Είχαν περάσει τρεις μέρες από την ημέρα που η Κατερίνα με έκανε τελειώσω μόνο αγγίζοντας με.
Τρώγαμε πρωινό και βραδινό μαζί αλλά όλη την υπόλοιπη μέρα κρατούσε αποστάσεις από μένα.
Και εγώ δεν μπορούσα να ξεχάσω εκείνη την ημέρα,δεν μπορούσε να ξεχάσω το πώς ένιωθα να την έχω ανάμεσα στα πόδια μου και πώς ένιωθα όταν το κορμί της με άγγιζε κάθε φορά.
Μπορεί να μην νιώθω τα πόδια μου αλλά μπορούσα να τη νιώσω να πιέζει την στύση μου και προσπάθησα οσο περισσότερο μπορούσα για να κρατηθώ και να μην τελειώσω αλλά δεν τα κατάφερα.
Και όταν τελείωσα ένιωσα τόσο άσχημα και δεν ήθελα να τη βλέπω γιατί μισούσα τον εαυτό μου.
Μισούσα τον εαυτό μου που δεν μπόρεσα να κρατηθώ γιατί δεν ήθελα να με δει σαν κάποιον που τον ενδιαφέρει μόνο το σεξ.
Αλλά όταν της φώναξα και της είπα ότι την μισώ το μετάνιωσα κατευθείαν γιατί είδα το ύφος της, είδα ότι ήταν έτοιμη να κλάψει αλλά έφυγε και δεν το έκανε μπροστά μου.
Ήξερα ότι είχα κάνει λάθος και ήθελα να τις ζητήσω συγγνώμη αλλά δεν ήξερα πώς.
Ήταν αργά το βράδυ εγώ καθόμουνα στο μπαλκόνι όταν είδα την Κατερίνα να βγαίνει από το σπίτι και να πηγαίνει προς την πισίνα.
Μετά από λίγο αποφάσισα να την ακολουθήσω και τη βρήκα να κάθεται στις ξαπλώστρες μπροστά στην πισίνα.
Όταν όμως με ένα πηγαίνω προς το μέρος της αυτή σηκώθηκε για να φύγει.
Yoongi "Κατερίνα μπορούμε να μιλήσουμε σε παρακαλώ?"
Κατερίνα "τώρα θέλεις να μου μιλήσεις? Προχθές είπες ότι δεν θέλεις να με βλέπεις και ότι με μισείς."
Yoongi "δεν το εννοούσα Κατερίνα."
Κατερίνα "θα σε ρωτήσω κάτι και θέλω να μου απαντήσεις ειλικρινά. Θέλεις να φύγω? Αν μου πεις ναι μέχρι το πρωί θα έχω φύγει και δεν θα με ξαναδείς ποτέ."
Την κοίταξα χωρίς να τις απαντήσω.
Κατερίνα "εντάξει καταλάβα."
Σηκώθηκε για να φύγει αλλά εγώ την έπιασα και την τράβηξα στην αγκαλιά μου.
Yoongi "όχι δεν θέλω να φύγεις. Ναι το παραδέχομαι στην αρχή το μόνο που ήθελα ήταν να σε διώξω αλλά τώρα ιδέα του ότι δεν θα σε ξαναδώ με πληγώνει. Εξαιτίας σου νιώθω πάλι φυσιολογικός. Με έχεις αλλάξει Κατερίνα και σε θέλω δίπλα μου και θέλω και εγώ να είμαι δίπλα σου."
Κατερίνα "Yoongi...."
Με κοιτούσε έτοιμη να κλάψει και άρχισε να χαϊδεύει το μάγουλο μου.
Την έβαλα να κάτσει στα πόδια μου και έβαλα το κεφάλι μου στο λαιμό της.
Κατερίνα "θα πρέπει να μιλήσουμε για αυτό που σου συνέβη όμως."
Yoongi "μπορούμε να μην το κάνουμε? Ηδη με πονάει πολύ αυτό το θέμα."
Κατερίνα "γιατί? Αυτό που σου συνέβη είναι κάτι απολύτως φυσιολογικό."
Yoongi "φυσιολογικό για αυτούς που μπορουν να περπατήσουν και που μπορούν να ικανοποιήσουν το ταίρι τους."
Κατερίνα "ορίστε?"
Yoongi "Κατερίνα πάντα ήμουν ανοιχτός στο θέμα του σεξ και δεν θέλω να ικανοποιούμε μόνο εγώ αλλά και το ταίρι μου. Και ξέρω ότι έτσι όπως είμαι δεν πρόκειται ποτέ μου να ικανοποιήσω κάποια γυναίκα."
Κατερίνα "εδώ κάνεις λάθος. Ναι μπορεί να μην μπορείς να περπατήσεις αλλά....."
Ξαφνικά σταμάτησε να μιλάει και κοκκίνησε.
Yoongi "σοβαρά τώρα άρχισες να ντρέπεσαι?"
Με κοίταξε και άρχισε να γελάει.
Κατερίνα "Yoongi έχεις κανονικά στύση και με βάση ότι είδα μπορείς άνετα να ικανοποιήσεις μία γυναίκα και μην ξεχνάς ότι έχεις στα χέρια σου και το στόμα σου τα οποία μπορουν να κάνουν θαύματα άμα θέλεις."
Yoongi "το θέμα όμως Κατερίνα εδώ και δύο χρόνια όσο και να προσπάθησα με όσες γυναίκες και να το προσπάθησα δεν είχα ποτέ μου στύση."
Κατερίνα "θέλεις να πεις πως εγώ το προκάλεσα."
Yoongi "ναι."
