Té noci jsem nedokázal usnout. Stále jsem měl v hlavě jeho slova:
„Ne, nechci. Omlouvám se, ale nepřijímám." Věděl jsem, že to bude těžké, ale tahle odmítavá odpověď mi zanechala hlubokou stopu. Nemohl jsem si pomoct – přemítal jsem, co bych mohl udělat jinak. Vzdát se? To nepřicházelo v úvahu.Ráno jsem se probudil rozhodnutý. Věděl jsem, že musím něco udělat. Oblékl jsem se a připravil na dlouhou cestu k Lee Knowovi. Neřekl jsem nikomu o svém plánu. Ostatní by mě jistě zadrželi. Porušení pravidel by pro ně znamenalo konec jakékoli další naděje na vyjednávání, ale já jsem neměl na vybranou. Už jsem nemohl čekat.
Lee Knowova základna byla daleko, ale to mě nezastavilo. Cesta trvala dlouhé čtyři hodiny, ale nevadilo mi to. Byla to pro mě příležitost všechno promyslet. Musel jsem si být jistý, že tohle rozhodnutí bude stát za to. Jakmile jsem dorazil, stráže u hlavních dveří mě poznali. Řekl jsem jim, že potřebuji mluvit s Lee Knowem. Na jejich překvapení mě pustili dovnitř.
Znal jsem jeho kancelář a její polohu nazpaměť. Vzpomínky na naše dřívější schůzky mi proběhly hlavou, když jsem kráčel chodbami. Viděl jsem ho skrz sklo kancelářských dveří – seděl u stolu, psal nějaké poznámky, a na okamžik vypadal úplně klidně, jako by všechno bylo v pořádku. Otevřel jsem dveře.
Když vzhlédl a spatřil mě, okamžitě se v jeho očích objevilo znepokojení.
„Hane, co tu děláš?" zeptal se s napjatým hlasem.
„Ten telefonát...," začal jsem, snažíc se zachovat klid,
„nemohl jsem ti říct všechno. Přišel jsem to dokončit osobně, i když jsi mě odmítl."„A proč bys to dělal?" zamračil se a jeho tón zněl spíš zmateně než naštvaně.
„Protože tři slova nikdy nemohou vyjádřit všechno, co k tobě cítím," odpověděl jsem pevně.
„Všechno, co jsi pro mě kdy udělal, mě zasáhlo mnohem hlouběji, než si myslíš. Vím, že to nemusí dávat smysl, ale chtěl jsem, abys věděl, že moje city jsou opravdové. Víc než jen slova."Chvíli zůstal mlčky. Zhluboka se nadechl, jakoby přemýšlel o každém mém slovu. Pak ale zavrtěl hlavou.
„Hane, vážím si toho, že jsi to přišel říct osobně, ale nemůžu ti na to odpovědět," jeho hlas byl opět chladný.
„Zaprvé, porušil jsi dohodu. To ti nemůžu jen tak odpustit. Zadruhé, pořád ti nemůžu důvěřovat. A zatřetí, odmítl jsem z nějakého důvodu. A ten se nezměnil."Cítil jsem, jak mi slova zamrzají v hrdle. Tohle jsem přesně nechtěl slyšet. Ale nepřišel jsem sem, abych to hned vzdal.
„Činy jsou důležitější než slova, Hane," pokračoval tvrdě.
„Když mi ukážeš, že tvoje slova mají skutečný základ, pak se můžeme bavit dál."Cítil jsem, jak se mi v hrudi rozzářila naděje, přestože jeho odpověď byla neúprosná. Byla to malá šance, ale pořád šance.
„Co mám udělat?" zeptal jsem se s odhodláním. Cítil jsem, že teď jde o všechno.
„To už je na tobě. Pokud mě opravdu miluješ, jak říkáš, najdeš způsob, jak mi to dokázat. Ale teď ti nepomůžu." Jeho hlas byl rozhodný, nedával mi žádnou jistotu ani náznak odpovědi.
