Opis Bohaterów i Informacja

510 19 1
                                    

Ashton Irwin- Wysoki, przystojny, brazowooki blondyn. Ashton jest milym 18-latkiem który mysli tylko o jednej dzieczynie mianowicie o 17-letniej Kataleji( wiem nietypowe imie,ale bralam je z filmu). Harry pranie by Kataleja byla jego na zawsze, ale jest maly problem mianowicie Luke Heemmings. Ale o co z nim chodzi dowiecie sie pózniej.

Kataleja Roberts- Wysoka, szczupla, brazowooka brunetka. Ma 17 lat. Dziewczyna pochodzi z bogatej rodziny, ale mimo wszystko nie jest kaprysna, nie zadaje sie z bogatymi ludzmi, poniewaz nie lubi chwalic sie pieniedzmi. Jest raczejskromna dziewczyna. Budzi zainteresowanie wielu chlopców z jej szkoly. Co nie podoba sie jej nadmiernie zazdrosnemu chlopakowi Luke'owi.

Luke Hemmings- Wysoki, wysportowany, niebieskooki blondyn. Jego pasja jest sport oraz muzyka. Jest prawie typowym 18-latkiem razem ze swoimi przyjaciólmi tworzy zespól. Jego jednym z "Hobby" jest zazdrosc o swoja piekna dziewczyne Kataleje. Sa razem bardzo dlugo, ale Luke mysli ze kazdy facet jaki patrzy na nia ma ochote ja przeleciec. Ufa dziewczynie, ale nie ufa swiatu. Wychowany zostal w patologicznej rodzinie. Ojciec pil i bil matke oraz jego. Gdy tylko chlopak uciekl z domu, stwierdzil ze jego rodzina nigdy nie bedzie tak traktowana. Mozna powiedziec ze wychowywala go przez pewien czas ulica. Pózniej przygarnela go rodzina Irwin'ów.

Informacja
Mam już jedną książkę, którą dalej pisze, ale jakoś ciężko mi idzie, nie wiem czy podoba się Wam tamta książka prosiłabym Was o ocenianie jej. Jak nie będzie się Wam podobać to ją usunę i pozostanie tylko ta. Proszę piszcie swoje opinie w komentarzach.

Będziesz mojaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz