Είχα να περάσει τρεις μήνες από το χωρισμό με την Κατερίνα και σήμερα ήταν η βραδιά που θα έπαιρνε το βραβείο της.
Μπορεί να μην είμασταν μαζί αλλά είχα καταφέρει να τη βλέπω έστω από μακριά. Τον τελευταίο μήνα όμως δεν τα ειχα καταφέρει γιατί είχε μπει στο νοσοκομείο να κάνει την πλαστική στο πρόσωπο της. Δεν με αφήνε να τη βλέπω αλλά εγώ ήμουνα κάθε μέρα εξω από το δωμάτιο της σε περίπτωση που χρειαστεί κάτι.
Από τη μέρα όμως που βγήκε από το νοσοκομείο δεν είχα καταφέρει να τη δω καθόλου Σήμερα θα την έβλεπα όμως γιατί ήταν η μέρα θα έπαιρνε το βραβείο της και ήξερα ότι δεν θα ήθελε να το χάσει αυτό.
Είχαμε κάτσει στο τραπέζι μαζί με το Jin και την περιμέναμε να έρθει μαζί με τον Jungkook.
Είχα μεγάλη αγωνία και όταν την είδα να μπαίνει στην αίθουσα έμεινα άφωνος και η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει σαν τρελή. Είχε πιάσει τα μαλλιά της κοτσίδα,φορούσε ένα υπέροχο ροζ φόρεμα που έφτανε μέχρι τα γόνατα της, το βάψιμο της ήταν απαλό και το σημάδι από το πρόσωπο της είχε χαθεί. Είχα μείνει να άφωνος να την κοιτάω από πάνω ως κάτω. Για μένα η Κατερίνα ήταν και πριν όμορφη αλλά σήμερα έδειχνε διαφορετική ποιο σίγουρη πιο δυναμική ήταν σαν την Κατερίνα που είχα γνωρίσει πριν από τρία χρόνια.
Η βραδιά κύλησε πολύ όμορφα δυστυχώς όμως η Κατερίνα δεν μου μιλούσε αλλά πολλές φορές μου χαμογέλασε.
Η ώρα είχε περάσει και πολλά ζευγάρια χορεύανε στην πίστα όταν εγώ γύρισα και κοίταξα την Κατερίνα.
Yoongi "θέλεις να χορέψουμε?"
Κατερίνα "Νάι."
Και σηκωθήκαμε και πήγαμε στην πίστα.
Χορεύαμε αγκαλιά όταν την κοίταξα.
Yoongi "Κατερίνα...."
Κατερίνα "όχι Yoongi ας το αφήσουμε όλα για τώρα σήμερα ας απολαύσουμε απλώς στη βραδιά."
Έβαλε το κεφάλι στο στήθος μου και με αγκάλιασε από τη μέση και την αγκάλιασα και εγώ. Τουλάχιστον για σήμερα ήθελα να απολαύσω την αγκαλιά της. Χορεύαμε μέχρι που σταμάτησε η μουσική και πήγαμε στο τραπέζι.
Ήταν αργά το βράδυ όταν η Κατερίνα έφυγε χωρίς να πει σε κανένα μας τίποτα και απογοητεύτηκα για ακόμα μία φορά γιατί νόμιζα ότι σήμερα τουλάχιστον θα μιλούσαμε.
Όταν πήγα στο σπίτι ένιωθα απογοητευμένος και δεν ήξερα τι πρέπει να κάνω από δω και πέρα όταν ξαφνικά χτύπησε το κουδούνι.
Δεν ήθελα να ανοίξω αλλά τελικά το έκανα. Πήγα στην πόρτα και με το από την άνοιξα η Κατερίνα έπεσε στην αγκαλιά μου και άρχισε να με φιλάει στο στόμα.
Εγώ μετά από λίγο τη σταμάτησα και την κοίταξα.
Yoongi "Κατερίνα τί κάνεις?"
Κατερίνα "μην πεις τίποτα σήμερα θέλω απλώς να μου κάνεις έρωτα."
Κόλλησε το κορμί της πάνω μου και άρχισε να με φιλάει στο λαιμό και εγώ ενώ ήξερα ότι αυτό είναι λάθος δεν μπόρεσα να κρατηθώ και αφού την σήκωσα στην αγκαλιά μου την κόλλησα στον τοίχο και άρχισα να τη φιλάω.
Την φιλούσα και αυτή τύλιξε τα πόδια της γύρω από την μέση μου και η περιοχή της ακουμπούσε πάνω στο μόριό μου. Είχα αρχίσει ήδη να ερεθίζομαι όταν αυτή άρχισε να τρίβετε πάνω μου κάνοντάς με να αφήσω ένα δυνατό βογγητο.
