Ξύπνησα στην αγκαλιά του Yoongi και μου φαινόταν απίστευτο αυτό που είχε γίνει εχθές.
Όταν άνοιξα την πόρτα και τον είδα η καρδιά μου κόντεψε να εκραγεί και όλο το χθεσινό βράδυ θα μου μείνει αξέχαστο. Δεν ήταν το ότι κάναμε έρωτα ήταν ο τρόπος που μου έκανε έρωτα ήταν σαν να προσπαθεί να μου δείξει όλη την αγάπη του.
Αφού τον κοίταξα λίγο ακόμα αποφάσισα να σηκωθώ και να πάω να κάνω πρωινό αλλά όταν άρχισα περπατάω συνειδητοποίησα ότι το πόδι μου με πονάει περισσότερο από άλλες φορές πιθανόν γιατί χθες το βράδυ το κούρασα πολύ. Δυστυχώς έτσι ήταν τα πράγματα με το πόδι μου υπήρχαν μέρες που με πονούσε πάρα πολύ και μέρες που δεν πονούσε σχεδόν καθόλου.
Αποφάσισα να τηγανίσω αυγά και λίγο μπέικον όταν είδα ότι ο Jungkook είχε βάλει πάλι ψηλά το τηγάνι και δυσκολευόμουν να το πάρω γιατί εκτός το ότι ήμουνα πιο κοντή από αυτόν δεν μπορούσα και λόγου του ποδιού μου να τεντωθώ πολύ. Προσπαθούσα να το φτάσω όταν ξαφνικά ήρθε ο Yoongi και αφού με αγκάλιασε από πίσω κατέβασε αυτός στο τηγάνι.
Yoongi "τι κάνεις?"
Κατερίνα "σκέφτηκα να μας κάνω πρωινό."
Yoongi "δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα θα τα ετοιμάσω όλα εγώ."
Κατερίνα "θέλω να σε περιποιηθώ άφησε με."
Και πριν καταλάβω τι γίνεται με έπιασε και με έβαλε να κάτσω στον πάγκο της κουζίνας.
Yoongi "είπα θα το κάνω εγώ."
Κατερίνα "πάντα έτσι αποφασιστικός ήσουν?"
Yoongi "όταν γνωριστήκαμε με φροντιζες εσύ τώρα είναι σειρά μου να σε φροντίσω."
Κατερίνα " πληρωνομουν για να το κάνω όμως."
Yoongi "δεν θα με πείσεις ποτέ ότι το έκανες μόνο για αυτό."
Άρχισε να ετοιμάζει το πρωινό και εγώ τον κοιτούσα νιώθοντας πραγματικά ευτυχισμένη μετά από πολύ καιρό.
Οταν τελείωσε με πήρε στην αγκαλιά του και με πήγε στο τραπέζι και καθίσαμε να φάμε μαζί.
Κατερίνα "τι θα κάνεις σήμερα?"
Yoongi "ήθελα να περάσω όλη την ημέρα μαζί σου αλλά δυστυχώς πρέπει να πάω για δουλειά. Είναι κάτι που πρέπει να τακτοποιήσω όσο πιο γρήγορα γίνεται."
Κατερίνα "θα ξανα φύγεις από την Κορέα?"
Ήταν μία ερώτηση που φοβόμουν να κάνω αλλά έπρεπε να την κάνω.
Yoongi "τι?? Όχι δεν πρόκειται να φύγω θα μείνω μόνιμα εδώ πλέον. Ίσως χρειαστεί να φύγω για λίγες μέρες αλλά δεν πρόκειται να σε ξανα αφήσω."
Είχαμε τελειώσει το πρωινό μας όταν ήρθε ο Jin ο οποίος έδειχνε ιδιαίτερα χαρούμενος και εγώ μπορούσα να καταλάβω πολύ καλά τι έχει γίνει.
Jin "είσαι έτοιμος να φύγουμε?"
Yoongi "σε 15 λεπτά θα είμαι έτοιμος πάω να κάνω ένα ντουζάκι και να ντυθώ και μετά φύγαμε."
Μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο και μπήκε στο μπάνιο.
Κατερίνα "που είναι ο Jungkook?"
Jin "τον πήγα στο πανεπιστήμιο."
Κατερίνα "να τον προσέχεις το μικρό γιατί μπορεί να σε κάνει ό,τι θέλει αν το θελήσει."
Jin "το ξέρω."
Με κοίταξε λίγο και ξαφνικά βρέθηκα στην αγκαλιά του.
Jin "συγγνώμη Κατερίνα. Συγνώμη που ήμουνα τόσο ηλίθιος ώστε να πιστέψω ότι ο κίνδυνος πέρασε και σε άφησα μόνη. Υποτίθεται ότι θα σε προστάτευα αλλα δεν το έκανα."
Τον αγκάλιασα και εγώ και άρχισα να του χαϊδεύω την πλάτη.
Κατερίνα "ηρέμησε εσύ δεν φταίς σε τίποτα."
Jin "σου υπόσχομαι ότι θα τα διορθώσω όλα."
Κατερίνα "τι να διορθώσεις? Μόλις κάνω τις εγχειρήσεις θα είναι σαν να μην έγινε τίποτα."
Jin "εγώ και ο Yoongi θα σου βρούμε τους καλύτερους γιατρούς."
Κατερίνα "δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα ήδη έχω πολύ καλούς γιατρούς."
Yoongi"μία δεύτερη για γνώμη από άλλο γιατρό δεν νομίζω να πειράζει."
Ο Yoongi είχε έρθει και δεν τον είχαμε καταλάβει.
Yoongi "και φυσικά θα αναλάβω όλο το οικονομικό κομμάτι."