Přikývl jsem a mlčky se otočil ke dveřím. Nechal jsem ho tam, sedícího za stolem. Teď jsem byl na tom sám. S jedinou myšlenkou v hlavě – musím mu dokázat, že to myslím vážně.
Když jsem se vrátil do základny, moje hlava byla plná myšlenek a možností. Musel jsem najít způsob, jak Lee Knowovi dokázat, že mé city jsou skutečné. Nevěděl jsem, co přesně udělat, ale jedno bylo jasné: nesměl jsem to vzdát.
Ostatní už byli uvnitř a já se snažil skrýt svou nervozitu. Sedl jsem si na postel a začal přemýšlet. Jak bych mohl Lee Knowa přesvědčit? Co by pro něj mohlo být důležité?
Jedna věc mi byla jasná. Potřeboval jsem něco, co by ukázalo mou oddanost. Možná bych mohl začít tím, že mu ukážu, že jsem ochoten riskovat. Mohl bych mu dokázat, že i když jsme teď na opačných stranách, stále na něm záleží. Ale jak to udělat, aby to pro něj mělo váhu?
Napadlo mě, že bych mohl zorganizovat nějakou akci, něco, co by mu ukázalo, jak moc pro mě znamená. Ale muselo to být něco promyšleného. Nechtěl jsem udělat krok zpět.
Zatímco jsem seděl a uvažoval, do pokoje vstoupil Felix. Jeho výraz byl vážný, ale v očích mu svítila zvědavost.
„Hane, co se děje? Vypadáš... jinak."Povzdechl jsem si.
„Chtěl jsem si promluvit s Lee Knowem, ale nevyšlo to, jak jsem plánoval. Teď se snažím vymyslet, co dál."Felix si sedl naproti mně.
„Pokud potřebuješ pomoc, rád ti pomohu. Co máš na mysli?"„Myslím, že bych měl něco udělat, něco, co mu ukáže, že mu na něm záleží. Něco, co by mu dokázalo, že se mu chci postavit po boku, a že mu rozumím."
Felix přikývl.
„To zní jako dobrý plán. Ale co konkrétně máš na mysli?"Zamyslel jsem se.
„Možná bych mohl zorganizovat akci, něco, co by spojilo naše dva tábory. Ukázat mu, že i přes naše rozdíly můžeme spolupracovat. Něco, co by mu dalo důvod přehodnotit situaci."Felix se zamyslel.
„To je riskantní, ale pokud to uděláš správně, může to vyjít. Musíš ho překvapit a ukázat, že jsi skutečně odhodlaný."Cítil jsem, jak se mi v břiše objevuje nové nadšení. Můj plán se začínal formovat.
„Musím začít přemýšlet o detailech. Ať už to bude cokoli, musím to udělat s důvtipem."Felix se usmál.
„Jsem tu pro tebe, Hane. Pokud budeš potřebovat pomoc s plánováním nebo organizací, dej mi vědět. Společně to zvládneme."S jeho slovy jsem cítil, že mě to nakoplo. Nezáleželo na tom, jak těžká cesta nás čeká. Musím udělat všechno pro to, abych Lee Knowa přesvědčil.
„Díky, Felixi. Musím teď přemýšlet a sepsat si, co všechno potřebuju," řekl jsem a začal si plánovat kroky, které mě měly přiblížit k tomu, co jsem chtěl.
A tak jsem se pustil do práce. Čas na akci byl blízko.
ČTEŠ
Soulmates | minsung
FanfictionLee Know a Han byli nejlepší přátelé, až do chvíle, kdy Lee Know začal Hana ignorovat. Bez vysvětlení, bez varování. Jen ticho. A Han, zraněný a zmatený, neměl jinou volbu, než hledat pomstu. Ale pomsta není nikdy jednoduchá, když ve hře hraje srdce...