strand

307 4 0
                                    

" mag ik je kussen ", " oh spannend ", zeg ik. Hij moet lachen, " sukkel, geef nou ", " ik dacht dat je een kusje wou ", " ook ", ik moet lachen en geef een van m'n kussens aan hem. " ik kan ook hier slapen ", zegt matthy grijnzend.

Ik zou ja willen zeggen, maar op dat moment roept koen hem. " ja kom eraan " roept hij en hij draait zich om, hij wilt de deur uitlopen maar stopt en draait zn hoofd naar mij. " wil je morgen mee met een paar vrienden naar het strand, Lily is er ook ", " ja gezellig " zeg ik vrolijk. " yes top gezellig " zegt matthy en loopt weg.

Pov. Matthy
" waar bleef jij gast ", " gewoon even praten ", " je bent zo'n simp ", " hou je bek man, zeg jij ", koen moet lachen en t is even stil, " ohja, juul gaat morgen mee, vind je dat oke? ", " ja tuurlijk gezellig " zegt koen grijnzend. Ik geef hem een duw, niet veel later besluiten we te gaan slapen. Ik duik met mijn hoofd in het kussen van Julia, ze ruikt zo lekker.

Pov. Julia
Matthy is net weg en ik kruip m'n bed in, ik leg m'n hoofd op m'n kussen en sluit m'n ogen, de gedachtes over Matthy en de stiekeme zenuwen voor morgen gaan door m'n hoofd, ik val uiteindelijk toch in slaap.

Het is 11:30 uur als ik wakker word, ik scroll nog even wat op TikTok en besluit dan naar de badkamer te lopen, ik open de deur en zie Matthy daar in z'n onderbroek voor de spiegel zijn tanden staan poetsen. Hij draait zich om en lacht, " hey, lekker geslapen ", zegt die grijnzend. " heerlijk ", zeg ik terwijl ik zijn lichaam bekijk. " staren is onbeleefd juul " zegt die en spoelt zn mond. " wat kwam je doen ", " douchen ", " ga je gang ", zegt die terwijl die een stap naar voor zet en grijnst. " je bent zo'n sukkel " zeg ik lachend. " dankje ", " ohja hoelaat is het vanavond eigenlijk? ", " ik kan je wel ophalen en thuisbrengen ", " sure? ", " ja komt goed, 20 uur kom ik je ophalen ", " is goed " zeg ik, ik kijk nog even naar zijn lichaam via de spiegel.

Hij is na een paar minuutjes de badkamer uitgegaan en ik zet de douche aan en stap eronder. Ik hoor matt nog doei roepen en roep snel terug. Na het douchen droog ik me af en föhn m'n haar, ook doe ik wat simpele kleding aan en loop naar beneden, ik maak een ontbijtje en heb de hele dag gewoon een beetje niks gedaan. Het is ongeveer 19 uur, we hebben net gegeten en ik besluit me klaar te maken voor vanavond, het is lekker weer dus doe een kort broekje met een topje aan, jas is denk ik niet nodig, ook doe ik m'n make-up en haar nog even. Het is inmiddels bijna 20 uur en ik loop naar beneden, ik hoor de bel gaan en loop naar de deur.

" hey matt ", " hey lekkerding ", ik glimlach naar hem en loop vervolgens naar de kast om m'n schoenen aan te trekken. " denk je dat ik een jas aan moet? ", " nee je kan mijn trui aan als dat nodig is, maar denk t niet ", " okee ", ik roep nog even naar m'n moeder en Frank dat ik ga en loop naar buiten, we stappen op matt z'n scooter en rijden richting het strand, Koen was al eerder weggegaan. Als we zijn aangekomen, zet matt de scooter neer en lopen we samen naar de plek waar de andere zitten, " ben je zenuwachtig " vraagt Matthy ineens, " nee " zeg ik wetende dat ik dat stiekem wel ben, " wat dan ", vraag ik hem. " je bent zo met je handen aan het spelen, vorige deed je dat ook toen je zenuwachtig was ", " oh ja klopt ", zeg ik glimlachend terug.

We komen aan en Lily komt op me afgerend, " heeyy juul ", " hey lil, hoe is het ", " ja goed met jou ", " primaa ", zeg ik, Lily trekt me mee naar de rest, we zitten met z'n 7en, Robbie, Milo, Raoul en natuurlijk Koen, Matthy en Lily. " hey jij was ook bij de wedstrijd toch " vraag Robbie vrolijk aan mij, " ja klopt dat was ik ", zeg ik terug. " Ohja nu herken ik je " zegt raoul, ik lach naar hem. Lily vraagt aan mij of ik mee wil zwemmen, Matthy had vanmorgen gezegd dat ik m'n bikini aan moest doen omdat ze soms gaan zwemmen, dus die heb ik aan. " ja leuk ", zeg ik en ze staat op en trekt dr jurkje uit, ik sta ook op en trek m'n broekje eerst uit, Matthy zit tegenover mij, ik zie hem geïnteresseerd kijken naar hoe ik m'n kleding uit trek, ik kijk naar hem en doe m'n shirt uit en zie hem grijnzen. Ik grijns terug en word dan meegetrokken door Lily.

We rennen naar het water en springen er vervolgens samen in. We praten nog een beetje en komen vervolgens op het onderwerp Matthy, " ik zag hem wel kijken net ", zegt ze grijnzend. " hij vind je leuk, ik weet het zeker ", " denk je? ", " heel zeker ", ik glimlach. " jij hem ook zie ik ", zegt ze lachend. " nee, misschien, weet ik veel, ik ken hem nog niet zo goed ", " hij is heel lief ", ik glimlach. Ik hoor dat er een aantal mensen in het water springen, als ik omkijk zie ik dat het de jongens zijn, ze zijn met z'n drieën, robbie, Milo en matthy. Koen en raoul zitten nog op het zand. " hey ", zegt matthy tegen mij terwijl die naast me komt staan, " hey matt ", " je bent mooi ", zegt die, ik glimlach en kijk Lily aan, die me met een grijns aan kijkt en zo'n blik van "ik zei het toch".

Beachclub [ ft matthy het lam ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu