12

8 4 0
                                    

Ο καιρός περνούσε πολύ γρήγορα και εγώ ακόμα δεν είχα καταφέρει να βρω δουλειά τουλάχιστον όχι κάποια που να με βολεύει. Ήθελα να δουλεύω πρωί ώστε να περνάω την υπόλοιπη μέρα με τον Yoongi και να διαβάζω για τις εξετάσεις.
Τα πράγματα με τον Yoongi όμως πήγαιναν από το καλό στο καλύτερο και για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό ήμουν πραγματικά ευτυχισμένη.
Σήμερα είχα σηκωθεί λίγο πιο νωρίς για να ψάξω πάλι για δουλειά και όταν γύρισα σπίτι κόντευε μεσημέρι.
Όταν όμως γύρισα σπίτι είχε επιστρέψει ο ki Sun και ο Jin μου είπε ότι θέλει να μου μηλισει.
Ο Yoongi ήταν ήδη στο γυμναστήριο για την φυσικοθεραπεία του και δεν μπόρεσα να τον δω πριν πάω να μιλήσω με τον Ki Sun.
Ο Yoongi και εγώ δεν είχαμε πει στον παππού του για την σχέση μας και εγώ φοβόμουν πώς θα το πάρει.
Όταν μπήκα στο γραφείο του ο Ki Sun κοιτούσε με σοβαρό ύφος κάτι χαρτιά μόλις με είδε όμως μου χαμογέλασε και ήρθε κοντά μου και με αγκάλιασε.
Ki Sun "το κάνεις κορίτσι μου?"
Κατερίνα "καλά. Εσείς?"
Ki Sun "πολύ καλά τώρα που είδα πόσο ευτυχισμένος είναι ο εγγονός μου χάρη σε εσένα."
Τον κοιτούσα χωρίς να μηλαω γιατί δεν ήξερα πώς να το του πω.
Ki Sun "Κατερίνα ηρεμήσε ο Yoongi μου είπε για εσάς."
Κατερίνα "συγνωμη."
Ki Sun "γιατί πράγμα ζητάς συγγνώμη?"
Κατερίνα "Με προσλάβατε για να προσέχω τον γιό σας και εγώ τα έφτιαξα μαζί του."
Ki Sun "έκανες κάτι παραπάνω Κατερίνα. Τον έκανες ευτυχισμένο και του έδωσες τη θέληση για τη ζωή. Τους τελευταίους μήνες ο Yoongi έχει ξαναβρεί το παλιό εαυτό του. Και η αλήθεια είναι ότι χαίρομαι που είστε μαζί."
Κατερίνα "δηλαδή δεν έχετε προβλήμα που είμαστε ζευγάρι? Όπως και να έχει δεν θεωρούμε και η κατάλληλη γυναίκα για τον εγγονό σας."
Ki Sun "τι πάει να πει δεν θεώρησε η κατάλληλη γυναίκα για αυτόν? Επειδή δεν έχεις χρήματα? Έχω εγώ αρκετά. Σου είπα για μένα έχει σημασία ότι τον βοήθησες και θέλω να ξέρω ότι θα τον αγαπάς και θα το φροντίζεις όλα τα άλλα λίγο με νοιάζουν."
Κατερίνα "τον αγαπώ και θα φροντίζω πάντα να είναι ευτυχισμένος."
Ki Sun "ωραία αυτό μου φτάνει. Τώρα πρέπει να συζητήσουμε το θέμα της δουλειάς. Ο Yoongi μου είπε ότι ψάχνεις για δουλειά και ό,τι αποφάσισες να συνεχίσεις τις σπουδές σου."
Κατερίνα "συγνώμη αλλά έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα δεν μπορώ να συνεχίσω να πληρώνομαι."
Ki Sun "το ξέρω και δεν πρόκειται να σε σταματήσω αλλά θέλω να ξέρεις ότι θα σε βοηθήσω όσο μπορώ."
Κατερίνα "το μόνο που θέλω είναι να συνεχίσω να μένω εδώ. Ώστε να αφήσω το σπίτι μου και με τη δουλειά να μπορώ να πληρώνω τα χρέη μου."
Ki Sun "κανένα προβλήμα έτσι κι αλλιώς δεν νομίζω να σε άφηνε να φύγεις ο Yoongi."
Κατερίνα "σας ευχαριστώ."
Ki Sun "θέλω να σου ζητήσω και μία χάρη."
Κατερίνα "ότι θέλετε?"
Ki Sun "θα σου πω κάτι που είμαι σίγουρος ότι ο Yoongi δεν σου το έχει πει. Όλοι οι γιατροί λένε ότι μπορεί να κάνει μία εγχείρηση η οποία θα τον βοηθήσει να περπατήσει αλλά υπάρχει μία μικρή πιθανότητα να μείνει παράλυτος σε όλο το σώμα και για αυτό το λόγο αρνείται να την κάνει. Θα ήθελα να του μιλήσεις δεν περιμένω να τον πείσεις αλλά ίσως τον κάνεις να το ξανασκεφτεί."
