Консельєрі чи захисник барси?

313 13 1
                                    

*Автор*
В похмурому кабінеті з дорогими, дубовими меблями, де ледь горіла тьмяним світлом лампа, сиділо двоє чоловіків.
- Нам потрібно об'єднатися з родиною Альварес. Скажи мені як консельєрі своєму донові, що ти про це думаєш?
- ідея непогана, нам точно піде на користь їх міць, тільки я думав, що краще їх вивести з гри і загребсти все собі.
- Ектор, Ектор молодий і запальний ти ще, це може привести до війни, а нам зараз воно не дуже треба, краще якось об'єднатися
- Чисто дружнє ділове партнерство?
- Ні, цього не достатньо
- В Дженко Альвареса ніби є син, може видамо за нього Мішель? Тим самим скріпимо дві організації шлюбом.
- ідея хороша от тільки ми зробимо трохи по іншому. Ти одружесься з донькою Фабіана Альвареса
- Як консельєрі - я вважаю що рішення непогане. Як твій син - скажу, що я скоріше переріжу горлянки всіх Альваресо ніж одружуся з тією стерво. Тату вона нестерпна.
- Екторе, я розумію твій гнів, але це змушені міри
- Крім Ренати Альварес більше нікого немає?
- Все, ти одружешся з нею, моє останнє слово.
- Я йду спати в мене завтра гра - після цих слів хлопець піднявся з шкіряного крісла хлопець покинув кабінет, у вітальні сиділа сеньйора Форт і Мішель, сестра Ектора.

- Екторе, ти хіба не залишишся на ніч? - стурбовано прозвучав голос Мішель
- Я поїду додому, в мене завтра важлива гра і багато чого треба обдумати.
- Ну як знаєш.

Сеньйора Форт з розумінням подивилася на сина, хто як не мама відчує занепокоєння дитини, вона знала скільки всього на нього звалилося відколи Сантіно зробив його своїм консельєрі.

Щоб заспокоїти свої нерви Ектор вирішив трохи погратися в лихача і втоптавши педаль газу в землю на максимальній швидкості погнав додому.

Він ненавидів Ренату Альварес ще з дитинства, з першої секунди їх знайомство. Милу, безневинну на вигляд дівчинку, яка в ділі була справжньою стерво. Принаймні такою її вважав Ектор: підлою, підступною, ябедою, з слабким характером, яка постійно лізла йому в душу і на найменшу грубість лила сльози, саме такою Форт запам'ятав Ренату. І от вдача йому доведеться одружитися з тією язикатою змією.

*Ектор*
Я Ектор, Ектор Форт - консельєрі свого батька і водночас захисник команди ''Барселона''. Чому ж я не залишу ці всі родині справи і не піду у футбол? Все дуже просто мій батько Сантіно Форт - дон мафії, я як його єдиний син не можу залишити організацію без спадкоємця, ну і правду кажучи не хочу. В мені, ніби, боряться дві сторони: перша хлопець який хоче жити спокійним життям і віддатися футбольній кар'єрі повністю, стати найкращим з найкращих, а друга бажає йти по стопах батька, через колючу стежку криміналу, оскільки сили в них рівні я поєдню футбол і кримінал. Тільки боюся щоб воно мені боком не вилізло.

*Автор*
Ось настало завтра. Гра вже за декілька годин, весь склад барси сидить в роздягальні, готуються рвати і перемагати. Всі гравці чекають початку матчу з азартом та впевненістю. А Ектор Форт розгніваний одягає гетри.

- Ектор, що за муха тебе вкусила, сидиш так ніби ми вже програли - Ямаль цікавий хлопчина і найкращий друг Ектора.
- Ямаль не ліз в душу і без тебе діло хірня.
- А що сталося то?
- Я женюся
- Вітаю! А злий такий чому?
- Не по своїй волі, з дівчиною яку ненавиджу з дитинства
- ... - після цього Ямалю явно було нічого сказати
- Мовчиш? Ну-ну

- Вже час. Гравці виходять на поле. Ось-ось почнеться матч. Всі чекають з нетерпінням.- коментатор горланить на весь стадіон

-Гра йде напружено, Гаві виривається в перед, веде м'яч, обганяючи суперників, і момент істини, ГООООЛ. 1-0 на користь барси. Юхуу.

-М'яч у суперників, вони наближаються до воріт Барселони в гру втручається Форт, він забирає м'яч, веде, дає пас Ямалю...

В цей момент Ектор невольно подивився на трибуни. У віп зоні сиділи його батьки та сестра з ними була ще якась сім'я, придивившись, Форт впізнав Фабіано Альвареса та його дружину, а поруч, очевидно, була Рената, їх донька. Побачивши її Ектор залився гнівом. Ніхто не знає чому, але він її ненавидів

*Ектор*
Мушу признатися, хоч сам собі - Альварес стала гарною, в неї виросли груди, леце стало красивішим, волосся від росло, я пам'ятаю її ще з трьома волосинками до плечей, а тут вже кінська грива нижче пояса, а очі все ті ж холодні, хитрі та підступні.




___________________________________________
Перша частина. Юхуу. На рахунок батьків і сестри Ектора - я не знаю як їх звати і чи є взагалі в нього сестра, це все моя фантазія.

lado oscuro Where stories live. Discover now