32

6 3 0
                                    

Είχανε περάσει σχεδόν 2 εβδομάδες που έμαθα την αλήθεια για τον Yoongi και εγώ είχα εξαφανιστεί ώστε να μην μπορεί να με βρει και το ίδιο έχει κάνει και ο Jungkook.
Ο Yoongi και ο Jin προσπαθούσαν να μας βρούνε. Παίρνανε συνέχεια τηλέφωνο, στέλνανε μηνύματα και κάθε μέρα ήτανε στο εστιατόριο.
Ο Yoongi μου έστελνε μηνύματα και με παρακαλούσε να βρεθούμε και να τον αφήσω να μου εξηγήσει. Μου ζητούσε συνέχεια συγνώμη και μου έλεγε πόσο με αγαπάει αλλά εγώ δεν ήθελα να τον δω ήξερα όμως ότι δεν θα μπορούσα να τον αποφεύγω για πολύ ακόμα.
Με ειχε πληγώσει αλλά τον αγαπούσα ακόμα και ταυτόχρονα δεν μπορούσα να τον συγχωρέσω για ότι είχε κάνει.
Οι μέρες περνούσαν και εγώ είχα αποφασίσει να μείνω για λίγο στο σπίτι του Jungkook.
Ο Bae Soo είχε χαρεί με αυτό γιατί μου είπε ότι έτσι μπορεί να με περιποιηθεί.
Αυτές τις μέρες δεν είχαμε μαθήματα και περνούσαμε όλη την ημέρα σχεδόν στο σπίτι.
Ο Bae Soo μόλις είχε γυρίσει από το εστιατόριο και είχαμε καθίσει να συζητήσουμε.
Bae Soo "τα αγόρια περάσανε και σήμερα από το εστιατόριο και δεν λέγανε να φύγουν."
Κατερίνα "δεν θέλω να δω κανέναν."
Bae Soo "ξέρεις πολύ καλά τη γνώμη μου για αυτό. Από τη στιγμή που σας πλήγωσαν και τους δύο τόσο πολύ θα προτιμούσα να μείνετε μακριά τους είναι και οι δύο πολυ άσχημα ειδικά ο Jin."
Jungkook "τι έχει?"
Bae Soo "τα μάτια του είναι κατακόκκινα και όπως τον βλέπω έχει χάσει κιλά. Και εχθές μου είπε ότι θα κάνει τα πάντα για να τον συγχωρέσεις αλλά δεν τα καταφέρει θα παραιτηθεί και θα φύγει από την Κορέα."
Jungkook "μπαμπά τόσο καιρό έλεγε ψέματα."
Bae Soo "δε λέω ότι δεν έκανε λάθος αλλά μπορώ να δω και πόσο σε αγαπάει. Και με ξέρεις πολύ καλά δεν θα σου έλεγα να του δώσεις μία ευκαιρία ακόμα αν δεν πίστευα ότι το έχει μετανιώσει πραγματικά."
Ο Jungkook δεν είπε τίποτα και κοίταξε κάτω.
Ήξερα ότι το μικρός ήθελε να πάει να τον βρει αλλά δεν το έκανε λόγο εγωισμού και για μένα.
Κατερίνα "πήγαινε μικρέ. Αν κάποιος δεν φταίει σε όλο αυτό είναι εσύ. Ο Jin είναι πολύ καλός και είμαι σίγουρη ότι σε αγαπάει πραγματικά. Μην σκέφτεσαι εμένα εγώ θέλω να είσαι ευτυχισμένος από κει και πέρα με νοιάζει τίποτα."
Jungkook " Κατερίνα.."
Κατερίνα "πήγαινε μικρέ. Αλλά φρόντισε να τον ζορίσεις λίγο πρώτα."
Ο Jungkook με κοίταξε για λίγα δευτερόλεπτα και έφυγε σχεδόν τρέχοντας να πάει να τον βρει.
Bae Soo "τα ίδια ισχύουν και για σένα μικρή."
Κατερίνα "δεν μπορώ να το συγχωρήσω νονέ μου μετά από ότι έκανε."
Bae Soo "το ξέρω μικρή αλλά ειλικρινά μπορείς να τον κατηγορήσεις μετά από ότι του έκανες? Ακόμα κι έτσι οφείλεις να μιλήσεις μαζί του. Πρέπει να του το πεις αν δεν θέλεις να είσαι μαζί του."
Κατερίνα "το θέμα είναι ότι δεν ξέρω τι θέλω και ότι δεν ξέρω αν μπορώ να τον εμπιστευτώ πάλι. Απλώς χρειάζομαι χρόνο.'
Bae Soo "τότε πρέπει να του το πεις και αν σε αγαπάει πραγματικά θα περιμένει."
Ήξερα ότι ο νονός μου έχει δίκιο και ότι κάποια στιγμή θα έπρεπε να μιλήσω με τον Yoongi και εκείνη την στιγμή αποφάσισα ότι ήρθε η ώρα.
Χαιρέτησα τον νονό μου και πήγα στο σπίτι του Yoongi.
Αποφάσισα να μην μπω με τα κλειδιά μου μέσα στο σπίτι και χτύπησα την πόρτα και όταν ο Yoongi μου άνοιξε το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να με αγκαλιάσει.....
..............
...............
Μόλις είχα γυρίσει στο σπίτι.
Είχα πάει ακόμα μία φορά στο εστιατόριο αλλά η Κατερίνα δεν ήταν ούτε εκεί ούτε στο σπίτι της.
Ήξερα όμως ότι είναι στο σπίτι του νονού αλλά εκείνος μας είχε πει να μη πλησιάσουμε.
Προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί της δεν τα κατάφερα όμως. Δεν σήκωνε το τηλέφωνο και τα μηνύματα μου απλώς τα διάβαζε.
