*Рената*
Ранок почався з того, що приїхали візажист і стиліст. Я згадала, що в мене весілля. Захотілося плакати і все-таки одна сльоза стекла по щоці. Слава Богу макіяж мені тоді ще не почали робити. Я сиджу не рухомо, мов лялька, мене фарбують, роблять укладку, чіпляють ''віночок'' який шила мені хрещена мама, прив'язали до сукні колачик, сукня вже стоїть напоготові. Господи за що мені це? І смішно і грішно одночас - я виходжу заміж за чоловіка якого терпіти не можу. Добре, Рената, ти сильна, ти це переживеш, ти витримаєш і не вб'єш Форта, по можливості. Ось я вже готова. В шикарні сукні, красивих туфлях, із зачіскою та фатою і готовим макіяжем. В мами сльози радості.
- Яка ти в мене красива. Ось прийшов час тобі виходити заміж. Як швидко час іде. - я просто усміхнулася, без лишніх слів. Мені було гірко і злісно. Зайшов тато. Вони з мамою посідали, дали їм колачі. Вони поперехрещували мене ними, я поцілувала ті колачі. Після всіх тих обрядів ми рушили в церкву, вінчатися. З старостами, з дружками, з родичами.*Ектор*
Ось і настав цей нестерпний день. Я женюся. Збрив щетину. Одягнувся у весільний костюм. Хрещена пришила до кишені піджака ''вінок'', прив'язали мені колачик. Прийшли мама й тато з великими колачами, перехрестили мене, я поцілував колачі. Завершивши ранкову суєту з традиціями, ми направилися в церкву. Староста, дружби і родина зі мною. Ми вже біля храму. Я бачу Ренату в шикарному платті. Священник заводить нас до церкви.-Боже вічний, ти зібрав воєдино віддалених від себе і встановив для них нерозривний союз любови, ти благословив Ісака й Ревеку і вчинив їх наслідниками твоєї обітниці; сам благослови і рабів твоїх, Ектора і Ренату, наставляючи їх на всяке добре діло.Бо милостивий і чоловіколюбець Бог єси, і тобі славу возсилаємо, Отцю, і Сину, і Святому Духові, нині і повсякчас, і на віки віків. – Нам стелять рушник і дають свічки.
- Амінь.
- Мир вам.
- І духові твоєму.
- Голови ваші Господеві приклоніть.
- Тобі Господи.
-Господи Боже наш, ти зпоміж народів найперше обручив Церкву, діву чисту, благослови ці заручини, і з'єднай, і охорони рабів твоїх цих у мирі й однодумності. Бо тобі належить усяка слава, честь і поклонення, Отцю, і Сину, і Святому Духові, нині і. повсякчас, і на віки віків.
- Амінь. - Священик робить перстнем знак хреста над моєю головою і накладає перстень на праву руку:
- Заручається раб божий Ектор з рабою божою Ренатою в ім'я Отця, і Сина, і Святого Духа. Амінь. - Те саме робить над Ренатою.
- Заручається раба божа Рената з рабом божим Ектором в ім'я Отця, і Сина, і Святого Духа. Амінь.
- Господи, помилуй.
-Господи Боже наш, ти був супутником слуги патріярха Авраама в Месопотамії, посилаючи висватати дружину для пана його Ісаака, і відкрив йому через черпання води, щоб заручити Ревеку. Сам благослови заручини рабів твоїх, Ектора і Ренату, і утверди промовлене ними слово, утверди їх святим твоїм з'єднанням.
Бо ти спочатку створив мужеську стать і жіночу, і ти з'єднуєш з мужем жену на поміч і на сприймання людського роду. Сам, отже, Господи Боже наш, ти, що послав істину в насліддя твоє і обітницю твою рабам твоїм, отцям нашим, вибранцям твоїм з роду в рід, зглянься на раба твого Ектора і на рабу твою Ренату, і утверди заручених у вірі, і єдинодумстві, і істині, і любові. Ти бо, Господи, показав встановлення заручин і утвердження всього.
Через перстень була дана влада Йосифові в Єгипті, через перстень прославився Даниїл у країні вавилонській, через перстень виявилася істина Тамари, через перстень Отець наш небесний щедрий був до сина свого: Дайте бо, мовить, перстень на правицю його, і, заколовши годоване теля, їжмо, і веселімся. Сама правиця твоя, Господи, озброїла Мойсея в Червоному морі, словом бо твоїм істинним небеса утвердилися і земля оснувалася; і правиця рабів твоїх благословиться словом твоїм могутнім і раменом твоїм високим.
Сам, отже, і нині, Владико, благослови це накладання перстенів благословенням небесним, і ангел твій нехай іде перед ними в усі дні життя їх.Бо ти благословляєш і освячуєш усе, і тобі славу возсилаємо, Отцю, і Сину, і Святому Духові, нині і повсякчас, і на віки віків.
- Амінь. - священик іде до тетраподу.
-Блаженні всі, що бояться Господа, що ходять путями його.
ВИ ЧИТАЄТЕ
lado oscuro
Fanfiction- Якби моя воля ти б був вже мертвий! - Повір, мушу сказати те саме. Ненависть - це те з чого все починається, ненависть руйнує страре щоб вийшло щось нове.