Скажи своєму донові те, що вже знають всі

99 14 6
                                    

*Ектор*
П'ятниця. Завтра весілля моєї сестри. Мене цікавить чому батько так поспішно видав Мішель заміж. Тай Ґаві якийсь дивний, ніби боїться, що я щось зайве дізнаюся, але він немає права від мене щось приховувати. Я дон, він мій консельєрі. Зараз я просто не маю часу цим займатися. Я надто зайнятий програмою інвестування і договором з доном Чічо. Але я обов'язково про все довідаюся. З Ренатою все не так погано, ми трахаємося час від часу і нас це влаштовує, хоча офіційно ми одружені подружжям нас не назвеш. Між нами тільки пристрасть і секс. Сьогодні проконтролювали підготування зали, оглянули місце для фотосесії, весільна сукня Мішель чекає свого часу. Аж гірко стало на душі, моя молодша сестричка, моя рідна кровиночка виходить заміж. Ґаві хоть і грає за поганців, але її точно не образить, не посміє, я не дозволю, а якщо подумає я розпорю його брюхо і витягну всі нутрощі.

Сьогодні в Ґаві останній вечір холостяка. І там буду як його найкращий друг. По традиції все буде в клубі, в моєму клубі, багато алкоголю, наречений буде пити найменше. Друзі будуть упиватися до втрати пульсу, дохуя повій, класика.

Клуб ''Легіон''. Всі хлопці в зборі. Випивка на місці сьогодні я маю дещо дізнатися, а пізніше як слід відпочити. Алкоголь йде по кругу, музика голосно грає на увесь зал, за випивкою слідує кокс. Так, я цим займався, але ніколи не вживав, а от Педрі був фанатиком кокаїну і героїну, через що отримав позивний ''Amapola''. Я ж був ''Suerte". Пабло "Bestia''. Ферран ''Verdugo''. Я генерал, вони мої полководці.

Всі вже трохи випивши. Було прийнято рішення їхати в казино. І ось випав слушний момент, щоб дізнатися й мені страшну таємницю.

- Пабло, скажи своєму донові те, що вже знають всі.
- І що ж я вам маю сказати, доне?
- Причину поспішного весілля.
- Екторе, Мішель вагітна. Термін два місяці.
- Ти одружуєшся через те, що отруїв її байстрюком? Ґаві би звичайно мій друг, але за сестру нагну будь-кого.
- Твій черствий, цинічний мозок не допускає думки, що я її справді кохаю? Чесно я не здивований, але трохи обурює. Екторе, друже люди одружуються не тільки через вигоду або обов'язково. Для деяких існує кохання, як для нас з Мішель, я хотів цього весілля ще до того як дізнався, що вона носить мою дитину.
- Я радий, що в твоєму житті є місце таким речам і що голова твоя не така холодна як у мене. Благословляю тебе, мій консельєрі.

Я впевнився, що зла він Мішель не заподіє, не зможе. Я радий, що в них все так склалося. І радий, що в мене немає часу, сил і бажання на це все.

*Рената*
В Мішель завтра весілля сьогодні дівчачий вечір. Ми вирішили змінити місце проведення і забронювали декілька номерів в готелі, це буде щось на кшталт піжамної вечірки, шовкові халатики, сексуальна білизна і красиві тапочки. Ми з дівчатами ніколи не носили ці милі піжамки, завжди був халатик і білизна. Мішель як наречена була в білому, Ніколь в рожевому, Адель в чорному, а я в бордовому. Арсенал налічував ящик відбірного, дорогого вина, декілька кілограм винограду і все, тверезі ми звідси точно не вийдемо. Четверо дівчат сиділи, пили говорили і все би було нічого, але приспічило їм в пляшечку на бажання зіграти. Перша крутить Ніколь, випало на Мішель.
- Мишонок, поцілуй всіх тут присутніх в губи.

Для Мішель це було легко, вона часто цілувала своїх подруг. Задоволені ми, отримавши по поцілункові продовжили гру.

Пройшло трохи часу і випало на мене.
- Рената, любимка, прямо зараз робиш сексі фото в білизні і скидаєш Ектору.

Перша думка була: ''ну нахуй'', друга: ''та що він там не видів?'', тертя: ''а чому б ні?''. Це вже напевно говорив алкоголь в мені
- Чудове завдання.

Сказала я, після чого розв'язала пояс халатику, відкинулася на ліжко, зігнуту в коліні ногу підняла у верх, одну руку поклала під груди іншу біля волосся, сексуальний погляд, закцшена губа, Адель яка стоїть наді мною з телефоном і фотографує.
- Ов, Рената, я і не знала, що ти так можеш.
- Менше слів більше діла, хай у твого братика щелепа відпаде.

Я відкриваю чат з Ектором і без зайвих слів скидаю йому новенькі фото. Цікаво, яка в нього буде реакція.

___________________________________________
Вибачте, що так довго не було продовження. В мене просто дуже мало вільного часу я просто ходжу в школу, на курси водіння, в художню і на англійську, тому часу писати майже немає

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Oct 04 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

lado oscuro Where stories live. Discover now