*Рената*
Я збираю валізи, через три години в нас літак. Наші батьки вирішили, що нас потрібно відправити на відпочинок. Я думаю, що з Фортом відпочинеш, еге ж. Хоча в цьому є свій плюс - я зможу тринькати його гроші. Нарешті я зібрала ті речі. Одягла свій лук в аеропорт - звичайні штани чорного кольору, топ-майка і білі кеди. Ми вже на стійці реєстрації, проходимо паспортний контроль, через пів години виліт. Ми вже в літаку. Ще якихось 3 години і на місці.*Ектор*
Мій ранок почався з того, що я лечу на відпочинок, ніби класно тільки з Ренатою. Я хочу спати і після вчорашнього матчу мене почала турбувати рука, мій вогнестріл який вже ніби зажив, але чомусь сьогодні болів мене, якщо не пройде, коли повернуся піду до Манччіні. Нарешті ми прилетіли, машина чекала в аеропорту, наші валізи поскладали в багажник і ми рушили в готель. Номер вже був заброньований. Впринципі цілий відпочинок нам організували батьки, все спланували і розписали кожен день. Сьогодні ми просто підемо купатися. Надіюсь я не здурію тут за цих десять днів. Ми зайшли до номеру він був красивий, просторий, виконаний в дорогому східному стилі, я обожнював цей стиль з дорогим деревом, різьбленням, шовковими килимами. Обійшовши увесь номер ми помітили одну цікаву річ - спальня тільки одна, ліжко також одне. Поміняти номер не вдасться, всі номери з двома ліжками зайняті, мені впринципі всерівно, а Ренату це дуже розлютило. Чесно, мене дуже смішить ця ситуація.
- Це, що мені спати з тобою на одному ліжку?
- Ну впринципі ще є диван.
- Я не хочу.
- Що саме?
- Спати з тобою.
- Добре, не спи, мені ж краще.
- Ну ти зараза Форт, йди міняй номер.
- Було б на що міняти.
- Оце удача. - Злісно сказала Рената, падаючи на ліжко.
- Добре, десять днів впринципі не так багато.*Рената*
Трохи перепочивши, ми пішли оглядати місцевий пляж. Було доволі гарно, м'який пісок, чиста вода, а головне ніяких людей. Ектор мене діставав і страшно діяв на нерви. Ну нічого з цим не вдієш. Знявши зайвий одяг я помчала до води. Що що а воду я любила. Форт поліз за мною. Якийсь він дивний сьогодні. Ну добре менше з тим. Накупавшись, ми пішли в номер. Вже була пізна година і хотілося спати. Одягнувши свою шовкову піжаму з халатиком я лягла на ліжко, поряд ліг Форт. На лівій руці червонів шрам від кулі, мене закортіло доторкнутися. Як тільки я поставила палець на місце рани Ектор одразу зкривився і зашипів. Невже його рана ще не зажила. Я кинула на нього здивовано-питальний погляд.
- Рана ще не зажила?
- Це не те, що має тебе хвилювати. - холодна відповів Форт.
- Це не відповідь на моє питання.
- Я не буду з тобою це обговорювати, ти не мій лікар.
- Так чи ні? - Подумки обматюкавши мене, він все-таки відповів.
- Я сам не знаю.
- Але ще болить?
- Рената, прошу, не запитуй нічого.
- Швидко відповідай: болить чи ні?
- До сьогодні не боліло, сьогодні знову заболіло, довольна?
- Частково. Не веди себе як дитина, відповідай на мої питання чітко і ясно.
- Чітко і ясно я відповідаю тільки на питання свого дона і батька, а ти не загравайся.
- А то що? - Бачу, його вразила моя наглість.
- Спочатку пристрасно поцілую потім вб'ю.
- Ти маніяк?
- Ні, але для тебе можу ним стати.
- Цікаві в тебе підкати.
- А хто сказав, що це підкат?
- З тобою і в раю пекло.
- Взаємно.
- Вбила би тебе. - Сказала, швидко витягнувши пістолет і приклавши його до скроні Форта. Реакція в нього те що треба одразу дістав свій пістолет і приклав до мого боку.
- Що тобі важливіше: вбити мене счи власне життя?
- Хаххаха, знаєш пропозиція тебе прикінчити на цьому ліжку така приваблива.
- Шкода тільки, що якщо ти це зробиш, то помреш слідом.
- Єдиний мінус цієї картини. Ну нічого, ще не все втрачено. В мене обов'язково буде інший шанс.
- Чортиця. - сміючись, мовив Форт. Чому він зараз такий привабливий. Довго не думаючи я сіла йому на живіт і торкнулася своїми губами його, це ще більше розпалило вогонь в його очах, який виник підчас нашої перепалки. Ектор зробив з цього якусь гру: то поглиблював поцілунок, то робив більш поверхневим, кусав, облизував, мої губи.___________________________________________
Частина п'ятнадцять. Завтра чекайте продовження. Мені сподобався один хлопець: в нього ріст 190+ карі очі, темне волосся, він навчається в сфері готельно-ресторвнного бізнесу, займається хард ендуро, недавно була в нього на ''перегонах'', то був чемпіонат України, він на три роки за мене старший і в нього ім'я прізвище по-батькові як в мого діда. Чесно, я без поняття навіщо вам ця інформація, але захотілося розповісти.
ВИ ЧИТАЄТЕ
lado oscuro
Fiksi Penggemar- Якби моя воля ти б був вже мертвий! - Повір, мушу сказати те саме. Ненависть - це те з чого все починається, ненависть руйнує страре щоб вийшло щось нове.