διευθυντή από κάποια άλλη εταιρεία."
Yoongi "ωραία ήρθε η στιγμή για την εκδίκηση μου ώρα να πάρει τον πραγματικό άντρα που ήθελε."
Οι μέρες περάσανε γρήγορα ο Jin είχε βρει τον Ho Yul ο οποίος θα έκανε ότι του λέω σχετικά με το θέμα της Κατερίνας.
Και είχα φροντίσει η εξαγορά να γίνει με άλλο όνομα ώστε να μη μπορέσει να τη συνδυάσει με εμένα.
Και εγώ και ο Jin είχαμε αποφασίσει να κρατήσουμε αποστάσεις ώστε να μη δει κανέναν απο τους δύο μας.
Και τώρα είχε έρθει η μέρα για την πρώτη φορά που θα την έβλεπα μετά από δύο χρόνια.
Ο Ho Yul την είχε καλέσει στην εταιρεία ώστε να μιλήσουν και αυτή μετά από πολύ πίεση δέχτηκε να έρθει.
Ο Jin και εγώ ήμασταν στο δεύτερο όροφο της εταιρείας και είχαμε βάλει κάμερες στο γραφείο ώστε να μπορούμε να βλέπουμε τι γίνεται.
Η Κατερίνα ήρθε στην ώρα της και όταν μπήκε μέσα στο γραφείο η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει σαν τρελή γιατί ήξερα ότι είναι πλέον πολύ κοντά μου.
Όταν μπήκε στο γραφείο φορούσε μάσκα και περπατούσε πολυ σιγά.
Ho Yul "καλημέρα Κατερίνα. Χάρηκα για την γνωριμία."
Κατερίνα "και εγώ χάρηκα."
Ho Yul "είσαι καλά? Γιατί περπατάς τόσο σιγά?"
Κατερίνα "έχω ένα θεματάκι με τη μέση μου και με πονάει."
Ho Yul "κάτσε μην κουράζεσαι άλλωστε μόνο θα μιλήσουμε σήμερα."
Η Κατερίνα έκατσε απέναντί του και τον κοίταξε.
Ho Yul "αν θέλεις μπορείς να βγάλεις τη μάσκα δεν υπάρχει πρόβλημα."
Κατερίνα "προτιμώ να την κρατήσω."
Ho Yul "όπως θέλεις."
Κατερίνα "γιατί πράγμα θέλετε να μιλήσουμε?"
Ho Yul "σχετικά με τη δουλειά από το σπίτι θα προτιμούσα να έρχεσαι στην εταιρεία και να μη στέλνεις απλώς τα σχέδιά σου."
Κατερίνα "παρακολουθώ και μαθήματα στο πανεπιστήμιο και δεν θέλω να τα αφήσω οπότε αν είναι να επιλέξω κάτι θα επιλέξω το πανεπιστήμιο και όχι τη δουλειά."
Ho Yul "είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να το κανονίσουμε αυτό. Δεν χρειάζεται να χάσεις τα μαθήματα σου μπορούμε να βολέψουμε κάπως τις ώρες ώστε να έρχεσαι."
Κατερίνα "και πάλι θα πρέπει να αρνηθώ άρχισα να δουλεύω εδώ μόνο και μόνο γιατί μπορούσα να το κάνω από το σπίτι δεν μπορώ να έρχομαι κάθε μέρα."
Ho Yul "μπορείς να έρχεσαι τουλάχιστον όταν έχουμε κάποιο μεγάλο project?"
Κατερίνα "δηλαδή?"
Ho Yul "σε δύο εβδομάδες θα δοθούν βραβεία και μία ηθοποιός μα ζήτησε να τις σχεδιάσουμε κάποιο κόσμημα."
Κατερίνα "δυο εβδομάδες? Δεν γίνεται αυτό που λέτε δεν προλαβαίνουμε."
Ho Yul "ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου μιλήσε με τα καλύτερα λόγια για σένα θέλεις να μου πεις ότι δεν μπορείς να σχεδιάσεις ένα απλό κόσμημα?"
Κατερίνα "μπορώ άλλα ο χρόνος είναι λίγος. Και δεν είναι μόνο σχεδιασμός πρέπει να φτιαχτεί κιόλας"
Ho Yul "εσύ πρέπει μόνο να το σχεδιάσεις τα υπόλοιπα άστα σε μένα. Τι λες μπορείς να τα καταφέρεις ή να ψάξω κάποιον άλλον?"
Κατερίνα "μπορώ."
Ho Yul "θέλω όμως αυτές τις μέρες να έρχεστε στο γραφείο και να σχεδιάζεις δεν θέλω για κάποιο λόγο διαρέψουν τα σχέδιά σου."
Κατερίνα "δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο αλλά εντάξει θα έρχομαι στην εταιρεία όσο κρατάει αυτό το project αλλά μόνο τα απογεύματα μπορώ."
Ho Yul "κανένα πρόβλημα."
Μίλησαν ακόμα λίγο και η Κατερίνα έφυγε.
Jin "λοιπόν τι έχεις να πεις για όλα αυτά?"
Yoongi "το πρόβλημα με τη μέση της έχει επιδεινωθεί πάρα πολύ. Γιατί δεν πηγαίνει σε κάποιο γιατρό? Σχεδόν δεν μπορεί να περπατήσει."
Jin "δεν σε ρώτησα για αυτό. Τι θα κάνεις με το θέμα της εκδίκησης θα συνεχίσεις?"
Yoongi "φυσικά και ναι."
Jin "το ξέρεις ότι μπορεί να σε μισήσει μετά έτσι?" Θα την κάνεις να χάσει τη δουλειά της που αγαπάει τόσο πολύ."
Yoongi "και εγώ την αγαπούσα και με πλήγωσε με το χειρότερο τρόπο."
Jin " φοβάμαι ότι ίσως το μετανιώσεις."
Yoongi "δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο."
Jin "απλές θέλω να ξέρω αν είσαι σίγουρος για αυτό."
Yoongi "είμαι."
Jin " ωραία οπότε ξεκινάμε κανονικά με το σχέδιο."
Yoongi "ναι "
Η Κατερίνα λάτρευε να σχεδιάζει και ήθελε οσο τίποτα άλλο να σπουδάσει και εγώ θα φροντίζα να τα χάσει και τα δύο.....
KAMU SEDANG MEMBACA
Learning to love again...with you
Fiksi PenggemarΗ αγάπη σε βρίσκει ακόμα και τον πας για μία απλή δουλειά. Yoongi "η μοίρα μας ένωσε Κατερίνα. Ό,τι και να γίνει πάντα θα μας ενώνει." Μου τα έλεγε αυτά και με κοιτούσε στα μάτια και εγώ ήξερα ότι έχει δίκιο γιατί ότι και να έκανα για να μείνω μακρ...