3

11 7 0
                                    

Η Κατερίνα έφυγε και έγω γύρισα και κοίταξα τον παππού μου.
Yoongi "δεν την θέλω."
Ki Sun "δεν με νοιάζει."
Yoongi "υποσχέθηκα παππού ότι δε  θα ξανακάνω βλακεία."
Ki Sun "και εγώ σου είπα ότι δεν σε πιστεύω και αφού δεν θέλεις να γυρίσεις στην Κορέα θα πρέπει να δεχτείς αυτή την απόφαση μου."
Yoongi "την πληρώνεις για να γίνει φίλη μου παππού. Πιστεύεις ότι είναι σωστό?"
Ki Sun "όχι. Αλλά είμαι η μόνη λύση που έχω."
Yoongi "να δω πόσο θα αντέξει όμως."
Ki Sun "δυστυχώς για σένα μάλλον πάρα πολύ. Έχει πολύ ανάγκη τη δουλειά και αυτά τα χρήματα οπότε θα ανοιχτεί όποια τρελά και να κάνεις."
Yoongi"αυτό θα το δούμε."
Έφυγα από το γραφείο του παππού μου θυμωμένος και πήγα στο δωμάτιο μου.
Πήρα το τηλέφωνό μου και κάλεσα τον Jin.
Yoongi "έλα στο δωμάτιό μου τώρα."
Και έκλεισα το τηλέφωνο χωρίς να πω τίποτα άλλο.
Έπρεπε να διώξω την Κατερίνα αλλά πρώτα έπρεπε να μάθω για αυτήν ότι μπορούσα.
Δεν μπορούσα να πιστέψω τον τρόπο με τον οποίο μου μίλησε.
Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι με  άγγιξε και πάνω από όλα οτι τόλμησε να με φιλήσει.
Έπιασα το μάγουλο στο σημείο που με φίλησε και εκείνη στιγμή η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει σαν τρελή.
Jin "τι έγινε και με φώναξες?"
Ο Jin είχε μπει στο δωμάτιο και δεν τον είχα κάν καταλάβει.
Yoongi "ήξερες για την Κατερίνα?"
Jin "ναι. Μου χει μιλήσει ο παππούς για αυτήν πριν από λίγες μέρες."
Yoongi "θέλω να μάθω τα πάντα για αυτήν."
Jin "λυπάμαι δεν μπορώ να σε βοηθήσω σε αυτό."
Yoongi "γιατι?"
Jin "μου το απαγόρευσε ο παππούς σου. Μου είπε ότι αν θέλεις να μάθεις για αυτή θα πρέπει να το κάνεις ρωτώντας την."
Yoongi "για μένα δουλεύεις Jin όχι για τον παππού μου."
Jin "το ξέρω αλλά δεν πρόκειται να τα βάλω με τον παππού σου."
Yoongi "η γυναίκα είναι τρελή. Τόλμησε να με αγγίξει και να ......"
Jin "να τι??"
Yoongi "να με φιλήσει."
Ο Jin άρχισε να γελάει.
Jin "ανυπομονώ να τη γνωρίσω."
Yoongi "δεν χάνεις και τίποτα."
Jin "είναι όμορφη?"
Yoongi "όχι."
Jin "τώρα λες ψέματα. Ο παππούς σου μου είπε ότι είναι πολύ ωραία και γλυκιά κοπέλα."
Yoongi "γλυκιά αυτή??"Ας γελάσω."
Jin "δηλαδή θες να μου πεις ότι αν σου δοθεί η ευκαιρία δεν θα κοιμηθείς μαζί της?"
Yoongi  "φυσικά και όχι. Δεν μου αρέσουν οι γυναίκες σαν την Κατερίνα. Είναι κοντή, λίγο γεματούλα και τα μαλλιά της είναι κοντά ακριβώς το αντίθετο από αυτό που μου αρέσει."
Jin "αν τόλμησε να σε φιλήσει χωρίς να σε ξέρει καν φαντάσου την πώς θα είναι στο κρεβάτι."
Yoongi "δεν έχει σημασία αυτό. Στην κατάσταση μου δεν μπορώ να σκέφτομαι κάτι τέτοιο."
Jin "παράλυτος είσαι Yoongi όχι ανίκανος."
Yoongi "γιατί μιλάμε πως θα είναι στο κρεβάτι? Εγώ θέλω να την κάνω να φύγει."
Jin "δεν νομίζω να τα καταφέρεις μαζί της από ότι ξέρω έχει μεγάλη ανάγκη τα χρήματα οπότε μάλλον θα σε ανεχτεί."
Yoongi "να δούμε για πόσο."
Jin "τέλος πάντων είναι η ώρα για την φυσικοθεραπεία σου. Πρέπει να πάμε κάτω."
Έπιασε το καρότσι και με οδήγησε στο γυμναστήριο του σπιτιού.
Και εγώ προσπαθούσα να σκεφτώ τρόπους με τους οποίους θα κάνω την Κατερίνα να φύγει.....
Το βράδυ πέρασε γρήγορα και εγώ φρόντισα να ξυπνήσω νωρίς ώστε να είμαι κάτω όταν θα έρθει η Κατερίνα.
Ο Jin ηρθε να με πάρει από το δωμάτιό μου και μου είπε ότι η Κατερίνα  είχε έρθει ήδη και ότι ήταν στο γραφείο του παππού μου.
Yoongi "γιατί στο καλό ήρθε τόσο νωρίς?"
Jin "δεν ξέρει είπε μόνο ότι ξύπνησε νωρίς και πήρε ταξί για να έρθει."
Yoongi "πάμε και εμείς στο γραφείο."
