Kapitola 14: Návrat k pravdě

68 6 0
                                    

Ticho v jednací místnosti bylo téměř hmatatelné. Dveře se pomalu rozevřely a vešli Felix, I.N a ostatní. Snažil jsem se zvednout hlavu, ale bolest očí, které byly zarudlé a plné slz, mi to znemožnila. Ještě před chvílí jsem se snažil přivázat se k židli pevněji, abych zmírnil psychickou bolest. Provaz byl však příliš silný.

Když vstoupili, uvědomil jsem si, že už nemám kam se schovat. Musím se postavit svému osudu. Felix se zastavil, jeho pohled byl chladný a plný nenávisti.

„Hane, jsme připraveni na vysvětlení. Co nám k tomu řekneš?" Snažil jsem se zůstat klidný, ale slzy mě neposlouchaly a znovu se kutálely po tváři.

„Přiznávám... přiznávám, porušil jsem smlouvu," řekl jsem lámajícím se hlasem. Každé slovo stálo stovky sil. Ostatní se na sebe podívali.

„Jakou smlouvu?" zeptal se I.N. Jeho tón byl chladný, ale v očích byl vidět zájem.

„S Lee Knowem... podepsal jsem ji, abych se mu dostal do rukou. Mělo to být podmíněno tím, že neprozradím nic o našem vztahu a smlouvě. Ale teď, když vidím, co se děje... už nemohu pokračovat. Mám k němu skutečné city a vím, že to, co cítím, není jen o dodržení smlouvy."

„Cože?! Ty jsi kvůli tomuhle porušil naši důvěru?" vyhrkl Bang Chan.

„Nechtěl jsem. Ale už se nemůžu skrývat. Chci mu to říct, i kdyby to znamenalo čelit následkům."

„A co teď? Co plánuješ dělat dál?" zeptal se Seungmin. Jeho výraz se změnil. Podíval jsem se na Felixe, v jeho obličeji byl vidět náznak soucitu, ale jinak byl přísný.

„Chci kontaktovat Lee Knowa. Chci mu říct, co cítím, za každou cenu. Pokud budete mít trpělivost, doufám, že se vše vyřeší. Pokud ne, tak se postavím následkům."

Felix si povzdechl a podíval se na ostatní, jak se rozhodují.

„Musíme si o tom promluvit. Musíme zvážit, co s tebou a Lee Knowem uděláme. Tvoje city si určitě zasluhují, abychom je zvážili."

Cítil jsem, jak mi spadl kámen ze srdce. Možná mám ještě šanci. A možná se dočkám i odpuštění. Felix a ostatní si dali na zamyšlenou.

„Hane, tvoje upřímnost je oceňovaná, ale porušení smlouvy je vážný krok. Nechceš, abychom tě rozvázali?"

„Jo, prosím," odpověděl jsem. Už jsem se trochu zklidnil, ale pořád jsem byl na kraji sil.

„Nejdřív musíme zjistit, jaké kroky budou pro nás nejlepší. Nedá se předvídat, jak bude Lee Know reagovat na porušení smlouvy. Musíme také zvážit naše bezpečí a to tvoje kontaktování."

Bang Chan ke mně přistoupil a ztišil hlas:
„Hane, pokud bychom ti umožnili kontaktovat Lee Knowa, jak si představuješ, že to proběhne? Máš nějaký plán, jak mu to říct bez konfliktů?" Opřel jsem se do židle a snažil se zklidnit dech.

„Mám v úmyslu použít vše, co je v mých silách. Musím mu ukázat, že to, co k němu cítím, je upřímné. Možná bych mohl navrhnout nějakou dohodu nebo kompromis."

Seungmin se zamyslel:
„Dobře, vezmeme to v úvahu. Ale nezapomínej, že každý krok má své důsledky. Musíš být připraven na komplikace."

Felix kývnul:
„Necháme tě zatím v této místnosti. Pokusíme se udělat vše, abychom ti dali šanci, ale nebude to bez podmínek. Musíš být připraven."

Přikývnul jsem. Snažil jsem se zklidnit dech, protože mi přišlo, že srdce vynechává každý druhý úder. Možná, že se situace vyřeší líp, než jsem čekal.

Jakmile Felix a ostatní odešli, snažil jsem se zhluboka nadechnout a vymazat všechny negativní myšlenky. Věděl jsem, že to bude těžké, ale aspoň mám šanci něco změnit a doufat, že se náš příběh neuzavře v mrtvém bodě.

Soulmates | minsungKde žijí příběhy. Začni objevovat