Κατερίνα "εάν δεν θέλεις να χωρίσουμε ακόμα δεν τα φτιάξουμε δεν θα το ξαναπείς αυτό. Όταν τακτοποιηθεί το θέμα της δουλειάς μου τότε θα μπορέσω να μαζέψω χρήματα και να την κάνω χωρίς τη βοήθεια σου."
Yoongi "μα....."
Κατερίνα "δεν έχει μα αν θέλεις να τα πάμε καλά θα το δεχτείς."
Yoongi "εντάξει."
Κατερίνα "άλλωστε ακόμα και αν δεν μπορέσω να αποδείξω την αθωότητα μου μπορώ να πουλάω το σχέδια μου μέσο του Jungkook. Αυτό που θέλω όσο τίποτα άλλο είναι να γυρίσω στο πανεπιστήμιο και θα κάνω τα πάντα για αυτό."
Yoongi "είμαι σίγουρος ότι θα πάνε όλα καλά Κατερίνα."
Κατερίνα "αυτό που θα βοηθούσε είναι να έβρισκα αυτόν που έκλεψε τα σχέδια μου και τα πούλησε."
Εκείνη τη στιγμή πρόσεξα ότι οι δύο τους κοιτιούνται παράξενα.
Κατερίνα "τι πάθατε?"
Yoongi "τίποτα."
Jin "απλώς πέρασε η ώρα και πρέπει να φύγουμε."
Κατερίνα "τότε μην καθυστερείται άλλο."
Ο Yoongi αφού με φίλησε στο στόμα με έσφιξε στην αγκαλιά του.
Yoongi "δεν ξέρω τι ώρα θα τελειώσω αλλά το βράδυ θα έρθω να κοιμηθούμε μαζί."
Κατερίνα "θα σε περιμένω."
Όταν φύγανε δύο τους εγώ έκατσα και άρχισα να σχεδιάζω και δεν μπορούσα να σταματήσω γιατί ξαφνικά είχα πολλές ιδέες. Το ότι ήμουν μαζί με τον Yoongi πάλι με βοήθησε πάρα πολύ..
Οι ώρες πέρασαν γρήγορα όταν ήρθε ο Jungkook.
Κατερίνα "πώς ήταν τα μαθήματα?"
Jungkook "έχουν αρχίσει να γίνονται πιο δύσκολα. Ορίστε και η σημειώσεις σου."
Επειδή οι δυο μας παρακολουθούσαμε τα ίδια μαθήματα κρατούσε σημειώσεις και για μένα ώστε να μην μείνω πολύ πίσω σε περίπτωση που γυρίσω πανεπιστήμιο.
Κατερίνα "πέρασες καλά εχτές μικρέ?"
Jungkook "πολύ καλά θα έλεγα."
Κατερίνα "ο Jin είναι από τα καλύτερα άτομα που ξέρω και είμαι σίγουρη ότι θα είστε ευτυχισμένοι οι δύο σας. Φρόντισε μόνο να μην τον πληγώσεις μικρέ."
Jungkook "ξέρεις πολύ καλά ότι μου άρεσε από την πρώτη στιγμή που μου τον έδειξες και το ότι τον γνώρισα επιτέλους από κοντά για μένα είναι ότι καλύτερο μπορούσε να μου συμβεί."
Κατερίνα "χαίρομαι γιατί επιτέλους βρέθηκε ο άντρας που θα σου βάλει μυαλό."
Jungkook "τι θέλεις να κάνουμε τώρα? Ο μπαμπάς είπε ότι δεν χρειάζεται να πάμε στο εστιατόριο."
Κατερίνα "τι λες να δούμε καμία ταινία και να παραγγείλουμε κάτι να φάμε?"
Jungkook "ωραία ιδέα και έχουμε καιρό να το κάνουμε αυτό."
Είχαμε διαλέξει την ταινία που θα δούμε και περιμέναμε το φαγητό μας να έρθει όταν ξαφνικά με πήραν από το πανεπιστήμιο τηλέφωνο.
Κι όταν έκλεισα το τηλέφωνο ήθελα να φωνάξω τη χαρά μου.
Jungkook "τι έγινε?"
Κατερίνα "μου είπαμε ότι μπορώ να επιστρέψω στο πανεπιστήμιο."
Jungkook "τι άλλαξε?"
Κατερίνα "είπαν ότι το ξανασκέφτηκαν και ότι εφόσον δεν δεν έχει γίνει κάποια επίσημη καταγγελία εναντίον μου δεν υπάρχει λόγος να με αποβάλλουν. Και ότι την Δευτέρα μπορώ να επιστρέψω.
Jungkook "αυτό είναι υπέροχο τωρα έμεινε μόνο να πάρεις τη δουλειά σου πίσω."
Κατερίνα "δεν νομίζω ότι θα είναι τόσο εύκολο αυτό αλλά τουλάχιστον βρίσκομαι σε καλό δρόμο."
Εκείνη τη στιγμή χτύπησε το κουδούνι και o Jungkook πήγαινε ανοίξει και εγώ σκεφτόμουν ότι είχε γίνει τον τελευταίο μήνα.
Πως η ζωή μου άλλαξε τόσο πολύ σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα αλλά ήξερα ότι έχω πλέον δίπλα μου τον Yoongi και ότι δεν θα ξανα πληγωνόμουνα ποτέ.........
YOU ARE READING
Learning to love again...with you
FanfictionΗ αγάπη σε βρίσκει ακόμα και τον πας για μία απλή δουλειά. Yoongi "η μοίρα μας ένωσε Κατερίνα. Ό,τι και να γίνει πάντα θα μας ενώνει." Μου τα έλεγε αυτά και με κοιτούσε στα μάτια και εγώ ήξερα ότι έχει δίκιο γιατί ότι και να έκανα για να μείνω μακρ...