Όταν φτάσαμε στο γραφείο μπήκαμε και οι δύο μέσα και η Κατερίνα είχε ήδη υπογράψει το συμβόλαιο και ο παππούς μου το έβαζε στο χρηματοκιβώτιο.
Όταν μπήκαμε στο γραφείο σταματήσαν να μιλάνε οι δυο τους αλλά πρόλαβα να ακούσω μία πρόταση του παππού μου "όσο μένεις αυτό το σπίτι είσαι ασφαλης δεν χρειάζεται να ανησυχείς.."
Yoongi "ασφαλής?"
Ki Sun "τι έγινε μικρέ πώς και ξύπνησες τόσο νωρίς?"
Yoongi "ήθελα να καλωσορίσω την καινούργια κάτοικο του σπιτιού μας. Καλώς ήρθες στο σπίτι μας κοντή."
Η Κατερίνα με κοίταξε και ήρθε κοντά μου και έβαλε τα χέρια της πάνω στην καρέκλα το ένα δεξιά και το αριστερά.
Κατερίνα "μπορεί να είμαι κοντή αλλά μπορώ να σε τρελάνω αν θέλω."
Με είχε πλησιάσει τόσο πολύ που νόμιζα ότι θα με ξαναφιλήσει και εκείνη τη στιγμή πρόσεξα τα μάτια της στην κόκκινα σαν να μην είχε κοιμηθεί όλο το βράδυ.
Κατερίνα "γιατί κοκκίνησες? Μήπως θέλεις να σε ξαναφιλήσω?"
Yoongi "είσαι τρελή φυσικά και όχι."
Προσπάθησα να απομακρυνθώ από αυτή αλλά είχε πιάσει το καροτσάκι μου και δεν το άφηνε και τότε πρόσεξα τα χέρια της. Ο ένας καρπός της ήταν μελανιασμένος σαν κάποιος να τον είχε πιάσει και να τον είχε σφίξει η Κατερίνα κατάλαβε ότι το είδα και αφού με άφησε κατευθείαν τράβηξε το μανίκι της ώστε να μη φαίνεται το σημάδι.
Κατερίνα "εσύ πρέπει να είσαι ο Jin?"
Πήγε προς τον Jin και του έδωσε το χέρι της.
Jin "ναι εγώ είμαι αυτός. Χαίρομαι που σε γνωρίζω. Επιτέλους βρέθηκε το άτομο που θα την πει στον φίλο μου χωρίς να φοβηθεί."
Κατερίνα "συγνώμη για αυτό που θα πω αλλά δεν έχω να φοβηθώ κάτι από τον φίλο σου ένα απλό κακομαθημένο παιδάκι είναι."
Ki Sun "λοιπόν φτάνει με τα πειράγματα. Κατερίνα εγώ το βράδυ θα φύγω για Σιγκαπούρη οπότε αναλαμβάνεις εσύ. Αν χρειαστείς κάτι ο Jin θα σε βοηθήσει."
Κατερίνα "εντάξει."
Jin "Κατερίνα σου έχω ετοιμάσει ένα πρόγραμμα σχετικά με το τι κάνει ο Yoongi όλη την ημέρα. Θέλω να το δεις και να μου πεις αν έχεις κάποια απορία."
Κατερίνα "ναι θα το δω αμέσως τώρα."
Yoongi "όχι τώρα πρώτα να πας στο δωμάτιό σου,να το δεις και να αφήσεις τα πράγματά σου."
Την κοιτούσα και ήξερα ότι αυτό που τις έχω ετοιμάσει σίγουρα δεν θα τις αρέσει.
Yoongi "ξέρεις κανόνισα το δωμάτιό σου να είναι δίπλα στο δικό μου. Για να μπορείς να έρχεσαι κατευθείαν όταν σε χρειάζομαι χωρίς να χρειαστεί να σε περιμένω."
Κατερίνα "μην ξεχνάς ότι είμαι εδώ για να σου κάνω παρέα και όχι να σε υπηρετώ."
Yoongi "και να με βοηθήσεις στα δύσκολα και εγώ ο καημένος σχεδόν κάθε βράδυ βλέπω εφιάλτες οπότε θα πρέπει να με παρηγορείς."
Κατερίνα "τότε ίσως είναι καλύτερα να κοιμόμαστε μαζί.  Θα κοιμάσαι στην αγκαλιά μου και εγώ θα σε παρηγορώ όταν βλέπεις εφιάλτες."
Yoongi "είσαι τρελή? Τι λες?"
Κατερίνα "τι έγινε φοβάσαι να κοιμηθείς μαζί μου? Δεν χρειάζεται να ανησυχείς δεν δαγκώνω. Πολύ!!"
Με κοίταξε και μου χαμογέλασε
Κατερίνα "σε ευχαριστώ πάντως μου έκανες την ζωή πιο εύκολη με αυτό. Έτσι θα μπορώ να σε ελέγχω όποτε θέλω."
Την κοιτούσα και χωρίς να το θέλω την σκέφτηκα γυμνή δίπλα μου στο κρεβάτι.
Yoongi "βγες από το μυαλό μου."
Αυτό το είπα κάπως δυνατά και γύρισαν και με κοίταξαν και οι τρεις.
Yoongi "πεινάω. Πάω να φάω πρωινό."
Και έφυγα από το γραφείο του παππού μου χωρίς να τους πω κάτι άλλο.
Κανόνισα να πάρει το δίπλα δωμάτιο  για να την τρομάξω αλλά αυτή έδειξε να το χαίρετε.
Αλλά δεν ανησυχούσα είχα και άλλο σχέδιο στο μυαλό μου το οποίο σίγουρα θα την έκανε να φύγει........

Learning to love again...with youWhere stories live. Discover now