Κοκκίνισε ακόμα πιο πολύ και με αγκάλιασε ώστε να μην τη βλέπω.
Yoongi "θα κάνω κάτι το οποίο είναι τρελό αλλά θέλω πάρα πολύ να το κάνω."
Της έπιασα το σβέρκο και τράβηξα το κεφάλι της ώστε να την κοιτάω στα μάτια.
Yoongi "αν δεν το θέλεις απλώς πες μου να σταματήσω."
Δεν είπε όμως τίποτα και απλώς κοίταξε το χείλη μου.
Πλησίασα. το πρόσωπο της και ακούμπησα τα χείλη μου πάνω στα δικά της. Τα χείλη της ήταν απαλά και ζεστά και όταν τα ακούμπησα ένιωσα σαν να με χτύπησε ηλεκτρικό ρεύμα.
Το φιλί μας στην αρχή ηταν απαλό και γλυκό και οσο κράτησε ένιωθα σαν να έχω πεταλούδες στο στομάχι μου.
Για λίγα δευτερόλεπτα σταματήσαμε και η Κατερίνα αφού με κοίταξε κόλλησε πάνω μου και άρχισε να με φιλάει με πάθος.
Αυτή είχε περάσει τα χέρια της γύρω από το λαιμό μου και εγώ την είχα αγκαλιάσει με το ένα χέρι από τη μέση και με το άλλο χέρι έσφιγγα το μπούτι της.
Το φιλί αυτό κράτησε πολύ ώρα και οταν τελικά σταματήσαμε αυτή με αγκάλιασε και έβαλε το κεφάλι της στον ώμο μου.
Ένιωσα το κορμί της να τρέμει στην αγκαλιά μου και άρχισα να χαϊδεύω την πλάτη της.
Yoongi "κρυώνεις?"
Κατερίνα "όχι."
Yoongi "τότε γιατί τρέμεις?"
Κατερίνα "μην ρωτάς σε παρακαλώ."
Είχε κοκκινίσει και εγώ συνειδητοποίησα εκείνη τη στιγμή της συμβαίνει και άρχισα να γελάω χωρίς να το θέλω.
Κατερίνα "μην γελάς σε παρακαλώ δεν είναι αστείο."
Yoongi " και όμως είναι. Τώρα είσαι εσύ στην ίδια άβολη θέση που ήμουν εγώ."
Κατερίνα "καλύτερα να πάμε στο δωμάτια μας."
Πήγα να σηκωθεί αλλά δεν την άφησα.
Yoongi "δεν είναι σωστό να σε αφήσω έτσι."
Και χωρίς να της δώσω περιθώριο να αντιδράσει έβαλα το χέρι μου ανάμεσα στα πόδια της και άρχισα να τρίβω την περιοχή της.
Κατερίνα " Yoongi όχι δεν πρέπει."
Yoongi "δεν πρέπει η δεν θέλεις? Γιατί αν δεν θέλεις θα σταματήσω αλλά το πρέπει δεν με νοιάζει."
Έβαλα το χέρι μου μέσα από τον παντελόνι της και σταμάτησα.
Yoongi "θέλεις να σταματήσω?"
Η Κατερίνα με κοίταζε και αφού μου έκανε νόημα όχι έβαλε το κεφάλι της στον ώμο μου και με αγκάλιασε.
Άρχισα να χαϊδεύω την περιοχή της μέχρι που έβαλα ένα δάχτυλο μέσα τις και εκείνη με έσφιξε ακόμα περισσότερο στην αγκαλιά της.
Άρχισα να βάζω και να βγάζω το δάχτυλο μου μέσα της σιγά-σιγά και συνέχισα μέχρι που έβαλα και δεύτερο. Άρχισα να πηγαίνω πιο γρήγορα και τα βογγητα της άρχισαν να γίνονται πιο δυνατά.
Κατερίνα "Yoongi......."
Yoongi " κάντο. Άσε τον εαυτό σου ελεύθερο."
Με το που της είπα αυτό πίεσα τα δάχτυλα μου ποιο δυνατά μέσα της και αφού άφησε ένα δυνατό βογγητο ένωσα το κορμί της συσπάται στην αγκαλιά μου.
Άρχισα να χαϊδεύω την πλάτη της και αυτή έτρεμε στην αγκαλιά μου.
Yoongi "είσαι καλά?"
Κατερίνα "πολύ καλά θα έλεγα. Είδες σου είπα τα χέρια σου μπορουν να κάνουν θαύματα. Ελπίζω μόνο να μη μας είδε κανείς."
Yoongi "όλοι κοιμούνται είναι πολύ αργά έτσι κι αλλιώς τι λες να πάμε και εμείς για ύπνο?"
Κατερίνα "ναι πάμε. Αλλά θα πρέπει να με πας εσύ δεν νομίζω ότι μπορώ να περπατήσω.(Κάτσε κοπέλα μου ήρεμα που να ολοκληρώσετε κιόλας 🤣🤣).
Yoongi "ότι θέλει το μωρό μου."
Αφού την άφησα στο δωμάτιο της πήγα στο δικό μου και σκεφτόμουν ότι επιτέλους έχω μία φυσιολογική ζωή και ότι δεν θα την άφηνα για τίποτα στον κόσμο..........
YOU ARE READING
Learning to love again...with you
FanfictionΗ αγάπη σε βρίσκει ακόμα και τον πας για μία απλή δουλειά. Yoongi "η μοίρα μας ένωσε Κατερίνα. Ό,τι και να γίνει πάντα θα μας ενώνει." Μου τα έλεγε αυτά και με κοιτούσε στα μάτια και εγώ ήξερα ότι έχει δίκιο γιατί ότι και να έκανα για να μείνω μακρ...