Κατερίνα "θα του μιλήσω αλλά η αλήθεια είναι ότι προσωπικά δεν με πειράζει αν είναι παράλυτος ή όχι αλλα για καλό δικό του θα προσπαθήσω να τον πείσω."
Ki Sun "πόσο χαίρομαι που εκείνη την ημέρα αποφάσισα να σταματήσω και να πάρω ένα καφέ. Αυτή η απόφαση άλλαξε τη ζωή του εγγονού μου."
Κατερίνα "και την δική μου."
Ο Ki Sun με ξανα αγκάλιασε και με φίλησε στο μάγουλο.
Μετά από λίγο ανέβηκα στο δωμάτιο του Yoongi και αυτός καθότανε μπροστά στο γραφείο του και εβλεπε κάτι στον υπολογιστή.
Πήγα κοντά του και έκατσα στην αγκαλιά του.
Κατερίνα "γιατί δεν μου είπες ότι θα μιλήσεις στον παππού σου?"
Ki Sun "γιατί ήθελα να του μιλήσω πρώτα μόνος σου αλλά δεν αμφέβαλα ποτέ ότι θα δεχτεί τη σχέση μας."
Κατερίνα "φοβόμουν τόσο πολύ αυτή τη στιγμή και τελικά δεν χρειαζόταν."
Yoongi "πιστεύω ότι ο παππούς μου ήξερε από την αρχή ότι εμείς οι δύο θα καταλήξουμε μαζί στο τέλος."
Κατερίνα "μου είπε και κάτι άλλο όμως που δεν το ήξερα."
Yoongi "τι?"
Κατερίνα "για την εγχείρηση."
Yoongi "σε παρακαλώ μην αρχίζεις και εσύ για αυτό το θέμα."
Κατερίνα "Yoongi δεν με νοιάζει αν περπατάς ή όχι σε αγαπάω όπως και να έχει.Αλλά δεν θα ήταν η καλύτερα για σένα να μπορείς να περπατάς? Η ζωή σου θα ήτανε πιο εύκολη."
Yoongi "υπάρχει όμως η πιθανότητα να μείνει παράλυτο όλο το σώμα μου και δεν το θέλω αυτό."
Κατερίνα " η πιθανότητα όμως είναι πολύ μικρή."
Yoongi "υπάρχει όμως και δεν θέλω να το διακινδυνεύσω. Θα σε πείραζε να περάσεις όλη την υπόλοιπη ζωή σου μαζί μου ενώ είμαι σε αυτή την κατάσταση?"
Κατερίνα "κάτσε περιμένε μήπως μου ζήτησες να σε παντρευτώ μόλις τώρα?"
Yoongi "αν σου πω ναι ποια θα είναι η απάντηση σου?"
Κατερίνα "λοιπόν πρώτον δεν με νοιάζει σου είπα αν περπατάς ή όχι. Όσο για την πρόταση ναι αλλά δεν θέλω να βιαστούμε θέλω να με αφήσεις πρώτα να τελειώσω με τις σπουδές μου."
Yoongi "θα περιμένω όσο θέλεις."
Κατερίνα "όσο για την εγχείρηση μπορείς να το ξανασκεφτείς? Δεν σου λέω να την κάνεις απλώς να το κοιτάξεις καλύτερα και να το σκεφτείς καλύτερα."
Yoongi "εντάξει θα το σκεφτώ αλλά δεν σου υπόσχομαι τίποτα."
Κατερίνα "αυτό μου φτάνει."
Yoongi "πρέπει να σου πω και εγω κάτι."
Κατερίνα "να τρομάξω?"
Yoongi "τον άλλο μήνα για δύο εβδομάδες πρέπει να πάω στην Σιγκαπούρη με τον παππού μου."
Κατερίνα "τον άλλον μήνα?"
Yoongi"ναι. Θα λείπω ακριβώς τις ημέρες που θα δίνεις εξετάσεις σου."
Κατερίνα "με στεναχωρεί που δεν θα είσαι εδώ αλλά για να πω την αλήθεια είναι καλύτερα. Έτσι θα μπορώ να διαβάζω χωρίς να έχω αντιπερισπασμούς."
Yoongi "ωραία και μόλις γυρίσω θα πάμε στην Κορέα για να δούμε τον νονό σου."
Του έδωσα ένα απαλό φιλί στο μάγουλο και έβαλα το κεφάλι μου στον ώμο του.
Κατερίνα " σε αγαπάω Yoongi."
Yoongi "και εγώ σε αγαπάω Κατερίνα."
Ήμουνα ευτυχισμένοι γιατί ήξερα ότι δίπλα του με περιμένει μία υπέροχη ζωή.........

Learning to love again...with youDonde viven las historias. Descúbrelo ahora