" gister nog gezoend en nu al iemand anders gevonden ", zeg ik verdrietig en ga liggen. " niet hebben jullie gebekt ", vragen ze allemaal nieuwsgierig. " ja ", zeg ik met trots.
" gaan we nog schieten? ", zeg ik tegen koen, hij kijkt me met een grijns aan. " wat? ", " niks ", zegt die lachend. Hij schiet de bal naar mij, ik paas naar raoul en hij naar rob, milo is inmiddels afgehaakt. Niet veel later komen er 3 meisjes op ons afgelopen, " hey koen ", zegt dr eentje.
Ik zie koen rood worden, " wow uh hey, hoe is het? ", vraagt koen verlegen. Ze hebben een gesprek, daarna stelt koen ze voor aan ons, het meisje van koen heet emily, de andere meiden heten joy en tessa. " kom er lekker bij zitten ", zegt raoul uitnodigend.
Ze gaan zitten, tessa gaat opvallend dichtbij matthy zitten, ik zie aan z'n hoofd dat die het doorheeft en hij kijkt langzaam op naar mij, als hij ziet dat ik al naar hem keek moet die zachtjes lachen. " hey domme, gaan we nog verder ", hoor ik robbie zeggen tegen mij. Ik schiet de bal naar hem, maar ben de hele tijd afgeleid door matthy die met tessa aan het praten is.
" heb je een vriendin ", hoor ik tessa vragen, ik kijk matt aan, hij grijnst en zegt dan " nee niet echt ", hij kijkt dan op naar mij, ik kijk snel weg. flikker man. Tessa en matthy zitten de hele tijd praten en vooral tessa heeft geen oog voor andere, ik heb me er niet mee bemoeid, fuck matthy.
Niet veel later, moeten tessa en joy er vandoor, ze staan op en tessa zegt tegen matthy, " nee geen knuffel? ", Matthy staat snel op en geeft dr een knuffel, tessa geeft een kus op z'n wang en ze lopen daarna weg. Het is pas rond 21:30 uur, " zullen we nog naar de club? ", vraagt milo, " ja ", zeg ik snel. De rest volgt.
We besluiten allemaal even snel naar huis te gaan en spreken om 22:15 uur af bij het huis van Koen en mij.
Ik maak me klaar, Lily is bij mij, ze stelt de hele tijd vragen over matthy, maar ik weet het niet met hem, als hij leuk gaat doen met andere, fuck hem.
Na een halfuurtje horen we de bel gaan, Lily rent naar beneden, ik maak m'n make-up nog even af. Als iedereen er is besluiten we naar de club te lopen, we stappen binnen en die typische geur vult mijn neusgaten weer, we gaan bij de bar staan en halen voor ons allemaal een drankje, eerst een shotje, daarna je eigen drankje. Na het shotje, gaat iedereen een beetje zijn eigen weg, robbie en Lily staan samen te dansen, ik zie Milo met raoul ergens staan, ik sta naast matthy, ik voel zijn ogen de hele tijd in mij branden.
Ik kijk om me heen en zie een jongen staan. Hij kijkt de hele tijd mijn richting op, ik lach naar hem en hij lacht terug, hij seint dat ik naar hem toe moet komen, " ik ga even naar die jongen toe ", zeg ik tegen matthy, ik kijk hem niet aan maar ik weet hoe zijn gezicht er nu uit ziet, ik voel zijn ogen weer branden in mijn rug.
" hey lekkerding ", zegt die jongen als ik naast hem sta, hij slaat zijn arm om mij heen. " hey ", zeg ik terug. " wil je iets drinken van me ", ik doe m'n glas omhoog als teken dat ik nog heb, niet veel later gaan we ineens dansen, hij trekt me dieper de dansvloer op en we dansen. Matthy staat tegen de bar aan, zijn ogen gefocust op mij, ze bewegen mee met mij, ik kijk hem even aan, hij kijkt me met een serieus en beetje boosachtig gezicht aan. Ik draai terug naar die jongen en zie zijn gezicht dichterbij mij komen, ik voel zijn adem steeds warmer op mijn lippen. Voor dat ik het kan beseffen drukt hij zijn lippen op de mijne en maakt er een tongzoen van. Ik trek terug en kijk in de richting van matthy, hij loopt weg.
Ik verlaat de jongen en loop achter Matthy aan, hij loopt een paar meter voor me en op het punt dat ik zijn naam wil roepen, zoent hij voor mijn gezicht ineens een random meisje. holy shit. Ik draai me na een tijdje om en loop naar de bar. wtf. Kijk ik snap dat ik de fout in ging maar wtf.
Als ik omkijk naar matthy, zie ik ze daar nog steeds staan, precies op dat moment trekt Matthy terug uit de zoen, ze lacht naar hem en hij lacht zacht terug. Hij loopt weg, richting de wc. Ik twijfel of ik nu achter hem aan moet of niet, maar ja wat ga ik zeggen? Ik wil niet dat je andere zoent, terwijl ik er mee begon? Fuck man.
Pov. matthy
" ik ga even naar die jongen toe ", zegt juul ineens en loopt weg, ik voel een jaloerse steek in m'n lichaam, ik kijk naar dr, hoe ze wegloopt, naar een of andere gast. Ik zie ze praten en hij trekt dr vervolgens mee de dansvloer op, ik kan mijn ogen niet van dr afhouden, hoewel ik het volgende misschien liever niet had gezien, ik heb oogcontact met dr en op het moment dat ze terug kijkt naar die gast, zoent die dr, het erge is dat ze er volledig in mee gaat, wtf man.Ik kan dit niet meer zien, ik loop weg en zoek het meisje dat me net de hele tijd aan te kijken, ik heb dr gevonden en neem dr vol op haar bek, julia staat achter me, ik voel het. wat gaat ze zeggen? Dat ze er spijt van heeft? Wtf. Ik trek terug uit de zoen en zie Juul niet meer naast me staan, ik kijk terug naar het meisje en ze lacht, ik lach even terug en loop vervolgens weer weg.
Ik loop richting de wc, stiekem hoop ik dat Julia me achtervolgt, waarom? Geen idee, maar ik weet wel dondersgoed dat ik niemand anders dan juul wil, ik wil juul.
JE LEEST
Beachclub [ ft matthy het lam ]
Romance" juul als we nu niet weg gaan, word ik geil ", ik moet lachen en wijs naar zijn scooter als teken dat hij op moet stappen, " je bent zo irritant ", zegt die, " jij wordt gewoon nerveus van mij ", " wacht jij maar, tot jij een keer aan de beurt bent...