Συνέχισα να την φιλάω και άρχισα να πηγαίνω προς το κρεβάτι και όταν φτάσαμε αυτή κατέβηκε από την αγκαλιά μου και έβγαλε το φόρεμα της. Είχε μείνει μόνο με τα εσώρουχα και εγώ αφού κοίταξα το υπέροχο κορμί της για λίγα δευτερόλεπτα έβγαλα και τα δικά μου ρούχα.
Όταν τελείωσα η Κατερίνα αφού έβαλε τα χέρια της στα μπράτσα μου με σκούντηξε να πέσω στο κρεβάτι και ανέβηκε πάνω μου. Μου έδωσε ένα απαλό φιλί στο μάγουλο και άρχισε να με φιλάει στο στόμα και να κατεβαίνει προς τα κάτω στο λαιμό μου και εκείνη τη στιγμή ένιωσα το χέρι της να πιάνει την στύση μου και να παίζει μαζί της. Το χέρι της ήταν απαλό και αυτό με τρέλανε ακόμα περισσότερο. Μόνο το άγγιγμα της ήταν ικανό να με κάνει να τελειώσω για αυτό και την σταμάτησα και την γύρισα και τώρα ήμουνα εγώ πάνω της. Την κοίταξα στα μάτια και άρχισα να παίζω με την περιοχή της μέχρι που έβαλα ένα δάχτυλο μου μέσα της και αυτή άρχισε να βογκάει από την απόλαυση. Είχε πιάσει τα μπράτσα μου και τα έσφιγγε και εγώ έβαλα και δεύτερο δάχτυλο μέσα της και άρχισα να παίζω πιο δυνατά μαζί της. Και οι δύο τρέμαμε και ξαφνικά η Κατερίνα με κοίταξε.
Κατερίνα "θέλω να σε νιώσω μέσα μου."
Της χαμογέλασα και σηκώθηκα στα γόνατα και αφού έβαλα προφυλακτικό άνοιξα τα πόδια της, μπήκα ανάμεσα τους, την έπιασα από τη μέση και άρχισα να μπαίνω μέσα της σιγά-σιγά. Είχα μπει ολόκληρος μέσα της μέσα της όταν ξαφνικά αυτή με έπιασα απο το χέρι και σηκώθηκε και έκατσε στην αγκαλιά μου κάνοντάς με να πάω ποιο βαθιά μέσα της. Ήμουνα όρθιος στα γόνατα με την Κατερίνα στην αγκαλιά μου να έχει τυλίξει στα πόδια της γύρω από τη μέση.
Αυτη η στάση με έχει φέρει στα όρια μου και δεν άντεξα και την έπιασα από το ποπουδάκι και άρχισα να μπενω βγαίνω μέσα της γρήγορα και δυνατά. Η Κατερίνα τύλιξε τα χέρια της γύρω από το λαιμό μου και αφού με αγκάλιασε άρχισε να μου δαγκώνει απαλά το αυτί.
Αυτο με έκανε να μην μπορώ να αντέξω άλλο και άρχισα να μπαίνω δυνατά μέσα της κάνοντάς μας να βογκάμε και οι δύο δυνατά. Και την τελευταία φορά που μπήκα μέσα τής τελείωσα κάνοντάς την να τελειώσει και αυτή.
Την κρατούσα χωρίς να βγω από μέσα της και αυτή με έσφιγγε ακόμα στην αγκαλιά της.
Μετά από λίγο σηκώθηκε από πάνω μου και ξάπλωσε στο κρεβάτι και τράβηξε και μένα δίπλα της.
Κατερίνα "θέλω να κοιμηθούμε αγκαλιά σήμερα όπως παλιά."
Την αγκάλιασα και αυτή η έκλεισε τα μάτια της και κάπως έτσι μας πήρε και τους δύο ύπνος.
Δεν ξέρω πόση ώρα κοιμόμουν αλλά όταν άνοιξα τα μάτια μου είχε αρχίσει να ξημερώνει και η Κατερίνα δεν ήταν στην αγκαλιά μου.
Σηκώθηκα από τα κρεβάτι και άρχισα να την ψάχνω αλλά δεν ήτανε πουθενά στο σπίτι μέχρι που είδα ένα σημείωμα της πάνω στο τραπέζι και πήγα να το διαβάσω.
"Τώρα πρέπει να αποδείξεις πόσο με αγαπάς"...............
YOU ARE READING
Learning to love again...with you
FanfictionΗ αγάπη σε βρίσκει ακόμα και τον πας για μία απλή δουλειά. Yoongi "η μοίρα μας ένωσε Κατερίνα. Ό,τι και να γίνει πάντα θα μας ενώνει." Μου τα έλεγε αυτά και με κοιτούσε στα μάτια και εγώ ήξερα ότι έχει δίκιο γιατί ότι και να έκανα για να μείνω μακρ...