Είχαν περάσει σχεδόν δύο εβδομάδες που ήμασταν πάλι μαζί με την Κατερίνα και ήταν υπέροχες και οι δύο. Φρόντιζα να περνάω όσο περισσότερο χρόνο γίνεται μαζί της και σχεδόν κάθε βράδυ κοιμόμαστε μαζί. Είχα αποφασίσει να μην της πω τίποτα για ότι έκανα τον τελευταίο καιρό αλλά έκανα τα πάντα για να τα διορθώσω. Είχα καταφέρει ήδη να την πάρουν πίσω στο πανεπιστήμιο κάνοντας μία δωρεά και τους είχα ζητήσει να να μη μάθει ποτέ η Κατερίνα ότι ήμουνα η αιτία για την επιστροφή της. Προσπαθούσα να διορθώσω και το θέμα με τη δουλειά της αλλά αποφάσισα να αφήσω να περάσει λίγος καιρός ώστε να μη φανεί ύποπτο. Παρόλα αυτά όμως ήταν ευτυχισμένη με την επιστροφή της στο πανεπιστήμιο.
Σήμερα ήτανε Παρασκευή και η Κατερίνα και ο Jungkook μας είπαν ότι δεν θα μπορέσουμε να βρεθούμε γιατί θα βοηθούσαν τον νονό της στο εστιατόριο για αυτό ο Jin και εγώ αποφασίσαμε να ψάξουμε επιτέλους για σπίτι.
Μετά από πολλές ώρες καταφέραμε να βρούμε δύο διαμερίσματα τα οποία βρισκόταν σε μία πολυκατοικία πολύ κοντά στο σπίτι της Κατερίνας και μάλιστα το ένα ήταν απέναντι από το άλλο.
Ο Jin κανόνιζε το τελευταία διαδικαστικά και εγώ ήμουν στο διαμέρισμα μου και κοιτούσα από το παράθυρο. Ήταν στον 8 όροφο και η θέα ήταν απίστευτη και ήξερα ότι αρέσει πολύ στην Κατερίνα.
Jin "είμαι στο πολύ τυχεροί αυτά τα διαμερίσματα είναι καταπληκτικά και σε πολύ ωραίο σημείο."
Yoongi "και πολύ κοντά στο σπίτι της Κατερίνας."
Jin "μόνο να πάρουμε έπιπλα έμεινε."
Yoongi "αύριο το πρωί σκοπεύω με πω την Κατερίνα να πάμε μαζί να διαλέξουμε."
Jin "ωραία ιδέα θα πω και εγώ στον Jungkook."
Yoongi "τα πάτε πολύ καλά τελικά οι δυο σας."
Jin "ναι. Ο μικρός είναι απίθανος και έχω αρχίσει να τον ερωτεύομαι."
Yoongi "χαίρομαι πάρα πολύ για σένα σου αξίζει όλη η ευτυχία του κόσμου."
Jin "από δω και πέρα πρέπει να ξεχάσουμε όλα τα λάθη του παρελθόντος και να κάνουμε τα πάντα να είμαστε όλοι ευτυχισμένοι."
Yoongi "αυτό έχω σκοπό να κάνω."
Jin "τι θέλεις να κάνουμε τώρα? Πάμε να φάμε κάτι?"
Yoongi "ναι τι λες θα πάω στο εστιατόριο του Jungkook?"
Jin "ίσως δεν πρέπει. Ξέρεις πώς νιώθει ο νονός της για σένα άσε που δεν ξέρει ότι ο Jungkook είναι gay. Δεν θέλω να γίνει καμία βλακεία."
Η Κατερίνα μου είπε ότι ο νονός της δεν με πολύ συμπαθούσε γιατί θεωρούσε ότι δεν την αγαπούσα πραγματικά γιατί όταν μου είπε να χωρίσουμε έφυγα χωρίς να την ψάξω και να μάθω την πραγματική αλήθεια.
Yoongi "πρέπει να μιλήσω μαζί του αν θέλω να έχω μέλλον με την Κατερίνα και εσύ μην ορμίξεις στον μικρό με το που μπούμε μέσα. Άλλωστε δεν χρειάζεται να καταλάβει ότι είμαστε εκεί μπορούμε να βάλουμε μάσκες πάλι."
Jin "την πρώτη φορά που πήγαμε ήμασταν τυχεροί γιατί ήρθαν οι φίλοι του και ήταν απασχολημένος δεν νομίζω να είμαστε το ίδιο τυχεροί και αυτή τη φορά."
Yoongi "θέλω να δω την Κατερίνα. Εσένα δεν σου έλειψε ο Jungkook?"
O Jin με κοίταξε λίγο και μετά από μισή ώρα μπαίναμε στο εστιατόριο.
Κάτσαμε σε ένα τραπέζι και σχεδόν αμέσως ήρθε ο Jungkook να μας πάρει παραγγελία.
Jungkook "τι δουλειά έχετε εδώ? Το ξέρετε πόσο επικίνδυνο είναι? Ειδικά για τον Yoongi."
Yoongi "κάποια στιγμή θα πρέπει να μηλισω μαζί του."
Jungkook " το ξέρω αλλά καλύτερα θα ήταν να προετοιμάσει πρώτα το πεδίο η Κατερίνα."
Bae Soo "όσο και να με προετοιμάσει δεν νομίζω ότι θα δεχτώ πότε την σχέση σας "
Και οι τρεις τρομάξαμε γιατί δεν είχαμε καταλάβει ότι είχε έρθει δίπλα μας και μαζί του ήταν και η Κατερίνα.
