Przepraszam, żale się I pytam :)

101 3 2
                                    

Hey kochani, 
                            Na wstępie chciałam Was przeprosić za to, że tak długo nie było rozdziału, i za to że to też nie jest rozdział, ale miałam strasznie dużo nauki na egzaminy potem po nauce wychodziłam ze znajomymi i nie było czasu pisać, ale teraz jestem po egzaminach i mam szlaban na wychodzenie i mogę dla Was pisać. Trochę mnie boi to, że nie piszecie pod rozdziałami tego co myślicie. Nie wiem co sądzicie o rozdziale i książce. Zależy mi na waszej opinii, bo chcę wiedzieć co mam poprawić w historii. Wiem, że nie chce Wam się pisać komentarzy, bo to zajmuje dużo czasu, ale jeszcze więcej czasu zajmuje pisanie rozdziałów dla Was. Kocham pisać, ale chcę wiedzieć co mam poprawiać. Proszę Was o pisanie komentarzy. Już nie mówię o gwiazdkach, bo mi na nich tak nie zależy, zależy mi tylko na Waszych komentarzach. Myślę, że zaczniecie się udzielać, bo mi na tym zależy. 

No więc już przeprosiłam i się wyżaliłam, teraz pozostaje moje pytanie.
A więc, co byście powiedzieli gdybym zaczęła pisać, polskich piosenek i recenzje tych piosenek, może jeszcze jakieś krótkie filmiki z YT, ale interesuje mnie Wasze zdanie, czy byście coś takiego czytali. Piszcie w komentarzach :) A ja zabieram się za pisanie :)))

Będziesz mojaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz