*Рената*
- Ваша донька справді вагітна, термін два тижні. - У Ґаві очі на лоб полізли. Сеньйора Форт в ступорі. Мені аж якось смішно стало.
- Мішель вже прийшла до тями? - Поцікавилась я.
- Так, можете забрати її додому, головне не давайте їй сильно нервувати та хвилюватись для її ж блага.За мною заїхав Форт і ми помчалися додому. Він був поглинутий своїми думками і за увесь час не викинув ні слова. Ми зайшли в будинок. І я одразу пішла переодягатися, змивати макіяж і розбирати укладку. Ектор ж пішов одразу в спальню. Прийнявши душ я одягла тільки чорний шовковий халатик з пір'ям і свої улюблені тапочки. Тримайся Форт.
*Ектор*
Двері в спальню відчинилися, зайшла Рената. Я не надав тому ніякого значення, а просто далі обдумував подальший план своїх дій. Неочікувано для мене Рената розв'язує пояс свого халату і скидає його на землю, відкриваючи мені повний вигляд свого тіла. Що вона задумала? Рената підходить ближче, сідає на мій прес, бере мене однією рукою за щоки і цілує губи, робить це дуже нагло і безсоромно, мені навіть подобається. Хоча зазвичай наглість і безсоромність притаманні мені, але зараз щось пішло не туди. Рената бере червону помаду, наносить на свої пухкі губи і спускається поцілунками до шиї залишаючи сліди помади, зубів і засмокти. Відчуваю як вона однієї рукою розтібає мій ремінь і витягує його з штанів.
- Це нам знадобиться.Вона легко зв'язує мені ним руки причому доволі міцно.
- Бачу, ти розгулялася. Хто навчив так руки зв'язувати?
- Коханець.
- Марк шнурки зав'язати не вміє не те, що комусь ременем руки намертво стягнути.
- А ти думаєш в мене тільки Марк? Наївний ти наш.Сказала вона, погладжуючи мене по щоці.
- А зараз продовжимо.Рената нахилилася до моїх грудей, вона не заспокоюється, поки я весь не буду в помаді, укусах і засосах. Чим раз тим її губи все нижче, вона дійшла до середини пресу, криваво-червона помада не залишає жодного клаптику чистої шкіри. Зі мною ще такого не було, щоб я лежав зі зв'язаними руками, а зверху дівчина, яка доводить мене своїми поцілунками. Я просто чекав її подальших дій. Рената вже розтібає ширінку моїх штанів і знімає їх до дідька. По троху в мене з'являється бажання взяти все в свої руки, але ще зарано. Вона витягує мій твердий член, проводить язиком по всій довжині до самої головки і бере його в рот повністю, довгими повільними рухами ковзаючи з верху вниз. Господи, що вона творить. Ці не впевнені рухи стають швидшими, наглішими. ''Як можна з таким невинним обличчям смоктати член?''- Питання яке проскочило в моїй голові під час цієї ідилії. Я засунув свою руку Ренаті в волосся і сам почав набирати темп який мене влаштовував.
*Рената*
Він вже сам набирає темп. Добре, Форт, буде по твоєму. Я додала ще темпу і глибше брала. Ти в мене будеш стогнати. Який він зараз немічний, ніжний, навіть дивно. Це що його світла сторона. Він вже не міг терпіти, тихий, низький, одинокий стогін вирвався з його грудей. Що змусило мене усміхнутися. Я сіла на його пах і почала рухати стегнами, спочатку повільно і плавно, потім все швидше, рваними рухами, змушуючи Ектора викидати тихі матюки. Мої нігті залишають сліди на його грудях, поверх тієї помади і укусів. Він справді думав, що один такий наглий і любить знущання над іншими людьми.
- Ти такий ніжний зараз. Навіть дивно.
- А ти така жостка сьогодні. Просто, дивися на світлу сторону, поки це можливо.
- Цікавим способом ти свою світлу сторону показуєш.
- Не дуже люблю її просто. Це зараз помста за те, що було в машині?
- Точно, зовсім забула.Я різко перестала рухатися. Ектору це не дуже сподобалося.
- Рената, продовжи.
- Більше не хочеш?
- Ні, давай далі.
- Ну якщо тобі так набридло я більше не буду.
- Чорт, Рената, просто почни знову рухатись.
- А ти попроси як належить.Із знущанням в голосі мовила я, знаю як він не любить ці приниження, але Ектор сам у цьому винен. Він тяжко зітхнув.
- Рената, будь ласочка, продовжи.Як він старається. Вичавлює із себе ті слова, але слухати його я не збираюся. І тільки но я хотіла злізти, як Ектор бере все в свої руки, перевертає мене на лопатки, сам опиняється зверху, затискає мої руки у своїх.
- Ти справді думала, що зв'язані руки мене стримають?
- Чесно, надіялась. Якщо ти увесь цей час міг так зробити, то чому просто лежав?
- Мені було цікаво, що ти будеш робити.І я зрозуміла з його погляду, що це мені з рук так просто не зійде. Він нахилився до мого вуха і тихо мовив:
- За таке, я витрахаю тебе як останню хвойду, до втрати свідомості.Не можу сказати, що він мене злякав, скоріше зацікавив.
- Не вийде.
- Чому ж?
- В тебе не вистачить духу.
-Хочеш перевірити мої здібності?Ектор якимось чином розстібнув той ремінь і зняв зі своїх рук. Поклав мене на коліна, а голову мою примостив на подушку, пасок вже міцно стягував мої руки за спиною, він узяв одною рукою мене за горло іншою за зв'язані руки і різко увійшов, ривки були різкі з паузами, що змушувало мене стогнати і зкрикувати.
Його різкі, грубі рухи стають все сильнішими, а мої крики голоснішими, відчуваю, що я вже близько, але він так легке не зупиниться.
- Екторе ... прошууу зупинися.
- Я ж тобі обіцяв: до втрати свідомості.Я без сил розпливлася по ліжку, а Форт навіть не думав зупинятися. З голосним криком я віддала душу дияволу, іншими словами Ектору вдруге, в очах аж по потемніло. Ектор нарешті зупинився і вийшов.
___________________________________________
Вибачте, що так довго не було продовження, в мене просто розпочалося навчання, зате я вам дарую цю дивну порнографію. І не забував ставити зірки.
ВИ ЧИТАЄТЕ
lado oscuro
Fanfiction- Якби моя воля ти б був вже мертвий! - Повір, мушу сказати те саме. Ненависть - це те з чого все починається, ненависть руйнує страре щоб вийшло щось нове.