Κατερίνα"νονε ηρεμήσε."
Bae Soo "να ηρεμήσω? Μετά από ό,τι σου? έκανε δεν υπάρχει περίπτωση."
Κατερίνα "το ξέρεις ότι δεν φταίει."
Bae Soo "για μένα φταίει. Όλα αυτά τα χρόνια δεν σε έψαξε αν αγαπούσε όπως έλεγε δεν θα σε άφηνε τόσο εύκολα."
Κατερίνα "εγώ τον έδιωξα μακριά μου και το ξέρεις πολύ καλά. Και ξέρεις επίσης πόσο πολύ τον αγαπάω."
Γύρισα και κοίταξε την Κατερίνα μου έχει ξαναπεί σε αγαπώ αλλά πρώτη φορά το δήλωνε έτσι και εγώ ήξερα πως ότι και να γίνει έπρεπε να κερδίσω τον νονό της.
Bae Soo "έλα μαζί μου. Πρέπει να μιλήσουμε οι δυο μας."
Κατερίνα "νονε...."
Bae Soo "μην ανησυχείς δεν πρόκειται να κάνω κάτι κακό απλός θέλω να μιλήσω μόνος μαζί του."
Τελικά τον ακολούθησα χωρίς να φέρω αντίρρηση και με οδήγησε σε ένα μικρό γραφείο που υπήρχε στο εστιατόριο.
Bae Soo "λοιπόν σε ακούω. Τι έχεις να πεις για να δικαιολογήσεις τον εαυτό σου?*
Yoongi "τίποτα. Ότι και να πω θα είναι χαζή δικαιολογία. Φταίω γιατί δεν την έψαξα. Φταίω γιατί την άφησα μόνη εάν δεν το είχα κάνει αυτό τίποτα δεν θα είχε συμβεί. Το μόνο που μπορώ να κάνω τώρα είναι να σου ορκιστώ ότι από δω και πέρα δεν πρόκειται να την ξαναπληγώσω και θα κάνω τα πάντα ώστε να είναι ευτυχισμένη."
Bae Soo "δηλαδή είσαι διατεθειμένος να μείνεις μαζί της παρόλο τα προβλήματα της?"
Yoongi "δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα. Την Κατερίνα αγάπησα και όχι τα πόδια της ή την εμφάνιση της."
Bae Soo "αν θέλεις να δεχτώ τη σχέση σας θα πρέπει να την πείσεις να κάνει της εγχειρήσεις. Μη με παρεξηγείς αλλά θέλω να έχει μία φυσιολογική ζωή την οποία δεν μπορεί να την έχει όσο είναι έτσι. Δεν ξέρεις πόσες φορές έχει κλάψει εξαιτίας κάποιον ατόμων που την κοίταξαν περίεργα."
Yoongi "δεν νομίζω να δεχτεί τη βοήθεια μου σε αυτό το θέμα αλλά θα κάνω ότι μπορώ."
Bae Soo "ωραία αλλά να ξέρεις ότι θα σε παρακολουθώ και στο πρώτο λάθος που θα κάνεις έχεις φύγει από τη ζωή της."
Εκείνη τη στιγμή ανακουφίστηκα μπορεί να μην τον είχα κερδίσει τελείως αλλά ήμουνα σε καλό δρόμο.
Bae Soo "πάμε τώρα έξω πρέπει να μιλήσω και με το φίλο σου που γλυκό κοιτάζει ο γιος μου."
Όταν τον άκουσα να το λέει αυτό σοκαρίστηκα και αυτός το κατάλαβε.
Bae Soo "τι νόμιζες ότι δεν ξέρω για τον γιό μου?"
Yoongi "ναι."
Bae Soo "περίμενα να βρει τον θάρρος να μου το πει μόνος του αλλά νομίζω ότι υπομονή μου τελείωσε είναι καιρός να αποκαλυφθεί το μυστικό του."
Yoongi "πάντως να ξέρετε ότι ο Jin είναι από τα καλύτερα άτομα που υπάρχουν στον κόσμο."
Bae Soo "το ξέρω. Η Κατερίνα μόνο με τα καλύτερα λόγια μου έχει μιλήσει για αυτόν και δεν έχω πρόβλημα με την στη σχέση τους απλώς δεν θέλω να κρύβονται. Τις τελευταίες 2 εβδομάδες και τα δύο παιδιά μου πραγματικά ευτυχισμένα και αυτό για μένα είναι το παν."
Είσαι κοντά μου και με έπιασε από τον ώμο.
Bae Soo "πάμε τώρα έξω και μην πεις τίποτα στα αγόρια."
Yoongi "εντάξει."
Οταν βγήκαμε έξω η ώρα ειχε περάσει και το εστιατόριο είχε αδειάσει πια.
Πήγαμε στο τραπέζι και εκεί μας περίμεναν οι υπόλοιποι και εγώ σκεφτόμουν αν πρέπει να προειδοποιήσω τον Jin για αυτό που τον περιμένει.......
YOU ARE READING
Learning to love again...with you
FanfictionΗ αγάπη σε βρίσκει ακόμα και τον πας για μία απλή δουλειά. Yoongi "η μοίρα μας ένωσε Κατερίνα. Ό,τι και να γίνει πάντα θα μας ενώνει." Μου τα έλεγε αυτά και με κοιτούσε στα μάτια και εγώ ήξερα ότι έχει δίκιο γιατί ότι και να έκανα για να μείνω μακρ...