Ακόμα δεν μπορώ να ξεχάσω εκείνο το βράδυ που γύρισα στο σπίτι της παραλίας και αυτή δεν ήταν εκεί και μετά το μήνυμα που μου έστειλε.
Ήξερα ότι είχε μάθει την αλήθεια και ότι ίσως δεν με συγχώρηση ποτέ αλλά εγώ έπρεπε να παλέψω για αυτήν.
Ήξερα πως έπρεπε να παλέψω για να κερδίσω την εμπιστοσύνη της πάλι και θα έκανα ό,τι χρειαζόταν για αυτό.
Τώρα καθόμουνα στο σπίτι και προσπαθούσα να σκεφτώ τι άλλο μπορώ να κάνω όταν χτύπησε το κουδούνι.
Άνοιξα την πόρτα χωρίς τα ξέρω ποιος είναι και όταν είδα την Κατερίνα το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να πέσω στην αγκαλιά της αυτη όμως δεν με αγκάλιασε.
Κατερίνα "πρέπει να μηλισουμε."
Yoongi "συγνώμη Κατερίνα."
Κατερίνα "γιατί από όλα ζητάς συγνώμη? Που εξαιτία σου παραλίγο να χάσω τη δουλειά μου και τι θέση μου στο πανεπιστήμιο η για το ότι μου έλεγες ψέματα τόσο καιρό?"
Yoongi "για όλα Κατερίνα. Αλλά προσπάθησε να με καταλάβεις με είχες πληγώσει τόσο πολύ εκείνο τον καιρό που ήθελα να σε εκδικηθώ."
Κατερίνα "αυτό είναι το θέμα Yoongi ότι μπορώ να σε καταλάβω. Ότι μπορώ να καταλάβω γιατί έκανες ότι έκανες και μπορώ να σε συγχωρέσω για αυτό. Δεν ξέρω όμως αν μπορώ να σε συγχωρέσω που τόσο καιρό μου έλεγες ψέματα και η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω αν θέλω να σε συγχωρέσω."
Yoongi "Κατερίνα σε αγαπάω και το ξέρω οτι έκανα λάθος και ξέρω οτι με αγαπάς κι εσύ."
Κατερίνα "ίσως όμως μερικές φορές η αγάπη δεν είναι αρκετή. Συνέχεια πληγώνουμε ο ένας τον άλλον δεν μπορεί αυτό να είναι αγάπη."
Yoongi "αγάπη είναι Κατερίνα."
Κατερίνα "δεν μπορώ να νιώσω ομως αγάπη αυτή τη στιγμή για σένα. Μόνο μίσος και φόβο. Μίσος για τα ψέματα που μου έλεγες και φόβο οτι όλα αυτά είναι ακόμα ένα σχέδιο σου για εκδίκηση."
Την κοιτούσαν και εκείνη τη στιγμή συνειδητοποίησα το μέγεθος του κακόυ που της είχα κάνει.
Γονάτισα μπροστά της και την αγκάλιασα από τη μέση και άρχισα να κλαίω.
Yoongi "όχι Κατερίνα δεν είναι σχέδιο η εκδίκησης σε αγαπάω και θέλω να είμαστε μαζί. Ξέρω οτι σου είναι δύσκολο αλλά προσπάθησε να με πιστέψεις. Φοβόμουν να σου πω την αλήθεια για να μη σε χάσω ξανά. Ήσουνα είδη πολύ πληγωμένη και αν μάθαινες τι έχω κάνει θα με μισούσες."
Την έσφιγγα όσο περισσότερο μπορούσα στην αγκαλιά μου και αυτή μου χαϊδευε τα μαλλιά.
Κατερίνα "και όμως θα σε είχα συγχωρέσει γιατί ήξερα πόσο πολύ σε έχω πληγώσει. Δεν μπορώ να σου συγχωρέσω όμως ότι τόσους μήνες με κοιτούσες στα μάτια και μου έκρυβες την αλήθεια. Και το κακό είναι ότι δεν είχες σκοπό να πεις την αλήθεια σκόπευες να συνεχίζεις να το κρατάς μυστικό."
Yoongi "για να μην σε χάσω."
Κατερίνα "και όμως με έχασες."
Η Κατερίνα έπιασε τα χέρια μου και προσπάθησε να φύγει από την αγκαλιά μου αλλά εγώ δεν την άφησα.
Κατερίνα "άφησε με Yoongi."
Yoongi "όχι. "
Έβαλε περισσότερη δύναμη και τελικά κατάφερε να φύγει από την αγκαλιά μου.
Κατερίνα "θέλω να μείνεις μακριά μου, θέλω να σταματήσεις να προσπαθήσεις να με δεις και να μου στέλνεις μηνύματα. Δεν ξέρω αν μπορώ να σε συγχωρέσω αλλά χρειάζομαι χρόνο μακριά σου."
Yoongi "Κατερίνα σε παρακαλώ."
Κατερίνα "αντίο Yoongi."
Και χωρίς να πεί τίποτα άλλο έφυγε από το σπίτι μου αφήνοντας με πεσμένο στα γόνατα να κλαίω.
Κοιτούσα την πόρτα που είχε κλείσει και να δεν ήξερα τι να κάνω. Ήθελα να τρέξω να την προλάβω και να τη σταματήσω αλλά ήξερα ότι έτσι δεν θα κέρδιζα τίποτα. Γιατί ήξερα ότι αυτή τη στιγμή νιώθει όπως ένιωθα και εγώ όταν μου είπε να χωρίσουμε.
Έπρεπε να τής δώσω χρόνο ηρεμήσει και μετά θα έκανα τα πάντα για να την ξανακερδίσω ...........

Learning to love again...with youWhere stories live. Discover now