1

511 68 5
                                    

*دکتر کیم به بخش اورژانس.....دکتر کیم به بخش اورژانس......

با پیچ شد اسمش ماگش رو روی میزکارش رها کرد و به سرعت راهی بخش شد .

همزمان با ورودش به اورژانس ،پرستار جانگ به سمتش اومد و پرونده ی بیمار رو تحویلش داد.

صدای ناله ی یکی از بیمارا نمیذاشت راحت صدای پرستار رو بشنوه برای همین کمی بهم هم نزدیکتر شدن .

*بیمار چهل و هشت ساله .موقع رد شدن از خیابان با یه موتور تصادف کرده .شانه ی راستش و زیر دنده ها و همینطور پای راستش کبودی داره .

+همین الان بیمار رو برای عکس برداری اماده کنید .با دکتر لی هم هماهنگ کنید برای معاینه شون بیان .ممکنه سرش هم ضربه خورده باشه .

*بله دکتر کیم .

هوسوک به سمت ایستگاه پرستاری رفت تا هماهنگی ها رو انجام بده .

جین هم رفت پیشش تا نگاهی به پرونده ی بیمارهای قبلیش بندازه و ببینه کدومها مرخص شدن .

جین جراح عمومی بود و بیشتر ویزیتهاش مربوط به بخش اورژانس بود .بعد از معاینه هر کدوم تعیین میکرد کدوم پزشک باید معاینه اش کنه و گاهی اوقات هم خودش مسیولیت بیمار رو بر عهده میگرفت .

میخواست پرونده ی بعدی رو چک کنه اما صدای ناله بلند یکی از بیمارها که از همون لحظه ی ورودش متوجه اش شده بود تمرکزش رو بهم ریخت .

رو کرد به هوسوک که در حال وارد کردن اطلاعاتی تو سیستمش بود .

+پرستار جانگ؛این بیمار چه مشکلی داره که اینطور ناله میکنه ؟پزشکش کیه ؟

*پزشک دکتر سونگه  .ایشون معاینه اش کردن و داروهاش رو هم تجویز کردن اما پدرش از وقتی که رفته برای گرفتن داروهاش هنوز برنگشته و هزینه ی بیمارستان رو هم پرداخت نکرده .

با تاسف نفس رو با حرص بیرون داد .باورش نمیشد یه پدر اینطور بچه ی خودش رو تو این وضعیت ول کنه و بره .

+تخت شماره چنده ؟

*تخت شماره هفت .

بعد از تشکر کردن به سمت تخت بیمار رفت .پرده رو کنار کشید و با پسری مواجه شد که از شدت درد به خودش میپیچید و گونه هاش حسابی سرخ شده بودن .پرونده اش رو برداشت و بررسیش کرد .

نام بیمار : چوی جیمین

سن:هفده

علت مراجعه :درد شدید در قسمت پهلو و شکم .خونریزی درد ادرار .تب .حالت تهوع

تشخیص:سنگ کلیه .عفونت کلیه

با چیز های تو پرونده اش نوشته شده بود درک اینکه پسر چقدر درد میکشه کار سختی نبود .کمی به پسر نزدیکتر شد و دمای بدنش رو چک کرد.

Let go of the pastWhere stories live. Discover now