Πήγαινα σπίτι μετά από μία πολύ κουραστική μέρα είχα κάτσει στο εστιατόριο του νονού μου να τον βοηθήσω αφού δεν είχα να κάνω κάτι άλλο.
Μέσα σε δύο εβδομάδες είχε καταστραφεί ότι είχα παλέψει να αποκτήσω τα τελευταία 2 χρόνια.
Με είχαν απολύσει από τη δουλειά που τόσα αγαπούσα και δεν μπορούσα να βρω πουθενά αλλού γιατί κανείς δεν ήθελε να προσλάβει ένα άτομο το οποίο πουλάει τα σχέδιά του σε αυτόν που θα δώσει τα περισσότερα χρήματα ενώ έχει συμβόλαιο.
Το χειρότερο ήταν όμως όταν με απέβαλαν από το πανεπιστήμιο για τον ίδιο λόγο. Ήταν το όνειρο μου και δυσκολεύτηκα πολύ για να μπω και τώρα το έχασα και αυτό.
Για ακόμα μία φορά τα έχασα όλα και έπρεπε να βρω τη δύναμη να συνεχίσω και να κάνω μία καινούργια αρχή δεν ήξερα όμως αν έχω το κουράγιο για να κάνω.
Συνέχισα να περπατάω και έφτασα στο σημείο που ήθελα τόσο πολύ να δω σήμερα, στη διαφημιστική πινακίδα που είχαν τη φωτογραφία του Yoongi. Αυτή η φωτογραφία ήτανε εδώ σχεδόν ένα μήνα και δεν θα ξεχάσω ποτέ την πρώτη μέρα που την είδα το πώς ένιωσα και πώς μετά όλο το βράδυ έκλαιγα. Πήρα το περιοδικό που έδωσε τη συνέντευξη και το διάβασα και είδα ότι τα πηγαίνει πολύ καλά και μπορούσε επιτέλους να περπατήσει. Ήμουν πολύ χαρούμενη για αυτόν αλλά μου έλειπε πάρα πολύ.
Δεν ήθελα να τον χωρίσω αλλά μετά από ότι έγινε με το Γιάννη δεν μπορούσα να μείνω μαζί του,είχα ένα σακατεμένο πόδι και το πρόσωπο μου ήταν σε χειρότερη κατάσταση.
Δεν θα ξεχάσω πότε τα λόγια του Γιάννη την ώρα που μου σημάδευε το πρόσωπο "να δούμε αν πλούσιος γκόμενος σου θα θέλει ακόμα να είναι μαζί σου όταν δει το πρόσωπο σου".
Δεν ήθελα νά γίνω βάρος στον Yoongi για αυτό και τον χώρισα και τον πλήγωσα με το χειρότερο τρόπο.
Έμεινα μακριά του ώστε να μη με δει και η τελευταία φορά που τον είχα δει ήταν στα αεροδρόμιο όταν έφευγα για Κορέα και ευτυχώς αυτός δεν είχε καταφέρνει να με δει.
Τα τελευταία 2 χρόνια ήταν πολύ δύσκολα για μένα και ευτυχώς είχα το νονό μου και την οικογένεια του που με βοήθησαν πάρα πολύ.
Ο νονός μου μόλις έμαθε τι έγινε πήρε το πρώτο αεροπλάνο και ήρθε Θεσσαλονίκη και με βοήθησε πάρα πολύ. Αυτός ήταν που με πήγε σε ιδιωτική κλινική ώστε να μην μπορούν να με βρουν, αυτός κανόνισε να αδειάσει το σπίτι μου και ετοίμασε όλα τα χαρτιά για τα ταξίδι. Και για ένα χρόνο έμεινα μαζί του στο ίδιο σπίτι με την οικογένειά του και έκανε τα πάντα για να με βοηθήσει και συνεχίζει να το κάνει.
Όταν αποφάσισα να μετακομίσω και να μείνω μόνη ήρθε μαζί μου και ο γιος του νονού μου ο Jungkook για να μην είμαι μόνη και επειδή το σπίτι μου ήταν κοντά στο πανεπιστήμιο και έτσι πηγαίναμε μαζί κάθε φορά.
Ο Jungkook ήταν σαν αδερφός για μένα και συγκατοίκηση μας ήταν υπέροχη.
Τον αγαπούσα πάρα πολύ και ήμουνα η μόνη που είχε πει ότι είναι gay.
Όταν έφτασα στο σπίτι ο Jungkook με περίμενε και είχε ετοιμάσει φαγητό.
Κατερίνα "πώς ήταν σήμερα το πανεπιστήμιο?"
Jungkook "βαρετό χωρίς σε σένα.'
Κατερίνα "αν δεν καταφέρω να αποδείξω την αθωότητα μου θα πρέπει να συνηθίσεις."
Jungkook "έμαθες τίποτα?"
Κατερίνα "όχι. Πήγα και στην αστυνομία σήμερα και μου είπανε εφόσον δεν έχει γίνει καταγγελία από την εταιρεία δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Όσο και να προσπάθησα δεν μπόρεσα να βρω τρόπο. Κάποιος άλλος έκλεψε τα σχέδια αλλά δεν μπορώ να το αποδείξω."
Jungkook "και τι θα κάνεις τώρα?"
Κατερίνα "ειλικρινά δεν ξέρω αλλά θα συνεχίσω την προσπάθεια να αποδείξω την αθωότητα μου. Και θα συνεχίσω να ψάχνω για δουλειά. Ευτυχώς έχω αρκετά χρήματα στην άκρη και θα είμαι εντάξει για λίγο καιρό."
Jungkook "μα αυτά είναι τα χρήματα της εγχείρησης."
Κατερίνα "θα πρέπει να ξεχάσω την εγχείρηση για την ώρα."
Jungkook "Κατερίνα....."
Κατερίνα "ας αφήσουμε αυτό το θέμα για πες μου γνώρισες κανένα σήμερα?"
Jungkook "μπα είναι δύσκολο να γνωρίσεις ένα καλό άντρα που να μη θέλει μόνο το σεξ."
Κατερίνα "και από πότε σε ενδιαφέρει κάτι παραπάνω?"
Jungkook "νομίζω ότι ήρθε ο καιρός επιτέλους να κάνω κάποιες σοβαρή σχέση."
Κατερίνα "σου εύχομαι να τα καταφέρεις."
Έτσι ήταν η σχέση μας τα λέγαμε όλα μεταξύ μας μου έλεγε για όλα τα αγόρια που γνώρισε και εγώ του είχα πει τα πάντα για τον Yoongi.
Είχαμε τελειώσει το φαγητό μας και πλέναμε τα πιάτα όταν χτύπησε το κουδούνι.
Κατερίνα "πάω εγώ να ανοίξω."
Πήγα με δυσκολία στην πόρτα και όταν την άνοιξα ένιωσα να χάνω τι είχε κάτω από τα πόδια μου.
Κατερίνα "Yoongi......."
STAI LEGGENDO
Learning to love again...with you
FanfictionΗ αγάπη σε βρίσκει ακόμα και τον πας για μία απλή δουλειά. Yoongi "η μοίρα μας ένωσε Κατερίνα. Ό,τι και να γίνει πάντα θα μας ενώνει." Μου τα έλεγε αυτά και με κοιτούσε στα μάτια και εγώ ήξερα ότι έχει δίκιο γιατί ότι και να έκανα για να μείνω μακρ...