Не показ, а жах

129 14 11
                                    

*Рената*
Сьогодні я беру участі в показі Ів Сен Лоран. Обожнюю цей бренд і дуже рада співпрацювати з ними. Зараз мені наносять макіяж і роблять укладку, мій образ вже стоїть на поготові, ще декілька хвилин і я вийду на подіум. Люблю свою роботу.

Я готова. Ось мій вихід на подіум, я йду впевнено. Зал аплодує. Демонструю витвір дизайнера. Серед присутніх було багато людей яких я знала, деякі з них старі друзі батька, мафіозі. Там був і сам Ектор Форт. Чесно я здивована, що він тут. Ектор подарував мені легку усмішку. Надіюся він забув, що було вчора, хоча якщо я пам'ятаю то він тимпаче. Мій вихід закінчено. Я була на висоті. Як кільки я зайшла за куліси в залі почулися гучні вистріли і крики. Боже невже на показ увірвалися терористи. За куліси забіг Ектор.
- Рената, швидко геть звідси. - сказав Форт взявши мене за руку і потягнувши до виходу.
- Що відбувається в залі?
- Потім. Якщо хочеш жити побігли в машину скоріше. - Я без зайвих слів бігла на тих не зручних каблуках. Коли ми сіли в машину Ектор швидко рушив і ми помчали геть.

*Ектор*
Понеділок. Сьогодні я маю втілити свій план. На показі Ів Сен Лоран будуть всі голови п'яти родин. Там я їх і вб'ю. Завдяки чому всі регіони стануть моїми. В цьому показі бере участь Рената. Я вирішив, що стрілянина почнеться одразу після її виходу. Так я і сказав своїм снайперам '' як тільки Рената Альварес зайде за куліси починаєте стріляти''. Я дав їм список кого потрібно вбити з присутніх.

Я сиджу на показі. Зараз вихід Ренати. Все-таки вона красуня, хоть ще та стерво і гадюка. В залі присутні Аль Капоне, Пол Вітті, Філіп Таталья, Марселло Цицерон, Томі Руджеро. Всі вони зі мною спілкувалися, навіть не підозрюючи, що через декілька хвилин помруть і не тільки вони, а і їхні сини та консельєрі. Щоб не було кому боронити власність та мститися. Ви скажете, що я жорстокий, можливо, але інакше в цьому світі не вижити. Рената зайшла за лаштунки. Починається справжнє шоу. Мої хлопці, як по сигналу, почали стріляти. Патрон за патроном летить в голови цих негідників, все заливається їхньою брудною кров'ю, в залі шум, вереск, всі налякані і заляпані кров'ю пробивають головний вихід, щоб вирватися з цього брудного пекла, щоб врятувати свою шкуру. Я вирішив піти по Ренату і вийти з нею через чорний хід. Ось ми вже летимо по трасі.
- Екторе, що там таке в дітька відбувається?
- Рената, я не всевидячий і не всемогутній, тому на це питання не можу дати конкретної відповіді, скоріше за все хтось найняв кілерів, але це тільки моє припущення.
- Чому ти такий спокійний?
- Повір це не перше кроваве пекло в яке я потрапляю. Моє плече тому свідок. Що правда останнім часом я надто часто знаходжуся в центрі бойні.
- Ти розповів моєму батькові, що було вчора?
- Ти про те як роздягла мене і облапа? Чи про те як чуть не переспала з Феліксом? Чи про те як напилася з Педрі? Чи про те як відривалася з Торресом і Гаві? Чи може про Марка?
- Про все.
- Не переживай, знає твій тато тільки про Марка.
- Ну добре, дякую.
- Як ти після цієї ситуації?
- Це не показ, а жах. Мені навіть в страшних снах не снилося, що підчас мого показу почнеться стрілянина.

Знала би ти моя дорога хто це влаштував.

- Все в порядку. Ми живі їдемо додому.
- Я не хочу додому.
- А куди?
- Повези мене в тихе, спокійне місце біля води.
- Буде зроблено, сеньйоро.
- Все-таки ти буваєш і нормальним, а не тільки нестерпним воркутуном який чуть що одразу береться за зброю.
- Хаххаха, а ти не завжди набридлива стерво, яка веде себе як вредна дитина.
- Та йди ти.

*Рената*
Він привіз мене у чудове місце біля гірської річки. Я люблю гірські річки вони не великі, зате в них дуже чиста вода і добре купатися. Мені от цікаво як Форт знайшов це місце. Не довго думаючи я роздягнулася і побігла у воду. Форт залишився на березі.
- Ходи сюди, вода супер.
- Я б з радістю, але в мене плече.
- Ой, я забула, вибач.
- Нічого, ти не змушена запам'ятовувати кожну дрібницю. - він зняв з себе піджак і сорочку, оголюючи торс, Боже як же мені подобалося його тіло, а він сам не дуже занадто самозакоханий кретин. Потім він зняв решту одягу і зайшов у воду по пояс, далі Ектор не заходив, щоб не намочити рану.
- Через це плече навіть далі як по пояс не знайдеш.
- Не засмучуйся. - награно вимовила я.
Пройшло приблизно дві години. Я вийшла з води і Ектор повіз мене додому.

___________________________________________
Сьома частина. Як вам?
Ектор приколіст.

lado oscuro Where stories live. Discover now